Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset haluavat parisuhteen miehen kanssa.

Vierailija
27.05.2021 |

Kohtelevat naisia niin huonosti, eivät arvosta heitä jne.

Eikö ole parempi ja turvallisempi sinkkuna?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa munaa mutta enpä mä siitä välitä muuten

Vierailija
2/21 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallisempi aivan ehdottomasti ja kyllä monin tavoin parempi. Niin, enpä tiedä, miksi sellainen ajoittain tulee mieleen, kai siksi, kun hormonit toimivat yhä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että sinä olet luonnosta vinksahtanut etkä pidä vastakkaisesta sukupuolesta, ei tarkoita etteivätkö muut pitäisi. Eikä se että olet katkeroitunut, tarkoita sitä että kaikki miehet olisivat kuvailemiasi. Yleistäjä yleistää. Yhtä hyvin voisi sanoa että kaikki naiset on golddiggereitä, kun yksi tekee, niin "kaikki" tekee, yleistäjän mielessä.

Vierailija
4/21 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa munaa mutta enpä mä siitä välitä muuten

Mua taas inhottaa just se munan tyrkyttäminen.

Romanssia minä kaipaan!

Vierailija
5/21 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että sinä olet luonnosta vinksahtanut etkä pidä vastakkaisesta sukupuolesta, ei tarkoita etteivätkö muut pitäisi. Eikä se että olet katkeroitunut, tarkoita sitä että kaikki miehet olisivat kuvailemiasi. Yleistäjä yleistää. Yhtä hyvin voisi sanoa että kaikki naiset on golddiggereitä, kun yksi tekee, niin "kaikki" tekee, yleistäjän mielessä.

Itse olet luonnosta vinksahtanut. 🤣😂😂

Vierailija
6/21 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastoiden mukaan sinkku naiset ovat onnellisempia, kun taas sinkku miehet voivat huonoiten.

Miehet on parasiitteja.

Vierailija
7/21 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Olen noin 30v ikisinkku ja odotan kauhulla vanhenemista. Ainakin tuntuu, että vanhenemienn olisi helpompaa, jos olisi parisuhde. Voihan sitä vanheta yksinkin tietysti, mutta sitten tuntuu että olen epäonnistunut elämässä. Kerroin vain rehellisesti tunnoistani.

Vierailija
8/21 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun rahat loppuu niin haetaan alfaa, kuten Marita Kattila?

Vierailija
9/21 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihana turva tulee miehestä. Hän osaa kaikkea. On komea. Hyvä isä. Ja perheen talous on hyvä, kiitos miehen paljon paremman palkan.

Vierailija
10/21 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrrä myöskään miksi miehet naisen kanssa. Seksiä ja läheisyyttä kaipaa mutta se, että ei saa olla yksin ja päättää itsenäisesti asioistaan - hyi kamala!

Vierailija
11/21 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihana ja rakas mies. Ollut yli 30 v, joten vaikka siksi💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕

Vierailija
12/21 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimaannuttavia sitaatteja naisilta, joita jokaisen naisen tulisi kuulla:

"If civilization had been left in female hands we would still be living in grass huts."

- Camille Paglia

“It is quite incredible that men, whose desire for knowledge is unbounded in every other field, are really totally blind to these facts, that they are incapable of seeing women as they really are: with nothing else to offer but a vagina, two breasts.”

- Esther Vilar

Tämä saa ymmärtämään miksi miehet ovat niin tärkeitä.

Vierailija
13/21 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Olen noin 30v ikisinkku ja odotan kauhulla vanhenemista. Ainakin tuntuu, että vanhenemienn olisi helpompaa, jos olisi parisuhde. Voihan sitä vanheta yksinkin tietysti, mutta sitten tuntuu että olen epäonnistunut elämässä. Kerroin vain rehellisesti tunnoistani.

Ehkä jos olet mies.

Miehistä 30% jättää naisen joka sairastuu.

Eli hyvät mahdollisuudet on että jäät yksin, jos olet nainen.

Vierailija
14/21 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen pitää miestä vielä statusymbolina.

Mikä tahansa mies kelpaa.

Vierailija
15/21 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä se 10v Sanni sielä vinkuu.

Vierailija
16/21 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä se 10v Sanni sielä vinkuu.

Mä olen kyllä aikuinen. 😂 Entä sinä?

Vierailija
17/21 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua mitään parisuhdetta, säännöllinen seksi riittää. En minä miehellä muuta tee.

Vierailija
18/21 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ostelee kivoja juttuja

Vierailija
19/21 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä on useita:

1. €

2. £