Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äitini käy suihkussa vain 2x viikossa

Vierailija
27.05.2021 |

Ja naljailee ja jopa huutaa jos lapset haluaisivat käydä useammin.
Miten toimia tällaisen ihmisen kanssa? Suihkussa käynnistä ei pitäisi normaalisti tapella, mutta hän ei ole normaali.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei myöskään siivoa kotia kovin usein. Minkäänlaista asiallistakaan kritiikkiä ei ota vastaan. Häntä ei kuulemma vain huvita siivota. Olen alkanut epäillä olisiko hänellä jotain vammaa koska ei ymmärrä miten tärkeitä nämä asiat ovat sosiaalisesti.

Vierailija
2/48 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa käydä suihkussa niin usein kun itse kokee tarpeelliseksi. Ei kukaan voi kontrolloida toisen suihkussäkäyntejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali suihkussa käymisen määrä. Ei joka päivä tarvitse itseään kuurata.

Vierailija
4/48 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn suihkussa tai saunassa vain kerran viikossa. Pesen viikolla vain kainalaot, alapesun ja jalat päivittäin sekä käsiä tarpeen mukaan.

Äidin luona eletään äidin sääntöjen mukaan. Voit tietysti kysyä, haluaako hän että myös sinä siivoat jotain.

Vierailija
5/48 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa ei tarvitse jatkuvasti juosta, mutta kädet, jalat, kainalot ja haarat olisi hyvä pestä joka päivä.

Vierailija
6/48 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans epäilen että naapurilla ei ole kaikki muumit kanootissa... niin on outo.. voi olla ettei käy suihkussakaan.

Vierailija
7/48 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoilla on ohut ja kuiva iho. He eivät myöskään hikoile ja haise hielle enää niin paljon kuin nuorempana. Ei siis tarvetta käydä suihkussa niin usein.

Vierailija
8/48 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haarat:D

Vierailija
9/48 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi on normaali ja tervejärkinen. Jos haluat siivota niin siivoa.

Vierailija
10/48 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustele äitisi kanssa asiasta jos tunnet sen kuuluvan jotenkin sinulle .

Vierailija
11/48 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sillä lauma kissoja? sellaiset ihmiset ovat yleensä muita saastaisempia

Vierailija
12/48 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suihkussa ei tarvitse jatkuvasti juosta, mutta kädet, jalat, kainalot ja haarat olisi hyvä pestä joka päivä.

En ole koskaan ymmärtänyt tätä. Eikö olisi mielettömän paljon nopeampaa ja helpompaa käydä vaan siellä suihkussa ja pestä nuo, kuin erikseen yrittää jossain lavuaarin päällä pestä eri ruumiinosia? Miksi vanhempi sukupolvi jotenkin vieroksuu suihkuja?

Vierailija
13/48 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi käy kerran kuussa, jos niinkään usein. Ei myöskään ajele viiksikarvojaan .

Vierailija
14/48 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen saa käydä suihkussa niin usein kun itse kokee tarpeelliseksi. Ei kukaan voi kontrolloida toisen suihkussäkäyntejä.

Hän kyllä kovasti yrittää. Käyttäytyy henkisesti väkivaltaisesti ja suihkussa käynnistä kiusaaminen on yksi kontrollin muoto. Hän on myös vanha, eikä ymmärrä että nuoret tosiaan hikoilevat enemmän. Hänen nuoruudessaan käytiin vain kerran viikossa pesulla.

Vierailija
15/48 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt tätä. Eikö olisi mielettömän paljon nopeampaa ja helpompaa käydä vaan siellä suihkussa ja pestä nuo, kuin erikseen yrittää jossain lavuaarin päällä pestä eri ruumiinosia? Miksi vanhempi sukupolvi jotenkin vieroksuu suihkuja?

Kastuu kokonaan :(

Vierailija
16/48 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja helpoiten tämä tapahtuu... !TADAA! ...käymällä suihkussa.

Vierailija
17/48 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kans epäilen että naapurilla ei ole kaikki muumit kanootissa... niin on outo.. voi olla ettei käy suihkussakaan.

Minä kans eppäilen et mun naapurista pittää tehä huoliilmotus. Kehtas mokoma eilen hymyillä mulle ja sanoi heipat! Ei oo normaalia , ei. Istunkin täälä puhelimen kans ja pikavalinnasa on hätänumero.

Vierailija
18/48 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotihoidossa olevat vanhukset suihkutetaan kerran viikossa.

Vierailija
19/48 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käyn suihkussa tai saunassa vain kerran viikossa. Pesen viikolla vain kainalaot, alapesun ja jalat päivittäin sekä käsiä tarpeen mukaan.

Äidin luona eletään äidin sääntöjen mukaan. Voit tietysti kysyä, haluaako hän että myös sinä siivoat jotain.

No jos häneltä kysytään, hän olisi varmaan ihan tyytyväinen että siivoaisin kaiken.

Minusta hänellä on elämänhallinnan ongelmia. Nyt olen ajatellut voiko olla jopa jotain aivovammaa tai häiriötä mikä aiheuttaa tämän. Nyt en puhu tavallisesta pienestä sotkusta, vaan siitä että tavarat ovat aivan sekaisin. Hän myös hamstraa omituisia tavaroita.

Vierailija
20/48 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän kyllä kovasti yrittää. Käyttäytyy henkisesti väkivaltaisesti ja suihkussa käynnistä kiusaaminen on yksi kontrollin muoto. Hän on myös vanha, eikä ymmärrä että nuoret tosiaan hikoilevat enemmän. Hänen nuoruudessaan käytiin vain kerran viikossa pesulla.

Kun nuoret osallistuvat vesilaskun maksamiseen, niin toki voivat seisoa suihkussa vaikka tunnin päivässä. Omakotitalossa pitää osallistua myös veden lämmityskuluihin. Vesi ei ole ihan halpaa.