Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun 14v lapsi löi mua. Oon ihan h*lvetin rikki

Vierailija
27.05.2021 |

En tiedä mitä sanoa. Poika tuli normaalisti koulusta. Kysyin päivästä ja vaihdettiin normaalisti kuulumiset. Näin että joku ärsyttää. Vastasi lyhyesti ja tiuski. Jatkoin ruoanlaittoa ja poika tuli siihen valittamaan kun on hirveä nälkä. Sanoin että ei mene kauaa, max. 15min. Jatkoi sitä nurinaa jostain muusta asiasta ja sanoin topakasti että loppuu tuo nurina tähän paikkaan. Poika karjui että ei ole narissut. Sanoin että älä huuda mulle niin poika löi mua kunnolla nyrkillä kasvoihin. Sit lähti menemään ovet paukkuen. Kukaan ei oo koskaan kohdellut mua yhtä huonosti kuin oma lapseni. Ai v*ttu kun se sattuu.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielipiteeni on se, että nyt pitäisi poika saada kotiin, rauhoitettua tilanne ja juteltua pojan kanssa ihan rauhassa, mutta topakasti. Teet selväksi, ettei tuollainen ole hyväksyttävää käytöstä. Selität, mitä seuraavalla kerralla tapahtuu, eli sanot, että teet lasun.

Pojan asenteesta sitten riippuisi, miten menettelisin; olisinko jo tästä yhdestä kerrasta yhteydessä lastensuojeluun, vai antaisinko pojalle anteeksi

Vierailija
22/62 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kääntää toinen poski vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee rikosilmoitus.

Vierailija
24/62 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan pelästyi itsekin kun lähti pois. Varmaan miettii nyt mitä h*lvettiä meni tekemään.

Vierailija
25/62 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt ees vähä mistä asiasta se "nurisi", ehkä siitä vois selvitä miks se oli nii vihainen.

Vierailija
26/62 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jss!

Vierailija
27/62 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sitä saa mitä tilaa..."

Vierailija
28/62 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä ne kakarat tänään hakkaa vanhempiaan.

sama porvoolainen kirjoittanut kaikki sadut. ensin se kirjoitteli lyhyempiä "poikalapsi" aloituksiaan. nyt se on jo vähän kehittänyt mielikuvitustaan

Vierailija
29/62 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmoisen olet sitten kasvattanut

Vierailija
30/62 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta joku jälleen kommentoi, että taas yksi syy olla hankkimatta lapsia.

Kuka näitä aloituksia oikein tehtailee?

Eli siis sä?

Ei ole mun mielipiteeni asiasta, vaikka laitan että noin joku taas kommentoi. Tänne on tehtailtu vastaavia aloituksia viime aikoina todella usein ja sitten kommenteissa kirjoitellaan kuinka se on taas yksi syy olla hankkimatta lapsia. Tulee tunne, että tarinoita keksitään, jotta päästään kommentoimaan miten hirveää lapsiperhe-elämä muka on.

Miksi joidenkin pitää vakuutella jatkuvasti kaikenlaisiin keksittyihin aloituksiin kuinka ne ovat hyviä syitä olla lapseton. Miksi kukaan perustaisi pienimmälläkään tavalla päätöksiään anonyymin keskustelupalstan tarinoille? Tänne nyt voi kukaan vaan keksiä millaisia juttuja vain.

Tämäkin tarina on ihan samaa linjaa niiden muiden kanssa.

Vierailija
31/62 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta joku jälleen kommentoi, että taas yksi syy olla hankkimatta lapsia.

Kuka näitä aloituksia oikein tehtailee?

Eli siis sä?

Ei ole mun mielipiteeni asiasta, vaikka laitan että noin joku taas kommentoi. Tänne on tehtailtu vastaavia aloituksia viime aikoina todella usein ja sitten kommenteissa kirjoitellaan kuinka se on taas yksi syy olla hankkimatta lapsia. Tulee tunne, että tarinoita keksitään, jotta päästään kommentoimaan miten hirveää lapsiperhe-elämä muka on.

Miksi joidenkin pitää vakuutella jatkuvasti kaikenlaisiin keksittyihin aloituksiin kuinka ne ovat hyviä syitä olla lapseton. Miksi kukaan perustaisi pienimmälläkään tavalla päätöksiään anonyymin keskustelupalstan tarinoille? Tänne nyt voi kukaan vaan keksiä millaisia juttuja vain.

Tämäkin tarina on ihan samaa linjaa niiden muiden kanssa.

Kyllä tällaista tapahtuu oikeasti. Nyt koronana vielä enemmän.

Vierailija
32/62 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auts.. säikähtikö itse tilannetta vai oliko kylmä? Jotain mt-ongelmia? Toivottavasti saatte puhuttua.

En mä nähnyt. Lähti heti pois. Toivon että säikähti. Ap

Ei hätää,onhan sulla 12 ah niin ihanaa lasta🙃

Voi mikä satu taas👹

Vierailija
33/62 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika ulkoruokintaan, kotiin ei enää mitään asiaa. Menköön vaikka jonkun kaverinsa luokse jos ei osaa käyttäytyä.

Vierailija
34/62 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vanhempien pitäisi katsoa peiliin omaa käytöstä ja tarkemmin sanamuotoja. Ei teini tai lapsi kestä mitä tahansa käytöstä aikuisilta. Ja jos ymmärtää väärin nuorta, pitäisi katsoa lisää peiliin. Ei sillä että lyöminen olisi oikein teinin suunnalta, joku reaktio. Mitä jos aikuiselle joku sanoisi äläpä nurise, vingu ja narise siinä, eikö se ole epäkunnioittava tunne mikä siitä tulee.

Vierailija
35/62 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylilyönti. Vakava paikka. Tärkeintä on asian käsittely hänen kanssaan. Jos tarvitsette siihen ulkopuolista apua niin sitten lasu tai hakeutuminen jonkun mt-palvelun pariin.

Vierailija
36/62 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnelliset lapsettomat.

Vierailija
37/62 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä ap nuorena poikana lyönyt äitiäsi ja nyt kaduttaa? Syytä olisikin.

Vierailija
38/62 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa tekaistu otsikko tai ei, niin väkivallan käyttö on nolla toleranssi.

Nuori vastuuseen teostaan ❗

Lapsille rajat jo taaperosto ON se mistä ei lipsuta.

Jos oikeesti tuo otsikon aihe on TOTTA, niin jokainen aikuinen käsittää että on pitkän ja vakavan keskustelun paikka.

Myös kouluterveyden hoitajan kanssa keskustelu asiasta. Tällaisia asioita EI saa ohittaa, sivuuttaa ei jättää selvittämättä.

Vierailija
39/62 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika laitokseen.

Vierailija
40/62 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita moinen rikollinen laitoshoitoon.

”Laita”

🤣🤣🤣

Kehitysvammaisen autistin äiti, joka käyttäytyy väkivaltaisesti aika-ajoin, mutta ei saa laitospaikkaa.

Miksi käyttäydyt väkivaltaisesti? Lopeta se heti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi