Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Emätin - vai klitoristyydytys ym.

Vierailija
28.05.2021 |

Eli naisten itsetyydytyshän se kiinnostaa. Omien havaintojen mukaan suurin osa tyydyttäessä hieroo klitorista eikä tarvitse täytettä pilluun. Mutta onko myös sellaisia joiden onkin välttämätöntä saada täytettä pilluun eikä klitoriksen hierominen ole tarpeen/tuo lisäiloa. Toisin sanoen onko niin, että osan on pakko saada itsetyydytyksen aikana täytettä pilluun ja toisille riittää klitoriksen hyväily. Bonuskysymys, jos pitäisi valita loppuiäksi jompikumpi eli saisit vain pillunnuolentaa tai kalua pilluun, mutta et molempia, kumman valitsisit?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa, mitään G pistettä ei ole tunnistettu. Klitoris on ja miehen terska. Siinä ne.

Vierailija
22/50 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa, mitään G pistettä ei ole tunnistettu. Klitoris on ja miehen terska. Siinä ne.

Et taida ymärtää seksistä yhtään mitään kun tuota jatkuvasti intät. Miehetkin laukeaa harvemmin pelkästä terskan hinkkaamisesta, vaan vaatii varren runkkausta, kassien hiplaamista ja joillekin sormen laittamista pyllyyn.  Pelkän tersksan imuttelu tai hinkkaaminen ei tuota mitään.  Sama juttu klitoriksen kanssa. Molemmat tuppaa puutumaan kesken kaiken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

G-piste on yleistermi alueelle, jossa yhdistyy klitoriksen varsiosan ja paisuvaisten, virtsaputken alue (naisen eturauhasen kohta etenkin) vaginan kudoksiin. Uro-klito-vaginal area muistaakseni. Ei ole mitään yhtä elintä vaan kokonaisuus. Tuo g-piste on kökkö termi, mutta parempaakaan ei taida olla? Niin yleistynytkin ja käytössä. Alue tuntuu höpön hyvältä, kun tottuu sen stimulointiin. Itse aloin nauttimaan vasta lähempänä 50 v ikää! Nyt tuo on mun ihan paras erogeeninen kohta. Ihan järkeenkäyvää, että vaginallakin on hyvältä tuntuvia alueita ja että klitoriskin sinne tuntuu.

Kohdunkaula ja peräsuolen suunta sisältävät muuten myös nautintoa tuovia hermotuksia, eivät toimi toki kaikilla samallalailla! Nämä eivät liity klitorikseen myöskään. Toki kaikki kudokset ovat niin lähekkäin, että tuntemukset yhdistyvät. Seksi nyt tuntuu helposti vähän mystisen ihanalle. Ei tarvii tuomita toisten nautintoa. Kannattaa yrittää herkistää omia hermoratojaan. Olen sanonut tämän täällä ennenkin. Omaa nautintopotentiaalia voi kasvattaa ja avata. Tämä molemmille sukupuolille.

Vierailija
24/50 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

G-pistettä ei ole tieteellisesti todistettu, kuitenkin se on ainakin joillain naisilla. Itselläni on, tosin hyvin erilainen kuin mitä yleensä kuvaillaan mutta jokainenhan on muutenkin erilainen. Jonka takia et voi puhua muiden puolesta.

Muutenkin tää keskustelu oli naisten henkilökohtaisista mieltymyksistä ja nautinnoista. Miksi pitää tulla inttämään muiden omia mieltymyksiä vastaan ja vielä vetää miehetkin mukaan?

Vierailija
25/50 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aloitin tämän ketjun ja keskustelu meni väärille urille. Koitetaanpa sitä toista asiaa uudelleen eli jos loppuiäksi pitäisi valita vain toinen eli pillunnuolenta tai pano, kumman valitsisit.

Vierailija
26/50 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksenä vielä naisille: pidättekö siitä, jos mies suulla ja/tai käsin hyväilee häpyhuulianne? Esim. imemällä tai sivelemällä? Antaako se hyviä tuntemuksia, vai onko lähinnä turhaa, epämiellyttävää tms?

Vierailija
27/50 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolennana valitsisin tietysti, sillä noin saan aina varmasti orgasmin. Ja tottakai tykkään kun mies hyväilee käsin häppäreitä ja klitorista ja emätiimen aukkoa, koko settiä. Kyllä miehetkin tykkäävät kun niiden värkkejä hyilään käsin tai suulla..

Just äsken teki mies ensin minulle ja sitten pani. Oikein hyvä kombo!

Usko että hyvin harvassa on nainen , joka ei pidä klitoriksensa hyväilystä.. Eri asia on sitten se, osaako mies tehdä sen niin, että se myös tuntuu hyvälle. Jos runnoo kuivana, tai tekee liian nopeasti ja lujaa, se vaan turtuu. Ihan samoin kuin kalua ja terska.

Vierailija
28/50 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että masturboimisessa, mutta toisaalta masturbointi ei minulla auta panetukseen, koska dildo ei tunnu yhtä hyvältä kuin aito penis.

