Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niko Ranta-ahon Louis Vuitton -käsilaukulla keskeinen rooli Katiska 2 tutkinnassa

Vierailija
27.05.2021 |

LV-pussukka seikkailee taas. Niko on ylpeänä poseerannut useissa kuvissa Louis Vuitton käsilaukku kädessään. Käsilaukku on saanut seuraajilta myös kehuja. Miksi mies ei voisi käyttää käsilaukkua?

Nyt kuitenkin Nikon hieno Louis Vuitton käsilaukku on joutunut poliisin takavarikoimaksi ja sieltä löytyi mm. SkyEcc -puhelin, jonka viestit poliisi on nyt saanut auki. Viesteillä Mr1 nimimerkki suunnittelee huumeiden salakuljetuksia ja ilmaisee aikomuksensa jättää tuomio istumatta.

"SkyEcc-puhelin, jonka nimimerkki on Mr1, takavarikoitiin Niko Ranta-ahon autosta Louis Vuitton -käsilaukusta, jossa oli Niko Ranta-aholle kuuluvia luottokortteja.

Niin ikään alkuperäisessä Katiska-jutussa tuomittu Milad Feili kertoi kuulusteluissa Mr1-nimimerkin olevan Niko Ranta-ahon käyttämä SkyEcc-nimimerkki. "

"Ranta-aho ja Ruissalo kirjoittelevat keskenään. Viestien voi tulkita viittaavan huumelastin salakuljetuksen järjestelyyn.

"Mr1: Hormonit ja pillerit lähtee tammikuun ekalla viikoll liikenteeseen, ei halua lähettää joulun aikana, kun suuremmat tarkistukset, koska ilotuliteraketteja tulee. Siihen mulla nyt aikaa 3 vko löytää oikea yhtiö ja paikka. Tammikuussa 100 kg siellä, huippu laatua. Varma, hommat sovittu jo.

Tässä kuussa yritän kuulia ja kolaa, jos rekkoja on tulossa, aloitan selvittää vlop (viikonlopun) aikana sekä vastaanottajan niille.

Tarkoitus lähettää 2 settiä, kummassakin setissä 5000 kuulaa ja 1 kilo keulaa. Mdma 28 kiloa, yritän saada kuljetuksen tammikuussa. Olikos vielä jotain muuta, joo itse asiassa subuja Ranskasta yritän saada. Mulla pari kontaktia selvittää myyjä.

Tossa nopee läpikäynti aikataulujen kanssa. Joka päivä hulluna duunia näiden eteen."

"Mr1: Hei muutama kysymys. Onko ketään tuttuja rekkakuskeja ketkä haluaisi oman yhtiön, minne hoidan 3–4 rekkaa ja ne ajaa laillisia ajoja 90% ja osassa pieni paketti sisällä, missä kamaa, mutta rahdin joukossa, joten ei ikinä saa itse mitään, koska ei ole rakenteisiin jemmattuna."

Mr1: ”Mulla kaikki suunnitelmat siihen valmiina, normaalit yhtiöt, ketkä tilaa muuttoja sekä muita kuljetuksia.”

”Sit jos on hevosmiehiä, niin yks hevoskuljetusrekka myös.”

”Siihen ei riitä normi ukk, koska pitää tuntea hevoset, että saa sen pätevyyden.”

”Ei ois huono homma ollenkaa toi. Hevosen perseessä 5kg koksui.” (nauruhymiöitä perässä.)

"Mr1: ”En mä tuu lusii, mitä vittua mä siellä makaan. Pakko painaa duunia.”

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/7b3e5e1d-41d3-44bd-a5f8-af67c0ea69f6

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just niin kuin olen aina ajatellutkin, huumediilerit ja muut rahakkaita rikoksia tekevät ja heidän tyttiksensä tunnistaa noista LV-laukuista.

Vierailija
2/4 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas naisille on tärkeintä se luksus ja status. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just niin kuin olen aina ajatellutkin, huumediilerit ja muut rahakkaita rikoksia tekevät ja heidän tyttiksensä tunnistaa noista LV-laukuista.

Joo mutta Sofian lähdettyä Stefun matkaan, Niko osti itselleen sen Luis Vuitton käsilaukun ja poseeraa somessaan sen kanssa monissa kuvissa. Onhan se tavallaan hienoa, että noinkin voi mies näyttää, että on itsenäinen eikä tarvitse naista.

Vierailija
4/4 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka käyttää käsilaukkua, käsilaukkua jossa on vielä jonkun toisen miehen nimi, jolle tämä käsilaukun kantaja on maksanut vielä helvetisti, että saa kantaa hänen nimellään varustettua käsilaukkua ympäriinä julkisilla paikoilla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän