Vauvapalsta-Suomi sanakirja ketju
Lisätään tähän AV sanoja jotka tarkoittavat jotain muuta suomeksi.
Aloitan:
Kiltti tai kiltti mies=Naisia vihaava henkilö, yleensä jankkaa peruskoulu aikansa ongelmista viikkokausia
Kommentit (18)
Lapselle nimeksi XXX? = Minulla ei ole mielikuvitusta, taikka vaihtoehtoisesti olen jo provoillut tänään kaikista aiheita, joten nyt tämä kysymys sitten
Persu = kuka tahansa, joka on eri mieltä kanssasi
Vassari = kuka tahansa, joka on eri mieltä kanssasi
Jätä se sika= Yleispätevä parisuhde neuvo, toimii myös vanhentuneiden joulukinkkujen aloituksissa
jätä se sika = oli joskus 10 vuotta sitten relevantti vastaus, nykyään sitä viljelevät tänne eksyneet jonnet
Peukutusketju = Ketju jonka ohjeita ei ymmärretä/lueta ja kommentoidaan sen jälkeen asian vierestä tai aloitukseen liittymättömästä aiheesta. Tämän jälkeen yleensä noin 50 vihaista kommenttia ketjun pilaamisesta.
Narsisti = kaikki jotka eivät toimi kuten palstalainen haluaa, ylipäätään kaikki eksät, eksien nyksät ja anopit
Miksi poistettiin viestit = henkilö on kirjoittanut aloituksen, joka todennäköisesti johtaisi hänen erottamiseen työpaikastaan, turpaan saantiin nakkikiska jonossa tai vähintään sakkorangaistukseen. Aloituksen poistuttua on perinteenä kysellä aloituksensa poistamista noin kaksi tuntia, jonka jälkeen tulee haukkua modet tai hallitus, riippumatta siitä kuka milloinkin hallituksessa on.
Mieheni vetää minua pataan joka päivä, mitä pitäisi tehdä = henkilö uskoo vauvapalstan ihmisten keksivän hänelle tavan jolla väkivaltaisesta kumppanista kuoriutuu yllättäen rakastava puoliso. Ei toimi oikeassa elämässä.
Paras hävittäjä Suomelle on XXX = Kommentoija on käynyt ilmasotakoulun ja osallistunut henkilökohtaisesti HX hankinnan testeihin
Mieheni teki sitä ja tätä = Elän mieheni ja muiden ihmisten kautta, minulla ei ole omaa elämää josta kertoa.
Keskipalkka = aina yllätys palstalaisille jotka koulutuksestaan ja työkokemuksestaan huolimatta tienaavat aina vähintään 100 000 euroa vuodessa plus pääomatulot siihen päälle.
Brutto = aina sekaisin neton kanssa.
Netto = aina sekaisin bruton kanssa.
OFFICIAL = Pakkomielle isoihin kirjaimiin.
Ketä aioit äänestää=Tulin kertomaan oman puoluekantani mutta muotoillaan nyt kysymyksen muotoon, vaikka mua ei kiinnosta mitä sä tee, kuhan äänestät kuin minä
Millainen paikka XXX on elää? = Ketju johon saa vain vastata henkilöt jotka eivät ole koskaan kuulleet koko paikkakunnasta tai ainakaan käyneet siellä. Poikkeuksena Helsinki, jota kaikki kaupungin ulkopuolella asuvan kuvailevat kylmäksi asfalttiviidakoksi jossa asuu vain huumeidenkäyttäjiä ja ulkomaalaisia.
Kommunisti= Joku muu henkilö kuin perussuomalaisten äärioikeanlaidan edustaja, tai joku muu henkilö kuin kyseisen kommentin kirjoittaja