Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suosikki- ja inhokkioppiaineesi kouluaikoina

Vierailija
27.05.2021 |

Omani olivat ranska ja matematiikka. Kaikki ne geometriajutut, vektorit, derivoinnit, 'Limes lähestyy nollaa' ... Uuuhhh! Inhosin joka sekuntia matematiikan tunneilla, varsinkin lukiossa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikkini oli matematiikka, sillä olin hyvä siinä ja tykkäsin muutenkin ongelmanratkaisutehtävistä ja numeroiden pyörittelystä. Inhokkeja oli englanti ja liikunta. Englanti siksi, että olin todella huono ja se hävetti, jouduin usein naurunalaiseksi kun en tiennyt jotakin tai vastasin ihan väärin. Koululiikunta taas oli etenkin yläkoulussa todella suorituskeskeistä ja kaikkia suorituksia piti tavalla tai toisella mitata ja kerätä ylös ja ne sitten vaikuttivat arvosanaan.

Vierailija
22/26 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidinkielestä en tykännyt kun piti muistaa jotain hiton allatiivejä, adlatiiveja yms. En muistanut koskaan niitä. Fysiikka oli lempparini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin kaikista kouluaineista. Algebra teetti eniten töitä ja äidinkielestä tuli kymppejä helpoimmin.

Vierailija
24/26 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvis oli suosikki. :) Eipä tuo mikää yllätys oo, ku oon hyvä piirtää. Inhokki oli ruotti.

Vierailija
25/26 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englanti, ruotsi ja kuvaamataito suosikit, matematiikka inhokki.

Vierailija
26/26 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraat kielet (EN, RU, RA ja SA): peukku ylös, MA, FY ja KE: peukku alas. Täyttä roinaa, EVVK!