Tajusin tänään, että pannukakku on aika terveellistä
Siihen tulee munaa, maitoa, kaurahiutaleita ja vähän vehniksiä. Jos syö matkojen kanssa on oikein oiva ka ravintorikas välipala (kuitua, proteiinia, vitamiineja)
Kommentit (10)
Hyvin huomattu. Reseptejä voi soveltaa ja tehdä makeaa tai suolaista. Itse käytän myös sämpyläjauhoja
Eiks siihen tule voita aika paljon? Verrattuna muihin herkkuihin pannari taitaa olla kyllä sieltä terveellisimmästä päästä.
Käyttäjä42257 kirjoitti:
Eiks siihen tule voita aika paljon? Verrattuna muihin herkkuihin pannari taitaa olla kyllä sieltä terveellisimmästä päästä.
mä en laita voita/öljyä yhtään ja tulee oikein hyvä! Ihmettelenkin aina kun ohjeessa sanotaan, että pitäisi laittaa dl öljyä - miksi?
ap
Mun mielestä tulee parempaa rasvan kanssa. Ilman rasvaa pannarista tulee mun makuun liian tiivis ja kuivakka. Mutta tykkään kyllä pannarista eikä desi öljyä tai voita pellillisessä ole kauhea määrä.
paljon desissä öljyä on kaloreita?
Punaiseen maitoon ja oikeaa voita rasvaksi, nam!
Mä laitan porkkanaraastetta taikinaan, tulee makua. Mitä muuta ehdottaisitte sekaan?
hyi hitto että pannukakku on pahhaa,kertakaikkiaan pahaa! Hyvät ainekset hukkaan
Vierailija kirjoitti:
paljon desissä öljyä on kaloreita?
Ei vaan luomumaitoon ilman rasvoja ja päälle marjoja - nam!
^marjojen kanssa siis