Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin pappa nimitti pitkähiuksista poikaani "tytön tylleröiseksi"

Vierailija
28.05.2021 |

5v poika haluaa pitää pitkiä hiuksia, nyt n. olkapäille asti. Poika leikki taloyhtiömme hiekkalaatikolla. Pappa meni siitä ohi ja kysyi "Mitäs tytön tylleröiselle kuuluu" Oliko silkkaa ilkeyttä? Nyt poika on puhunut että mitä jos leikataan kuitenkin lyhyt tukka.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin varmaan. et sentään nähnyt juuri leskeksi jäänyttä itkevää pappaa kioskijäätelön kanssa taloyhtiön penkillä.

Vierailija
2/28 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Nykyään papat ei uskalla ohimennessään sanoa lapsille mitään kun skitso äiti huutaa heti pedoa. Eikä nykyään kukaan uskalla ottaa mitään kantaa sukupuolioletuksiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että mistään ilkeilystä on kyse. Papat nyt vaan saattaa tulkita pitkät hiukset tytöksi. Sain kerran serkkuni kanssa ehkä 12-vuotiaina naisten puolen avaimet uimahallissa, kun molemmilla oli pitkät hiukset.

Vierailija
4/28 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypapat ei puhu lapsille, siitä tulee samantien syyte.

Vierailija
5/28 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papat on pappoja.

Vierailija
6/28 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä papalla on jo huono näkö ja halusi vaan olla mukava. Kyllä täällä meidän pienkerrostaloilla ainakin naapurit puhuvat toisilleen, aikuisille ja lapsille.

Vierailija
7/28 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasu.

Vierailija
8/28 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti taisi mennä perille, sille pienemmälle teistä.

Vierailija
9/28 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan kaiken tulkita ilkeydeksi jos haluaa. Pappa varmaankin tervehti ihan ystävällisyyttään ja luuli poikaa tytöksi, koska tällä on pitkä tukka.

Eihän tämä ole ensimmäinen eikä viimeinenkään kerta, kun pitkätukkaisia poikia luullaan tytöiksi.

Vierailija
10/28 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 10-vuotiastani sanovat koulussa sijaiset koko ajan tytöksi. Ei se ole häntä traumatisoinut tai saanut harkitsemaan komeiden hiustensa leikkaamista. Kunhan murahtaa että ”mä oon muuten poika”.

Sinänsä kyllä ihmetyttää että miksi 2021 sijaisopet puhuvat lapsista sukupuolina, kun tosiaan on näitä non-binary lapsia myös. Luulisi että parempiakin tuntomerkkejä on, jos pitää tuntemattoman huomio kiinnittää.

Vierailija
11/28 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole pojalla edes pitkiä hiuksia, niin jotkut vanhukset puhuu välillä tytöstä. En ole kyllä ottanut ilkeilynä. En kyllä tiedä miksi he päättelevät hänen olevan tyttö, kun viimeksikin oli tumma ulkohaalari päällä.

Vierailija
12/28 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano pojallesi, että seuraavalla kerralla vastaa, että "kiitos hyvää, entä mitä tädille kuuluu".

Vierailija
13/28 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole pojalla edes pitkiä hiuksia, niin jotkut vanhukset puhuu välillä tytöstä. En ole kyllä ottanut ilkeilynä. En kyllä tiedä miksi he päättelevät hänen olevan tyttö, kun viimeksikin oli tumma ulkohaalari päällä.

Sama täällä. Lapsi oli noin 5-vuotiaana mustassa haalareissa ja ruskea pipo päässä leikkimässä, eikä hiuksista näkynyt vilaustakaan, ja eiköhän tytötelty.

En ole keksinyt muuta selitystä kuin suuret silmät ja pitkät ripset.

-10.

Vierailija
14/28 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun perään kerran huudettiin: " Leikkaa tukkasi!" Ja olen siis nainen, känniääliöt luulivat pojaksi, olin n. 14- vuotias.

Mun pojalla oli pitkät hiukset juurikin viisivuotiaasta eteenpäin, koska hän halusi olla prinsessa. Sääli, että maailma murjoi, eikä hän enää pukeudu ristiin, vaikka aivan varmasti haluaisi.

Vierailija
15/28 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän poikaa on tytötelty aina, hiuksista riippumatta. Mielenkiintoista asiassa on se, että hän ei voisi paljoa poikamaisempi olla: kiekkoilijakroppa, juoksee ja huutaa.

Vierailija
16/28 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo ole ihme. Etenkin kun Hesassa nykyään myös nuoret "miehet" järjestään näyttää enemmän naisilta ja yrittävät myös käyttäytyä mahdollisimman naismaisesti niin kyllä tuo vanhempaa sukupolvea harmittaa.

17/28 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on luultu pojaksi monta kertaa, aikuisenakin 😄

Vierailija
18/28 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuroottinen ja k**ipäinen sisar hento ja erityisherkkä lapsosensa. Tällä kertaa harhaisina samalla hiekkalaatikolla näkemässä olemattomia pappoja.

Vierailija
19/28 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattiloukkaantujat taas liikkeellä. Perkeleenkö väliä sillä on jos joku huononäköinen random mummo/pappa erehtyy jonkun random pikkukakaran sukupuolesta. Koettakaa nyt päästä yli tästä, jaxuhalit.

Vierailija
20/28 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappa oli oikeassa. Poikasi onkin tyttö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan