Emätin - vai klitoristyydytys ym.
Eli naisten itsetyydytyshän se kiinnostaa. Omien havaintojen mukaan suurin osa tyydyttäessä hieroo klitorista eikä tarvitse täytettä pilluun. Mutta onko myös sellaisia joiden onkin välttämätöntä saada täytettä pilluun eikä klitoriksen hierominen ole tarpeen/tuo lisäiloa. Toisin sanoen onko niin, että osan on pakko saada itsetyydytyksen aikana täytettä pilluun ja toisille riittää klitoriksen hyväily. Bonuskysymys, jos pitäisi valita loppuiäksi jompikumpi eli saisit vain pillunnuolentaa tai kalua pilluun, mutta et molempia, kumman valitsisit?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä nyt joku mies taas vauhdissa! Hauskaa. Ja edelleen, eihän miehet tosiaan tykkää panemista, ei ei.
Miksi leimaat yhdynnästä nauttivat naiset miehiksi? Mistä katkeruutesi kumpuaa? Eihän sinun tarvitse yhdyntää harrastaa, jos et siitä pidä. Anna meidän muiden kuitenkin nauttia siitä.
Kuka on kieltänyt naittimasta yhdynnästä jos niin haluaa. Ja mistä päättelit, että olen katkera, en ole, ei ole syytä. Ja harrastan yhdyntää jokapäivä.
Ja "te muut" nauttikkaa ihmeessä niin paljon kuin haluatte. Ja ne jotka nauttivat muusta hekin saavat nauttia ihan riemulla.
Jos ei nauti samoin kuin sinä, niin mitä sitten? jokuhan voi helposti väittää, että ainut "oikea" nautinto tulee vaikka puremalla korvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä nyt joku mies taas vauhdissa! Hauskaa. Ja edelleen, eihän miehet tosiaan tykkää panemista, ei ei.
Miksi leimaat yhdynnästä nauttivat naiset miehiksi? Mistä katkeruutesi kumpuaa? Eihän sinun tarvitse yhdyntää harrastaa, jos et siitä pidä. Anna meidän muiden kuitenkin nauttia siitä.
Kuka on kieltänyt naittimasta yhdynnästä jos niin haluaa. Ja mistä päättelit, että olen katkera, en ole, ei ole syytä. Ja harrastan yhdyntää jokapäivä.
Ja "te muut" nauttikkaa ihmeessä niin paljon kuin haluatte. Ja ne jotka nauttivat muusta hekin saavat nauttia ihan riemulla.
Jos ei nauti samoin kuin sinä, niin mitä sitten? jokuhan voi helposti väittää, että ainut "oikea" nautinto tulee vaikka puremalla korvaa.
Ei minua haittaa jos joku nauttii eri tavoin kuin minä. Kerron vain, että ITSELLENI yhdyntä on välttämätön, jotta saan tarpeeni tyydytettyä. MINULLE on tärkeää, että kalu uppoaa pohjaan saakka. Yhdyntä itsessään on aivan äärimmäisen nautinnollista MINULLE. Miksi sinulla on halua kietlää, että tälläisiä naisia on olemassa? Se, että pidän naimisesta, e tee minusta miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minua haittaa jos joku nauttii eri tavoin kuin minä. Kerron vain, että ITSELLENI yhdyntä on välttämätön, jotta saan tarpeeni tyydytettyä. MINULLE on tärkeää, että kalu uppoaa pohjaan saakka. Yhdyntä itsessään on aivan äärimmäisen nautinnollista MINULLE. Miksi sinulla on halua kietlää, että tälläisiä naisia on olemassa? Se, että pidän naimisesta, e tee minusta miestä.
Nyt jo pitää sanoa, että painu vettuhun. En ole kieltänyt keltään mitään. Jatka nauttimistas. Minäkin niin teen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai jatkan. Ei se ole kuitenkaan ok väittää yhdynnästä tykkäävää naista mieheksi...