Ehdottomasti valitsisin kalun pimppaan. Klitoriksen ulkoisen osan kautta voi saada orgasmin, mutta ei se orgasmi tyydytä sitä yhdynnän tarvetta. Itselläni seksuaalinen halu on nimenomaan yhdynnän tarvetta.

Esim jos saan orgasmin klitorista hyväilemällä, niin halu yhdyntään vaan kasvaa. Orgasmi itsessään ei siis tyydytä vaan tarvitaan se yhdyntä.

Minulle myös peniksen koolla on väliä, koska parhaimmat pisteet ovat siellä aivan emättimen pohjassa. Edellä mainitusta syystä, siis siitä, etten saa tyydytystä pelkällä orgasmilla, niin mikään mahtavakaan suuseksi ei voisi ikinä korvata naimista.

Vierailija
29/50 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppo valinta, kun en saa jälkimmäisestä mitään lisäiloa. Lähinnä yritän välttää turhaa hieromista. Yhdynnässä saan nopeasti ja olen siihen ns. hetivalmis.

Kohtalotoveri :D Itsellä on myös niin, että klitoriksen ulkoisen osan hierominen ei tuota mitään iloa yhdynnän aikana vaan se vaan häiritsee nautintoon keskittymistä. Itsekin olen yhdyntään "lähes heti valmis", en kaipaa pitkiä esileikkejä vaan nimenomaan kunnon panoa.

Vierailija
30/50 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, olen ketjun aloittaja eli voi sanoa näinkin pienellä otannalla, että toisille se klitorisstimulaatio on se juttu ja toisille se täytettä emättimeen. Vastaavan johtopäätöksen voi tehdä siitä kun ollaan valinnan edessä pano vai nuolenta. Mies kun olen ja jos minun pitäisi valita loppuiäksi, että saanko pillua vai suihinotto, ehdottomasti valitsisin suihinoton.

Näin se on, että ihmiset tosiaan eroavat vaikka olisivatkin samaa sukupuolta. Osalle naisille yhdyntä on välttämätön, osalle taas ei.

Vierailija
31/50 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se nyt vaan on sillai, että se klitoris on se naisen nautinnon lähde, vaikka miehet kuinka alapeukkuttaisivat ja inhoisivat ajatusta kuinka. Tai vaikka haukkuisivat naiset minne asti, jotka asiasta kertovat, tai mielestään jankuttavat. Asia ei vaan vaikenemalla häviä.

Sori miehet häviävät. Tai sitten voittavat, asian kun voi ottaa ns "omiin käsiinkin" ja tehdä siitä voiton molemmille!

Onhan se, mutta moni nainen tykkää enemmän klitoriksen hyväilystä emättimen kautta kuin sen ulkoisen osan koskettelusta. Itse en pidä klitorikseni ulkoisen osan koskettelusta ollenkaan, sen sijaa naiminen vie taivaisiin. Naiset ovat keskenäänkin erilaisia.

Vierailija
32/50 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin se nyt vaan on sillai, että se klitoris on se naisen nautinnon lähde, vaikka miehet kuinka alapeukkuttaisivat ja inhoisivat ajatusta kuinka. Tai vaikka haukkuisivat naiset minne asti, jotka asiasta kertovat, tai mielestään jankuttavat. Asia ei vaan vaikenemalla häviä.

Sori miehet häviävät. Tai sitten voittavat, asian kun voi ottaa ns "omiin käsiinkin" ja tehdä siitä voiton molemmille!

Tässä ketjussa on vasta yksi alapeukku, ja se on viestiin jossa kirjoittaja kertoo saavansa yhdynnässä nopeasti. Kukahan lie sen alapeukun sitten tökännyt? Ei nyt pliis sotketa miehiä tähän ketjuun, kun naiset ovat pääset hyvään vauhtiin kertomaan itse omasta nautinnostaan!

Oisko siksi, että naiset ei heti niele tuota, vois olla myös miehen kirjoittama, kuka sen tietää. Naisena en minäkään usko, että se orgasmi tulee noin vain kun kalu pilluun sujahtaa. Tai ainakin se on todella harvinaista, ja pitkän lämmityksen tuloa. En väitä, luulen vaan.

Vai johtuisko siitä, että osa naisista nauttii suunnattomasti yhdynnästä? Esim osa naisista, kuten minä, olemme lähes heti valmiita yhdyntään ja yhdyntä tuntuu aivan mahtavalta. Ja edelleen orgasmi ja seksuaalinen tyydytys eivät ole sama asia. Vaikka saisi orgasmin suuseksissä niin pimppaan jää silti sellainen kouristus, että sinne on pakko saada kalu sisään. Ja osalla naisista emätin ei todellakaan ole tunnoton.. itselläni ei ikinä ole ollut. Toki se vaatii, että seksiä haluaa ja mies on elimeltäään sopivan kokoinen.

