Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan kestää toipua hampaan poistosta?

Vierailija
27.05.2021 |

Kuinka nopeasti voi harrastaa liikuntaa, esim juoksua?
Kokemuksia

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavana päivänä, mutta jos alkaa paljon vuotamaan joudut odottamaan vielä päivän.

Vierailija
2/8 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo ettei tule kuivan kuopan syndroomaa. Tietää jumalatonta kipua ennenkuin pääset uudestaan lääkärille, joka repii veitsellä kuopan auki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

7-8kk. Sitten tilalle kasvaa uusi hammas.

Vierailija
4/8 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 päivää sanoin hammaslääkäri. Ja siinä ohjeessa taisi lukea 3-4 päivää

Vierailija
5/8 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otin rennosti ja aloin urheilla vasta viikon päästä, en myöskään saunonut ainakaan viiteen päivään.

En ainakaan juoksisi viikkoon. Kävellä varmaan voi.

Vierailija
6/8 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi viikkoa, että pystyi sykettä nostamaan. Muuten hampaan kuopassa alkoi jumalaton jyskytys.  Olo oli 100% vasta 2kk poiston jälkeen. Oli toki vähän rajumpi operaatio.

Vierailija
7/8 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen paastoamaan 48h hampaanpoiston jälkeen. Näin ei syönti vaikuta parantumis prosessin alkuun lähtöön.

Itse tein näin, ja suosittelen muillekin. 48h päästä aloin syömään mm. parsakaalikeittoa yms, jäähtyneenä. Parin viikon päästä oli jo täysin normaali tilanne ja loistava kuoppa.

Vierailija
8/8 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen paastoamaan 48h hampaanpoiston jälkeen. Näin ei syönti vaikuta parantumis prosessin alkuun lähtöön.

Itse tein näin, ja suosittelen muillekin. 48h päästä aloin syömään mm. parsakaalikeittoa yms, jäähtyneenä. Parin viikon päästä oli jo täysin normaali tilanne ja loistava kuoppa.

Jeps. Hammaslääkärikin oli samaa mieltä, että paasto auttaa. Itse tosin paastosin "vain" 36h, koska olin jo pyörtyä heikotuksesta ja kaatua Prisman liukuportaissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän