Suosikki- ja inhokkioppiaineesi kouluaikoina
Omani olivat ranska ja matematiikka. Kaikki ne geometriajutut, vektorit, derivoinnit, 'Limes lähestyy nollaa' ... Uuuhhh! Inhosin joka sekuntia matematiikan tunneilla, varsinkin lukiossa.
Kommentit (26)
Äidinkielestä en tykännyt kun piti muistaa jotain hiton allatiivejä, adlatiiveja yms. En muistanut koskaan niitä. Fysiikka oli lempparini.
Tykkäsin kaikista kouluaineista. Algebra teetti eniten töitä ja äidinkielestä tuli kymppejä helpoimmin.
Kuvis oli suosikki. :) Eipä tuo mikää yllätys oo, ku oon hyvä piirtää. Inhokki oli ruotti.
Englanti, ruotsi ja kuvaamataito suosikit, matematiikka inhokki.
Vieraat kielet (EN, RU, RA ja SA): peukku ylös, MA, FY ja KE: peukku alas. Täyttä roinaa, EVVK!
Suosikkini oli matematiikka, sillä olin hyvä siinä ja tykkäsin muutenkin ongelmanratkaisutehtävistä ja numeroiden pyörittelystä. Inhokkeja oli englanti ja liikunta. Englanti siksi, että olin todella huono ja se hävetti, jouduin usein naurunalaiseksi kun en tiennyt jotakin tai vastasin ihan väärin. Koululiikunta taas oli etenkin yläkoulussa todella suorituskeskeistä ja kaikkia suorituksia piti tavalla tai toisella mitata ja kerätä ylös ja ne sitten vaikuttivat arvosanaan.