Nyt jo pitää sanoa, että painu vettuhun. En ole kieltänyt keltään mitään. Jatka nauttimistas. Minäkin niin teen.
Klitorista on kiva kosketella, mutta nälkä kasvaa syödessä. Klitoriksen kiihottamisessa alkaa alapää kostua, pian se on jo märkä ja sitten olisin kyllä valmis ottamaan sinne peniksen. Mieluummin oikea penis. Sellainen kova, jäykistynyt, suonet sykkivänä sisään. En erityisemmin tykkää dildoista, koska ne tuntuvat liian viileältä kuumassa ja kosteassa pillussani. Haluan myös tuntea kosketuksen ihollani ja miehen painon päälläni, kourat rinnoillani tai kädet lanteillani...😅
Vierailija kirjoitti:
Klitorista on kiva kosketella, mutta nälkä kasvaa syödessä. Klitoriksen kiihottamisessa alkaa alapää kostua, pian se on jo märkä ja sitten olisin kyllä valmis ottamaan sinne peniksen. Mieluummin oikea penis. Sellainen kova, jäykistynyt, suonet sykkivänä sisään. En erityisemmin tykkää dildoista, koska ne tuntuvat liian viileältä kuumassa ja kosteassa pillussani. Haluan myös tuntea kosketuksen ihollani ja miehen painon päälläni, kourat rinnoillani tai kädet lanteillani...😅
Ahaa, koskettelet siis itse klitoristasi kun rakastelette. No sehän onkin vasta kivaa. Saa ainakin mitä tilaa.
Itse tykkään kyllä siitä, että molemmata koskevat toisiaan. Sitten voi oikeasti tehdäkin mitä vain, mitä kumpikin haluaa.
Tutkimukset kuitenkin kertovat, että vain pieni osa naisista saa orgasmin pelkällä yhdynnällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, koskettelet siis itse klitoristasi kun rakastelette. No sehän onkin vasta kivaa. Saa ainakin mitä tilaa.
Itse tykkään kyllä siitä, että molemmata koskevat toisiaan. Sitten voi oikeasti tehdäkin mitä vain, mitä kumpikin haluaa.
Tutkimukset kuitenkin kertovat, että vain pieni osa naisista saa orgasmin pelkällä yhdynnällä.
Yhdynnän nautinto ei tule vain orgasmista, osa voi saada orgasmin jo ennen yhdyntää jollakin tavalla mutta tarvitsee silti yhdyntää, jotta saa yhdynnän tarpeen tyydytettyä. Itseä häiritsee klitoriksen koskettelu yhdynnän aikana, haluan nauttia itse yhdynnästä. Orgasmi ja tarpeen tyydytys eivät ole sama asia, vaikka molemmat toki tärkeitä.
Kumpaankin ääripäähän on tullut törmättyä vaikka otos on ollut vaatimaton.
Yksi tyttöystävä myönsi että hän nauttii ainoastaan siitä kun klitorista ja häpyhuulten välistä vakoa nuollaan tai että vibraa itse klitorista. Mitä toki tekikin mielellään kun tämä sai nopeasti orgasmin.
Minä sain toki työnnellä sisään mutta tämä nautti tuollaisessa seksissä vain yhdessäolosta ja siitä että tunsi minun nauttivan. Itse työntely tuntui sinänsä hyvältä jonkin aikaa mutta ei miltään mitä se olisi kaivannut ellen minä sitä halunnut.
Toinen olikin sitten täysi vastakohta. Varsinkaan klitorikseen ei saanut edes koskea sillä se tuntui epämiellyttävältä, nännit samaten mutta tämä sai tärinäorkkuja jopa peppuseksissä fistaamisesta nyt puhumattakaan. Seksi oli yksinomaan sitä että sisään työnnettiin jotain niin suurta ja rajusti että se sattui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsetyydytyksestä tässä puhuin. että johtaa yleensä siihen, että mieleni alkaa tehdä penistä dildon sijaan
Eihän miehet ole ainoaita jotka tarvitsevat yhdynnästä..