Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielenterveys romahtanut jatkuvan yö metelin takia. Jos joku jaksais lukea.

Vierailija
28.05.2021 |

Minua ei ole koskaan häirinnyt normaalin elämisen äänet. Tuskin edes huomannut niitä. Tässä meidän vanhassa taloyhtiössä on tässä viimeisten 5 vuoden aikana muuttanut erittäin kovaäänistä porukkaa. Pahinta on se että kaikki ovat täällä kunnollisia ja jopa varakkaita. Hirveet menot kaikilla jatkuvasti.

Yöllä tädit bilettävät, heillä on tyttökaverit kylässä ihan arkena, juodaan skumppaa, käydään pihalla röökillä. Muut ovat äärimmäisen kovaaäänisiä. Siis ihan kirjamellisesti on paukkua ja töminää 24/7. Olen opiskelija ja päivät pitkät kotona, MUUTKIN ovat päivät pitkät kotona. En ymmärrä kun ei yksikään käy koskaan missään. Remppaa, tömistelyä ja projekteja riittää.

Ainoastaan yöllä 3-6 aikana on hiljaista. Voitteko kuvitella? Aamulla alkaa sirkus ja sitten yöllä alkaa toinen megasirkus.

Yks naapuri tahalleen paiskoo ovea, kärsii selvästi ahdistuksesta kun kerran laskin että pelkästään aamun aikana meni ulos ovesta 12 kertaa. Heittää koko voimalla oven kiinni niin että tärisee koko talo.

Isännöitsijä on tehnyt hirveästi töitä mutta tuloksetta. Täällä on toinen naapuri joka kärsii. Hänelle oli joku sanonut että pitää sietää juhlimista yöllä se on normaalin elämisen ääni.
Mulla on nyt terveys romahtanut tästä asiasta ja olen surullinen. Tottakait yritän kokoajan tehdä asioille jotain mutta yritän tarkasti valita uutta kämppää. En enää koskaan halu tällaisia naapureita!!

Miksi ei ihmiset ymmärrä että kun kaupunkiin tullaan asumaan kerrostaloon, niin PITÄÄ ottaa muita huomioon! Kerrostaloasunto ei ole kerhohuone jossa voi tehdä mitä huvittaa.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bilettäjätär kirjoitti:

Kerrostalo on just nimenomaan biletalo jossa kaikkien on pakko juopotella, naida sekä huudattaa musiikkia joka yö, ja jossei kestä semmosta niin muuta mettään!!! :-D :-D :-D

Se on niin että monilla kerrostaloasujilla ei ole varaa autoon, muuttoon eikä maallemuuttoon. Että luultavasti bilettäjien pitäisi silti ottaa muita huomioon tai vuokrata kaverien kanssa bilemökkiä. Kerrostaloissa on paljon ongelmia, koska osalle tulee putkiremontti, julkisivuremontti, ikkunanvaihto tms.

Vierailija
22/32 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne meillä. Pahinta tässä, että meillä myös pieni vauva. Jatkuva meteli ja paiskonta herättää hänetkin:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isännöitsijä ja talonyhtiön johto ovat toistuvasti laittaneet kirjeitä ihmisten koteihin, ilmoitustaululla, on asioista puitu kokouksissa. Kaikkea mahdollista on tehty.

Nyt on entistä enemmän metelöity koska suurin osa ihmisiä ovat tällaisia itsekkäitä. Me harvat jotka olemme valittaneet melusta pidetään raukkamaisina. Vaikka olemme täysin oikeassa, se ei kanna pitkälle.

Täällä on hirveät riidat ollut jo vuosia. Ei mee kalloon että yöllä pitää olla hiljaista. Edelleenkin kun ei se ole se hana tai suihku VAAN SE ETTÄ ASIOITA PAISKOTAAN LATTIALLE JA TÖMISTELLÄÄN LÄPI YÖN.

Minun on kyllä vaikea uskoa, että talossa tömistellään yötä päivää.Oletkohan jotenkin ääniyliherkkä vai onko talossa paperiseinät.Tarkkailetko koko ajan ääniä etkä osaa rentoutua ja ov

Lla välittämättä narahduksista.En usko että jatkuvasti joku paiskoo tavaroita lattialle yötä päivää.

Vierailija
24/32 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isännöitsijä ja talonyhtiön johto ovat toistuvasti laittaneet kirjeitä ihmisten koteihin, ilmoitustaululla, on asioista puitu kokouksissa. Kaikkea mahdollista on tehty.

Nyt on entistä enemmän metelöity koska suurin osa ihmisiä ovat tällaisia itsekkäitä. Me harvat jotka olemme valittaneet melusta pidetään raukkamaisina. Vaikka olemme täysin oikeassa, se ei kanna pitkälle.

Täällä on hirveät riidat ollut jo vuosia. Ei mee kalloon että yöllä pitää olla hiljaista. Edelleenkin kun ei se ole se hana tai suihku VAAN SE ETTÄ ASIOITA PAISKOTAAN LATTIALLE JA TÖMISTELLÄÄN LÄPI YÖN.

Minun on kyllä vaikea uskoa, että talossa tömistellään yötä päivää.Oletkohan jotenkin ääniyliherkkä vai onko talossa paperiseinät.Tarkkailetko koko ajan ääniä etkä osaa rentoutua ja ov

Lla välittämättä narahduksista.En usko että jatkuvasti joku paiskoo tavaroita lattialle yötä päivää.

Niin tyhmältä kuin se kuulostaa mutta tömistelyä on jatkuvaa. Täällä asuu erikoinen rouva joka tosiaan hyppii ja pomppii aamusta iltaan. Välillä on hiljaista, noin 30min.

Täällä muutkin tömistelevät. Täällä on paperiseinät ja en ole edes meluherkkä.

Haluaisin vain yörauhaa!

Vierailija
25/32 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Olen itse ollut sivustakatsoja ja pitkä- aikainen aivan ihana vuokralainen savustettiin pois. Syynä oli kun hän valitti liikaa meluamisesta. Itse olin hänen puolella. Nykyään kerrostaloissa pesiytyy nämä vapaan kasvatuksen saaneita ihmisiä jotka eivät tiedä mitään hyvästä käytöksestä.

Vierailija
26/32 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tyhmältä kuin se kuulostaa mutta tömistelyä on jatkuvaa. Täällä asuu erikoinen rouva joka tosiaan hyppii ja pomppii aamusta iltaan. Välillä on hiljaista, noin 30min.

Haluaisin vain yörauhaa!

Jos kaikki tömistelevät, myös ap:nkin liikkuminen kuuluu töminänä ja paperiseiniän läpi hänenkin touhunsa kantautuvat meluna naapuriin.

Vierailija
27/32 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin vain yörauhaa!

Jos kaikki tömistelevät, myös ap:nkin liikkuminen kuuluu töminänä ja paperiseiniän läpi hänenkin touhunsa kantautuvat meluna naapuriin.

Villasukissa kävelen hiljaa, ei kuulu mitään. Olen kuin haamu. Muuta ovat narsisteja, huomaa heti kävelytyylistä. Kaiken pitää huomata että ovat olemassa.

Vierailija
28/32 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se mene niin että ne jotka käskevät muuttamaan maalle tai "lopettamaan valittamisen" silloinkin kun jotain oikeasti risoo ja kovaa, ovat ITSE niitä pahimpia kusipäitä jotka puolestaan avaavat valittavan turpansa kaikesta ja jokaisesta aina tilaisuuden tullen. Mutta joo, tervetuloa Suomeen, nyrpeyden luvattuun maahan. Sano tai kyseenalaista täällä mitään niin sun ovella on hetken päästä liuta suivaantuneita ihmisiä joita olet loukannut verisesti omaamalla mielipiteen jostain. Aikansa ulvottuaan nämä samat ihmiset perseilevät TASAN yhtälailla. Oon muuten sata varma että saan tähän viestiin perään "muuta sitten muualle jos ei kelpaa"- kommenttia

Vierailija
29/32 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin vain yörauhaa!

Villasukissa kävelen hiljaa, ei kuulu mitään. Olen kuin haamu. Muuta ovat narsisteja, huomaa heti kävelytyylistä. Kaiken pitää huomata että ovat olemassa.

Kaipaat todellakin mielenterveydellistä apua.

Vierailija
30/32 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuossa auta kuin muuttaa pois. Itselleni on käynyt sama. Muutto oli ainut mikä auttoi.

mistää tietää et minkälaista on muualla.

Kokeilematta ei voi tietää.

Vierailija
31/32 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen muuttamista. Ihan hyödytöntä taistella tuulimyllyjä vastaan.

Vierailija
32/32 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet opiskelija ja kotona, niin osta apteekista sellaiset pehmeät korvatulpat! Ja käy juoksulenkillä päivisin, niin uni tulee nopeammin ja nukut paremmin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi