Eazzzy topper kokemuksia?
Oisko täällä kenelläkään kokemuksia eazzzy topper sijauspatjasta? Onko kovin upottava? Auttaako siihen että vieressä nukkuvan liikkuminen ym ei välity, ja ei valu/uppoa vieruskaveriin päin?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Ikeasta saa parempaa, halvemmalla ja vielä palautusmahdollisuudella. Eazzyä et voi palauttaa minnekään sen kokeilun jälkeen.
Voitko kertoa mulle, että mikä Ikean patja ois hyvä? Mulla on usein selkäkipeä öisin..
Vaihda petari miehesi kanssa? Vaahtomuovi, oli mitä painoluokkaa (jäykkyyttä, kovuutta) tai hintaa tahansa pehmenee viimeistään muutamassa vuodessa.
Ei kai kukaan OIKEASTI osta näitä tv-shop-kamoja? *huutonaurua*
Mutta jos on tarvetta laittaa kananmunia patjan alle niin silloin EAZZZY! Hetken harkitsin tuollaista, taidan kuitenkin marssia liikkeeseen ja päivittää koko sänkypaketti.
Minulla on ollut classic malli käytössä 2019 alkaen. 160 leveä. Ostin silloin Saksan Amazonista, ku Tvinsissä ei ollut saatavilla. Painoni on vaihdellut 73-79 välillä. Mielestäni ollut hyvä. Tukeva mutta pehmeä. Paransi nimenomaan n 15 vuotta vanhojen patjojen toimivuutta. Tilasin nyt deluxen, koska patjat menivät lopullisesti rikki ja ostin uudet runkopatjat. Deluxessa on vähän lisää materiaalia vielä, voin vaikka laittaa ketjuun onko mitään eroa.
Testailin ikeassa patjojen oston yhteydessä eri toppereita, ja mielestäni ne olivat kaikki huonompia kuin tuo nyt pari vuotta ollut eazzzy. Pelkkä memoryfoam tai geelivaahto on vakaata mutta pintakovaa ja lopulta upottaa läpi. Pelkkä vaahtomuovi taas on pintapehmeä mutta epävakaata. Lateksinen oli ehkä paras noista Ikean? Tässä saa molempien parhaat puolet.
Samaan lopputulokseen kyllä pääsee varmaan sillä, että käyttää paria eri sijauspatjatyyppiä. Esim tyttökaverilla on Ikean jenkkisänky, johon tuli mukaan memoryfoam (tussöy? Tuddal?). Se oli liian kova yksinään, joten osti päälle eazzzyn. Nyt toimii hyvin. Ehkä perus vaahtomuovi olisi riittänyt, mutta kun hinta sama niin miksi ei?
Eli yhteenvetona tämä patja ei mielestäni ole samanlainen kusetus kuin krapula-aikaan myytävät kuntoilulaitteet tai keittiövälineet. Olen yrittänyt suositella aina kun joku ottaa sängyt puheeksi. Mainos on kyllä typerä, koska siinä ei vertailla patjaa toisiin patjoihin vaan jousipatjaan ilman petaria :D
Vierailija kirjoitti:
Hei, minulla kokemusta reilun vuoden ajalta ja voin suositella!
Minulla ja miehelläni on iso painoero, ja tähän lähdin lähtökohtaisesti etsimään ratkaisua, mutta myös molempien säännöllisen epäsäännöllisiin molempien selkävaivoihin.
Ja tuo ensimmäinen korjaantui varsinkin tällä!
Minä kevyempänä tunsin aina painavamman mieheni yölliset liikkeet öisin sängyssä, ja eazzy topperin oston jälkeen ero on huomattava!! En herää enää öisin kun mieheni kääntää kylkeä!
Lisäksi mieheni on herännyt ilman selkätuskia, omalta kohdalta en osaa sanoa, kun oma selkä ollut jo muutenkin parempi pitkään.
