Tiedätkö koska sua oikeesti rakastetaan?
Mä tiedän.
Kommentit (11)
Kyllä.
Mieheni sanoista ja teoista.
Lapseni haleista ja kertomuksista.
Lapsenlapseni silmien tuikkeesta ja hymystä, ainutkertaisesta lempinimestä, jonka hän keksi minulle.
Kyllä. Tiedän olevani rakastettu. Siitä olen kiitollinen.
Mieheni sanoi tänään, tule antamaan hali!, kun tulin pahalla tuulella/stressaantuneena kotiin ❤️
Vierailija kirjoitti:
Mieheni sanoi tänään, tule antamaan hali!, kun tulin pahalla tuulella/stressaantuneena kotiin ❤️
Minulle sanoi, että olen hullu kun aloin itkemään stressin vuoksi. :(
Lisäksi haukkui tänään vajaaksi, kehityisvammaiseksi yms. kun olin opiskellut koko päivän, alkoi vain yhtäkkiä nälvimään.
Opiskeluni aikana laittoi vielä musiikit huutamaan täysille ja sen jälkeen haukkui urpoksi ja hulluksi kun pyysin rauhallisella äänellä laittamaan hiljemmalle. Tietää, että minulla on stressiä niin haluaa ärsyttää.
Olin hyvällä tuulella ja olen sitä lähes aina. Joskus stressi purkaantuu ja itken minuutin, ehkä pari.
Pyysin henkistä tukea mutta ei kuulemma ole tulossa.
Ruoat teen ja olen siinä hyvä, siivoan kodin, seksiä usein jne.
Huomenna lähden, minua ei täällä ainakaan tulla koskaan rakastamaan.
Tiedän siitä, että me ollaan jo melkein 50 vuotta oltu yhdessä ja vain muutaman yön erossa toisistamme. Heti tulee ikävä, jos toinen on pitempään poissa. Onneksi nyt ollaan molemmat jo eläkkeellä ja saadaan olla aina yhdessä. Halimme monesti päivittäin ja puhumme aina kauniisti toisillemme. Mieheni on kiltti, auttavainen ja ymmärtäväinen. Hän asettaa minut aina itsensä edelle. Rakastaa ja sanoo sen minulle. Mutta ennen kaikkea teoillaan osoittaa sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle sanoi, että olen hullu kun aloin itkemään stressin vuoksi. :(
Lisäksi haukkui tänään vajaaksi, kehityisvammaiseksi yms. kun olin opiskellut koko päivän, alkoi vain yhtäkkiä nälvimään.
Opiskeluni aikana laittoi vielä musiikit huutamaan täysille ja sen jälkeen haukkui urpoksi ja hulluksi kun pyysin rauhallisella äänellä laittamaan hiljemmalle. Tietää, että minulla on stressiä niin haluaa ärsyttää.Olin hyvällä tuulella ja olen sitä lähes aina. Joskus stressi purkaantuu ja itken minuutin, ehkä pari.
Pyysin henkistä tukea mutta ei kuulemma ole tulossa.
Ruoat teen ja olen siinä hyvä, siivoan kodin, seksiä usein jne.
Huomenna lähden, minua ei täällä ainakaan tulla koskaan rakastamaan.
Rumia sanoja.
Tuen päätöksessäsi.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän siitä, että me ollaan jo melkein 50 vuotta oltu yhdessä ja vain muutaman yön erossa toisistamme. Heti tulee ikävä, jos toinen on pitempään poissa. Onneksi nyt ollaan molemmat jo eläkkeellä ja saadaan olla aina yhdessä. Halimme monesti päivittäin ja puhumme aina kauniisti toisillemme. Mieheni on kiltti, auttavainen ja ymmärtäväinen. Hän asettaa minut aina itsensä edelle. Rakastaa ja sanoo sen minulle. Mutta ennen kaikkea teoillaan osoittaa sen.
Toivottavasti tämä on totta. Ihanaa ❤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tämä on totta. Ihanaa ❤
Totta se on! Hän on eteläpohjalainen mieheni! Olen niin kiitollinen hänestä. Yritän olla hänelle yhtä hyvä.
Kyllä. Ei ole vielä ikinä rakastettu.