Nyt ärähtää Päivi Lipponen: ei olisi tullut mieleenkään maksattaa muilla Kesäranann safkoja!
Kyseinen nainen on Päivi Lipposen puoliso ja muistetaan mm. tästä:
Kommentit (188)
Joopa joo, minä uskon Päivi Lipposen sanaan. Ei meidän Päivi käytä hyväksi mahdollisuutta puljailuun.
Miehensä vei meidät ns. päättäviin pöytiin. En vain koskaan ole nähnyt niitä. Pöytiä siis.
Persulla ei nyt tunnu osaavan päättää mihin suuntaan lähtisi avautumaan ja avautuu niin moneen yhtä aikaa ettei sanomasta saa mitään selvää.
Vinkki: pääministeri on tärkeä kun vaalit on tulossa. Ei joku hasbeen puoliso takavuosilta.
Vierailija kirjoitti:
Miehensä vei meidät ns. päättäviin pöytiin. En vain koskaan ole nähnyt niitä. Pöytiä siis.
Ei se sinua mihinkään ole vienyt. Muutenkin persut voisi huomata ettei pöydälle näe kovinkaan hyvin sieltä pöydän alta.
En olisi uskonut, että Päivikin on nykyään persu.
Juu, Lipposten aamiaiset on maksanut Venäjä Paavon Nord Stream konsultoinnin kautta.
Päivi Lipponen on Päivi Lipposen puoliso...?
Taisi joku puhua ohi suunsa kun väitti että hänen tapansa on ollut maan tapa jo vuosikymmeniä.
Hyvä päivi!
Sepä olisikin ainoa asia, mitä eivät ole keksineet maksattaa muilla!
Vierailija kirjoitti:
Juu, Lipposten aamiaiset on maksanut Venäjä Paavon Nord Stream konsultoinnin kautta.
Paljon myöhemmin. Kun Paavo oli pääministeri, hän ei syönyt Nord Streamin leipää eikä laulanut sen lauluja.
Vierailija kirjoitti:
Persulla ei nyt tunnu osaavan päättää mihin suuntaan lähtisi avautumaan ja avautuu niin moneen yhtä aikaa ettei sanomasta saa mitään selvää.
Vinkki: pääministeri on tärkeä kun vaalit on tulossa. Ei joku hasbeen puoliso takavuosilta.
Päivi Lipponen persu! 😂647
Eikös Lippos Päivi nostanut itse paljon tukia?
No Paavosta tuli pääministeri vuonna 1995 jolloin hän oli naimisissa vielä edellisen vaimonsa kanssa. He erosivat vuonna 1997. Päivin kanssa Paavo meni naimisiin vuonna 1998.
Päivi ei siis voi tietää näitä asioita koko Paavon pääministerikaudelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon myöhemmin. Kun Paavo oli pääministeri, hän ei syönyt Nord Streamin leipää eikä laulanut sen lauluja.
Miten niin?
Eiväthän ne edes asuneet Kesiksessä?
Vierailija kirjoitti:
Eikös Lippos Päivi nostanut itse paljon tukia?
Nosti ja epäilen että nytkin muistaa väärin.
Tekee Marinin salailuyrityksistä vielä enemmän raskauttavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En niin sanonutkaan vaan vertasin asioita. Kun joku väittää jonkun muun moraalin olevan kyseenalainen niin kannattaa miettiä samalla että toimiiko itse joka asiassa sen kummemmin.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/29a1a153-2e22-41f0-a0aa-7570c2741…
Politiikot ovat tekopyhiä p--koja.