pelottaa mennä äänestämään, pitääkö maski ottaa pois siellä?
Kun vaalitkin silloin siirrettiin, eikä tilanne ole juurikaan parempi.
Kommentit (42)
Mä kirjoitan maskiin
"Koronapositiivinen" Katsotaan haluaako virkailija että otan maskin pois :P
Vierailija kirjoitti:
Mä kirjoitan maskiin
Parempi olisi jo maskissa lukisi:
1984
Vierailija kirjoitti:
Sai käyttää omaa kynää, mutta kirjekuoren kostutuspuikko oli kuitenkin yhteinen. No ei sentään tarvinnut nuolla 😛
Juuri tuon takia, aioinkin käydä äänestämässä vasta oikeana vaalipäivänä su 13.6.
En halua sormeilla sitä samaa kosteustyynyä jotka monet bakteeriset kädet ovat jo käyttäneet.
Siinähän on pakko kostuttaa sormia, että saa suljettua ennakkoäänensä kirjekuoreen.
Varsinaisena vaalipäivänä on loppuillasta tosi hiljaista äänestyspaikoilla. Aina olen silloin käynyt.
Helppoa kuin mikä, kun olet äänestänyt menet takaisin tiskille ja vaalitoimitsija leimaa äänestyslippusi ja pudotat sen äänilaatikkoon.
Hygieenista.
Jos täytyy pitä maskia niin en pidä sitten mitään muita vaatteita päälläni äänestämässä käydessäni
Vierailija kirjoitti:
Mun ei ainakaan tarttenu ottaa maskia pois.
Ei sitä kaikkien tarvitsekaan, muutamilta pyydetään.
Riippuu siitäkin, miten vanha hlötodistus on.
Siis tarkoitan jos jollakulla on hlötodistuksena vanha pahvinen, mutta voimassa oleva ajokortti, niin luultavasti vaalitoimitsija pyytää laskemaan maskin alas.
Sijaltainen_nousisi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sai käyttää omaa kynää, mutta kirjekuoren kostutuspuikko oli kuitenkin yhteinen. No ei sentään tarvinnut nuolla 😛
Niin no miksi luulet siellä olleen käsidesiä? Vai oliko? Olisi ainakin pitänyt.
No oli oli. Sekä tullessa että lähtiessä.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin maskia lasketaan kasvoilta alas, jos vaalivirkailija niin pyytää.
Vaalivirkailijan on todennettava henkilöllisyytensä ja merkittävä se äänestysluotteloon.
Ei siinä tarvi kuin laskea pieneksi hetkeksi maski alas, niin että vaalivirkailija voi verrata kasvojasi hlötodistuukseesi.
Nopea ja vaivaton toimenpide.
Häh? Ei kait se vaalivirkailija omaa henkilöllisyyttään todenna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kirjoitan maskiin
Parempi olisi jo maskissa lukisi:
1984
Okei, valotappas vähän lisää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi meillä ei ole käytössä jo teknologiaa, joka on ollut olemassa jo pitkään.
Silmän iiriksestä tunnistautuminen.
Paljon luotettavampi kuin sormien jäljistä.
Ja verisuonikuvioitakin on käytetty tehokkaana tunnistautumisvälineenä.
Mielenkiintoista, mistä verisuonista he sen katsoisi? Sormen vai jonkun muun? Vaikuttaako ihon pigmentti siihen (tumma pigmentti) ?
Uskoisin että silmän iiris on luotettavampi ?
"Vascular pattern recognition, also commonly referred to as vein pattern authentication, uses near-infrared light to reflect or transmit images of blood vessels. Researchers have determined that the vascular pattern of the human body is unique to a specific individual and does not change as people age. "
https://www.biometricupdate.com/201208/explainer-vascular-pattern-recog….
Jos sinulla on jättiparta niin hanki myös jättimaksi johon sopii paljon ikäviä ajankohtiasia totuuksia, joita vosiivat olla vaikkapas BÄÄ, Agenda 2021/2030, NWO-maski, orjakoppa, an tikristus rules, massakusetus 2021
Mitä siinä pelkäämistä? Kyllä se vaalivirkailija varmaan näkee sen verran hyvin ettei tartte ihan tappituntumaan mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin maskia lasketaan kasvoilta alas, jos vaalivirkailija niin pyytää.
Vaalivirkailijan on todennettava henkilöllisyytensä ja merkittävä se äänestysluotteloon.
Ei siinä tarvi kuin laskea pieneksi hetkeksi maski alas, niin että vaalivirkailija voi verrata kasvojasi hlötodistuukseesi.
Nopea ja vaivaton toimenpide.
Häh? Ei kait se vaalivirkailija omaa henkilöllisyyttään todenna?
Totta hemmetissä todentaa. Kyseessä on luottamustoimi enkä minä ainakaan luota tuntemattomiin, jotka alkavat minulta arkaluontoisia yksityisasioita tivaamaan. Demokratia ei voi toteutua, jos vaalivirkailijat eivät ole tunnistettavissa!
Pistä läpinäkyvä muovipussi päähän. Kaikki ovat turvassa ja vaalijuryllä on hauskaa
Saat pitää muutoin maskia naamallasi, mutta kun sinua pyydetään tunnistautumaan, ja henkkareitas nähtäväks, haluavat nähdä sun naamas, joten silloin joudut siirtämään maskiasi riittävästi pois pärstäs edestä.
Ihan riittävät turvavälit, käsidesiä, sekä maskeja oli meidän äänestyspisteellä, kun itse tänään kävin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi meillä ei ole käytössä jo teknologiaa, joka on ollut olemassa jo pitkään.
Silmän iiriksestä tunnistautuminen.
Paljon luotettavampi kuin sormien jäljistä.
Ja miten tämä liittyy asiaan? Ei siellä kojulla mitään sormenjälkiä ihmetellä. Noinko paljon haluat isoveljen valvovan silmän alle? Mene sitten Big Brotheriin.
Kirjoita jotain kirouksia ja hävyttömyyksiä maskiisi ja katso tuijottajia kuin et ymmäräisi yhtään mistä on kyse. Katso annetaanko sinun pitää maskia päällä koko ajan vai sallitaanko riisua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Såai käyttää omaa kynää, mutta kirjekuoren kostutuspuikko oli kuitenkin yhteinen. No ei sentään tarvinnut nuolla 😛
Juuri tuon takia, aioinkin käydä äänestämässä vasta oikeana vaalipäivänä su 13.6.
En halua sormeilla sitä samaa kosteustyynyä jotka monet bakteeriset kädet ovat jo käyttäneet.
Siinähän on pakko kostuttaa sormia, että saa suljettua ennakkoäänensä kirjekuoreen.
Varsinaisena vaalipäivänä on loppuillasta tosi hiljaista äänestyspaikoilla. Aina olen silloin käynyt.
Helppoa kuin mikä, kun olet äänestänyt menet takaisin tiskille ja vaalitoimitsija leimaa äänestyslippusi ja pudotat sen äänilaatikkoon.
Hygieenista.
No ei siinä sentään sormia kasteltu, kyseessä oli liimapuikon tapainen esine. Mutta ennakkoäänestys kaksinkertaisine kuorineen on kyllä turhan monimutkainen. Käyn ennakkoon kun paikka osuu kohdalle
Kpska ei ole varmaa viitsiikö vaalipäivänä enää lähteä.
Mun ei ainakaan tarttenu ottaa maskia pois.