En ota rokotetta, saa jatkaa etätöissä?
Meillä firmassa sellainen ohje että etätyösuositus loppuu vasta kun saanut molemmat rokotteet. Mitenköhän toimitaan jos "sattuu" kestämään kauan ennen kuin saan rokotteen? Ei kai työnantaja voi pakottaa toimistolle jos olen vaarassa saada tartunnan?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Sanotaan nyt tässä suoraan, että jos mulle selviää että joku meidän ihmisistä jättää rokotteen ottamatta jonkun salaliittoteorian takia, niin sitten iskee kyllä taloudelliset ja tuotannolliset syyt. Ei pelkästään sen koronariskin takia, vaan siksi että en halua tiimissäni olevan yhtään todellisuudesta vieraantunutta henkilöä. Tosin tämä nykyinen porukka on sen verran fiksua, että en usko täällä olevan noita denalistisyöpäläisiä.
Esitän salaliiton johon on osallisena THL ja Fimea.
Nämä tahot tietävät että rokote on vaarallinen, mutte he ovat tehneet salaliiton että kaikki rokotteet esitetään silti turvallisina
Kunhan tarpeeksi kauan notkut siellä etätöissä, voi olla, ettei toimistolta löydy sinne palatessa enää pallia mille istua. Muista myös korvaamattomuustesti: ota lasi vettä, paina sormesi veden alle. Nosta sormi pois - jos veteen jää kuoppa, olet korvaamaton
Esitän salaliiton johon on osallisena THL ja Fimea.
Nämä tahot tietävät että rokote on vaarallinen, mutte he ovat tehneet salaliiton että kaikki rokotteet esitetään silti turvallisina[/quote]
Esität salaliiton, jossa olisi osallisina maailmanlaajuisesti siis kaikki tiedemiehet, lääkärit, poliitikot ja media?
Minä esitän teorian, jossa sinun kannattaisi hieman opiskella ja miettiä mitä kirjoittelet nettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanotaan nyt tässä suoraan, että jos mulle selviää että joku meidän ihmisistä jättää rokotteen ottamatta jonkun salaliittoteorian takia, niin sitten iskee kyllä taloudelliset ja tuotannolliset syyt. Ei pelkästään sen koronariskin takia, vaan siksi että en halua tiimissäni olevan yhtään todellisuudesta vieraantunutta henkilöä. Tosin tämä nykyinen porukka on sen verran fiksua, että en usko täällä olevan noita denalistisyöpäläisiä.
Meillä pomo sanoi meille suoraan ihan samaa, joka on mielestni tosi jees. En minäkään halua foliohattujen kanssa tehdä töitä.
Tsiisus! No, taidatte olla niitä.
Meillä pomo sanoi meille suoraan ihan samaa, joka on mielestni tosi jees. En minäkään halua foliohattujen kanssa tehdä töitä.