Suosittelen varsinkin pariskunnille, joilla on iso painoero 😊
Pariskunnilla joilla on iso painoero kannattaa olla erilliset patjat. Meillä on 2 × 80 cm omille painoille mitoitettua patjaa.
Itse haksahdin kans tähän tvinsin mainospatjaan. En ole tyytyväinen ollenkaan. Onhan se aluksi jämäkkä mutta sitten alkaa tuki vähitellen hiipua. Noin kolmen kuukauden jälkeen jouduin ostamaan uuden patjan Ikeasta. Se on ollu nyt muutaman kuukauden käytössä ja voin sanoa että hakkaa niin hinnassa ja laadussa tuon eeshitin.
Ostin pari vuotta sitten Eazzzy topperin sekä itselleni että miehelleni. Oli tarjous 2 yhden hinnalla. Laitettiin vanhojen kuoliintuneiden patjojen päälle ja molemmat olemme olleet tosi tyytyväisiä.
Eka epäilytti tilata, koska tvshop tuote, mutta ei ne kaikki ole paskaa siellä. Esim tämä. Todella hyvä patja ollut. Ei liian kova eikä liian pehmeä. Vaimolla hävisi aamuiset selkäkivut jo ekan yön jälkeen. Suosittelen
Meillä ollut käytössä vajaa 3kk ja en tykännyt . Ei ole kyllä sanojensa vertainen ollenkaan
Hyvin ymmärsit, jatka valitsemallasi linjalla, me muut kyllä ymmärremme.
Ootteko kokeillu sitä mainoksen testiä, että peräkärryllinen kananmunia patjan alle ja pysyy ehjänä kun kaatuu päälle? Toimiiko?
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan OIKEASTI osta näitä tv-shop-kamoja? *huutonaurua*
>>*huutonaurua* :D huutista tähdille ja huutonaurulle.
Hei! Meillä ollu tämä patja 3vuotta ja ollaan tykätty. Tykkään tästä koska se on huomattavasti paksumpi kun tavallinen ja pysyy todella hyvin paikalla. En nyt menis sanomaan että se on viilempi kun mikään muu patja (mitä ne mainostaa) ja toki saa varmasti ikeasta tai jyskistä saman tyyppisia mutta sit maksaa kans sen saman 200-300€ eli makuasiahan tämä on. Me ollaan just ostamassa toisen (vierassänkyyn) kun patja on kokeiltu ja todettu hyväks meille!
Aromipesä on kyllä hyvä ja nyt sähkönsäästö aikaan sille on käyttöä 😄👍 Patjasta en osaa sanoa mitään.
Itsellä ollut käytössä 3 vuotta ja olen ollut ihan tyytyväinen. Antaa selälle tukea.Edulliseen sänkyyn antaa lisämukavuutta, mutta eihän tämä huonoa sänkyä hyväksi tee. En ole huomannut että olisi huomattavasti viileämpi kuin muut petauspatjat.
Milläköhän oikeudella Tvins valehtelee TV:ssä, että valmistettu Saksassa? Tuotehan voi hyvinkin olla saksalaista suunnittelua (epäilen kyllä), mutta tuotteethan on valmistettu Kiinassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valmistusmaa Kiina. Saa myös muualla kuin Kiinassa valmistettuja hyviä patjoja. Krääsään ei kannata upottaa rahojaan.
Kiinassa tehdään nykyään kaikki ja tiesitkö että myös samsungin televisiot ja sonyn televisiot tehdään kiinassa tai ainakin suurin osa osista tulee sieltä. Twinsillä ja ostos tvllä myydään aina paljon krääsää mutta jotkut ovat hyviäkin. Kiinnostaisi kuulla lisää kokemuksia onko tuo eazytopper patja ollut hyvä ???
Kiinassa ei tehdä nykyään "kaikki." Jos näin olisi, niin muualla maailmassa ei olisi yhtään tehdasta.
Pesto