Vierailija
33/50 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuolennana valitsisin tietysti, sillä noin saan aina varmasti orgasmin. Ja tottakai tykkään kun mies hyväilee käsin häppäreitä ja klitorista ja emätiimen aukkoa, koko settiä. Kyllä miehetkin tykkäävät kun niiden värkkejä hyilään käsin tai suulla..

Just äsken teki mies ensin minulle ja sitten pani. Oikein hyvä kombo!

Usko että hyvin harvassa on nainen , joka ei pidä klitoriksensa hyväilystä.. Eri asia on sitten se, osaako mies tehdä sen niin, että se myös tuntuu hyvälle. Jos runnoo kuivana, tai tekee liian nopeasti ja lujaa, se vaan turtuu. Ihan samoin kuin kalua ja terska.

Minä en pidä klitoriksen ulkoisen osan hyväilystä. Se ei tunnu hyvältä eikä tyydytä tarpeita. Sen sijaan emättimen sisältä tykkään hieroa klitorista ja sen vuoksi myös yhdyntä on aivan hurjan ihanaa.

Klitoris on oikeasti aika iso elin.

Vierailija
34/50 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otsikoissa kysyttiin naisilta kumpi on heille parempi ja sinä menet vastaamaan muidenkin naisten puolesta, että klitoris. Millä hiton valtuuksilla edusta kaikkia naisia?????

Noh tällä palstalla on yksi nainen, jolle on pakkomielteenä se, että nainen ei voi tykätä eniten yhdynnästä. Tulee monesti jankkaamaan näihin seksiketjuihin. Jos joku nainen sanoo, ettei tyydyty muutoin, on hän mies tämän jankkaajan mukaan. Ilmeisesti tämä nainen on jostain syystä kateellinen / katkera naisille jotka nauttivat suunnattomasti naimisesta.

Vierailija
35/50 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otsikoissa kysyttiin naisilta kumpi on heille parempi ja sinä menet vastaamaan muidenkin naisten puolesta, että klitoris. Millä hiton valtuuksilla edusta kaikkia naisia?????

Naisen herkin alue

Klitoris on naisen kehon herkin ja erogeenisin alue, jossa on jopa yli 8 000 hermopäätettä. Vertailun vuoksi miehen terskassa niitä on noin 4 000.

Mutta klitoris on muutakin kuin se näkyvä pieni nyppylä! Itse en saa nautintoa, että sitä hierotaan. Pakko saada pimppaan täytettä.

Vierailija
36/50 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klitoris toimii itsetyydytyksessä parhaiten, mutta suuseksiä en siihen halua. En halua miehenkään klitorista kovin pitkän aikaa hierovan, oma sormi paras. Mies sen sijaan voi hieroa g-pistettä sormellaan tai nussia minua.

Emättimen etuosan nautinto ei muuten tule pelkästään klitoriksesta, se on väärinkäsitys jota aina jauhetaan. Joka nainen on toki anatomialtaan ja fysiologialtaan erilainen, joten tässä voi olla esim hermotuksessa ja herkkyyksissä eroja. Toki osaltaan klitoris on emättimen orkuissa mukana tuntohermojensa kautta. Klitoriksen paisuvaiset ympäröivät alueen. G-pisteessä on muutakin hermotusta, joten ei voi sanoa, että pelkkä klitoris on se juttu. G-pisteen orgasmi on ainakin minulla ihan erilaisen tuntuinen kuin klitoriksen peak- orgasmi.

Joo ja emättimessä on muitakin herkkiä paikkoja kuin g-piste, esim a-piste. Itselleni tuo a-piste on tärkein, g-piste ei ole niin kutkuttava.

Vierailija
37/50 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun aloittaja kirjoitti:

Joo, aloitin tämän ketjun ja keskustelu meni väärille urille. Koitetaanpa sitä toista asiaa uudelleen eli jos loppuiäksi pitäisi valita vain toinen eli pillunnuolenta tai pano, kumman valitsisit.

Pano. Päivänselvä asia. Tosin pitää olla riittävän kokoinen penis, jotta yltää pohjaan saakka.

Vierailija
38/50 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymyksenä vielä naisille: pidättekö siitä, jos mies suulla ja/tai käsin hyväilee häpyhuulianne? Esim. imemällä tai sivelemällä? Antaako se hyviä tuntemuksia, vai onko lähinnä turhaa, epämiellyttävää tms?

Itse en tykkäisi. Nuoleminen ei vaan tunnu hyvältä ja on rasittavaa odotella, koska se varsinainen nautinto (yhdyntä) alkaa.

Vierailija
39/50 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nyt joku mies taas vauhdissa! Hauskaa. Ja edelleen, eihän miehet tosiaan tykkää panemista, ei ei.

Vierailija
40/50 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä nyt joku mies taas vauhdissa! Hauskaa. Ja edelleen, eihän miehet tosiaan tykkää panemista, ei ei.

Miksi leimaat yhdynnästä nauttivat naiset miehiksi? Mistä katkeruutesi kumpuaa? Eihän sinun tarvitse yhdyntää harrastaa, jos et siitä pidä. Anna meidän muiden kuitenkin nauttia siitä.