Viimeksi häissä 15 v sitten! Milloin te?
Huomasin hämmästyksekseni, että aikaa vierähtänyt oikein kunnolla.
Entä teillä?
Kommentit (28)
Olin viime kesänä ja sitä edellisenä kesänä, mutta niitä edeltävistä häistä on varmaan 10v aikaa.
Omat häät oli vajaa pari vuotta sitten syksyllä -22. Samana kesänä oltiin myös vieraana häissä.
20 vuotta sitten olin aivan karsean kliseisissä mukahassuissa tuolileikkihäissä, onneks niihin "joutuu" riittävän harvoin.
20v sitten lapsena. Nyt olen siinä parhaassa hääiässä, mutta kaikki tuttavat ja sukulaiset pitää pieniä häitä perheiden kesken.
2005 kai.
Omassa tuttavapiirissä ovat suosineet pienimuotoisia vihkimisiä, tai sitten eivät ole naimisisssa.
Lapseni on nyt siinä iässä, että hänen lähipiirinsä saa lapsia, ostaa asuntoja, mutta häitä siellä ei ole vielä ollut. Poikani odottaa pääsevänsä pitämään hääpuheen.
Hänelläkin on jo vuosien suhde takana, mutta heillä on tällä hetkellä muut kuviot kuin avioituminen, aloilleen asettuminen.
Varmaan 2Ov aikaa siskon tytön häistä, he. Ovat saaneet 5 lasta, joten ollut synttäreitä, rippijuhlia, 2 yo juhlat, pienin menee kouluun syksyllä.
Juu, 15 vuotta on mullakin viimeisistä häistäni. Erottukin on jo.
2 vuotta sitten. Tänä vuonna on yhdet häät.
1998 kesällä,hautajaisia onkin sitten ollut sitäkin enemmän.
1988. Kastajaiset x 2 2001. Hautajaiset 2012.
Vuonna 2011 olin viimeksi häissä. Sekin pari erosi jo vuosia sitten. Sen jälkeen kaverit/sukulaiset ovat menneet itsekseen maistraatissa naimisiin ilman mitään suuria häitä .
Taitaa olla kohta 20 vuotta. Ko. pari on eronnutkin jo.
YO- juhlia on onneksi ollut muutamat, mukaanlukien kahden oman lapsen.
Muuten on ollut pelkkiä hautajaisia, toista kymmentä, 12 laskujeni mukaan.
Neljää vainajaa olen ollut kantamassa.
Masentavaa.
Mies, 52v
Toivottavsti ei enää ikinä. Ihan typerää teatteria koko homma. Odottamista ja jonottamista. Morsiammen oma prinsessa päivä. Erotaan 50% todennäköisyydellä.
Viime vuonna ja tänä vuonna on yhdet tulossa. Mutta olenkin 30v niin tässä iässä ystävät tuppaavat mennä naimisiin ja perustaa perheen.
Olisko joku 10v sitten, kaverin häät, en muista tarkalleen.
Kaikesta näki, että hääjuhla oli tehty morsiamen äidin pillin mukaan. Ei ollut ihan parikymppisenä pariskunnan näköiset...
18 tai 19v sitten. Ei ole kutsuja tullut sen jälkeen mihinkään juhliin.
Varmaan suht saman verran. sitten oli kastejuhlabuumi, nyt alkaa ripijuhlat olla loppusuoralla, mutta lakkiaisia voi olla kuudetkin yhtenä päivänä tällä hetkellä. Kohta sit varmaan taas alkaa hääbuumi uudelleen?