Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautua: näen miehen jona ei vastannut viestiini

Vierailija
26.05.2021 |

Miten tässä älyäisi olla itse fiksu... olen näkemässä miehen, joka ei vastannut enää viestiini. Ärsyttää, tekisi mieli kysyä ”miksi?!” - mutta ei kai niin voi tehdä ilman että leimaantuisi hulluksi.
Näemme kahden (vähän erikoisempi kuvio, työasia tavallaan), joten muita ei paikalla ole.

Miten pitäisi suhtautua? Mikä moodi päälle...?🙄🙈

Eli harmittaa ja ärsyttää kun tulin torjutuksi, mutta eniten olen surullinen ettei juttu ehtinyt edes alkaa ennen kuin hän jätti sen kesken.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei vielä ehtinyt vastata. 

Vierailija
22/33 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttaile estotta ja ehdota että clousaatte diilin luonasi samana iltana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kysyisin suoraan että mikä on tää juttu. Osoittaisin vahvuutta ja valtaa. Miksi sun pitää nähdä tuo idiootti?

Vierailija
24/33 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP o tyypillinen sekopäinen nainen. Move on, girl.

Vierailija
25/33 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole oma itsesi ja hoida työsi! Ja ennen huomista ymmärrä, että mies ei pidä sinua minään, korkeintaan itsestäänselvyytenä, joten älä sinäkään pidä häntä.

Vierailija
26/33 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat laatikkoleukaisen lentäjäkirurgin?

Vierailija
27/33 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuostakin pitää tehdä numero? Teette töitänne ihan normaalisti ja siinä se.

Vierailija
28/33 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat kysyä, niin kysyt.

Älä tee asiasta monimutkaisempaa kuin mitä se on.

Välttelyllä kiusaat itseäsi.

Vierailija
29/33 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei idiootti opi jos esittää ettei mitään olisi tapahtunut. Asiallisen viileästi hoitaa tilanteen. Mielistely on parasta polttoainetta tuollaiselle käytökselle.

Vierailija
30/33 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on seuraava kokemus: Kävin miehen kanssa treffeillä ja sovimme toiset. Toisia treffejä odotellessa mies viestitteli tiuhaan. Laittoi oma-aloitteisesti siis huomenia ja kyseli kuulumisia, toki minä vastailin ja saatoin myös laittaa illalla hyvät yöt jne. Kunnes yhtenä päivänä ei vastannut hyvän huomenen viestiin kuin vasta iltapäivällä sanoen, että välillä hänellä jää vastaamatta viesteihin. Oli sitä ennen siis 3 viikkoa viestitellyt ITSE todella tiuhaan. Okei, ei se mitään, en minä tuosta mieltäni pahoittanut. Treffit olisi ollut 3 päivän päästä ja niihin yksityiskohdat sopimatta, joten samana iltana laitoin kysymyksen, että monelta hänelle sopii. Ei vastannut siihen ikinä. Mitään.

Että joo. Jos olisin tuon miehen kanssa menossa johonkin kahdestaan, niin kylläpä miettisin. Hän antoi koko muutaman viikon tutustumisen ajan ymmärtää, että on kiinnostunut, oli aktiivinen, kohtelias, kyseli paljon. Eikä siinä mitään, jos mieli muuttuu. Emme seurustelleet, tutustuimme vasta. Hän ilmeisesti menetti kiinnostuksensa. Mutta on se nyt jumalauta kumma, jos aikuinen mies ei pysty kirjoittamaan seuraavaa viestiä: Hei, en halua jatkaa tutustumista, kivaa kevään jatkoa sinulle!

Ap:lle: Itse olisin miestä kohtaan kylmä. Hoitaisin työasiat mahdollisimman nopeasti ja sanoisin suoraan, että minä en halua viettää hetkeäkään enempää hänen seurassaan.

Vierailija
31/33 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on seuraava kokemus: Kävin miehen kanssa treffeillä ja sovimme toiset. Toisia treffejä odotellessa mies viestitteli tiuhaan. Laittoi oma-aloitteisesti siis huomenia ja kyseli kuulumisia, toki minä vastailin ja saatoin myös laittaa illalla hyvät yöt jne. Kunnes yhtenä päivänä ei vastannut hyvän huomenen viestiin kuin vasta iltapäivällä sanoen, että välillä hänellä jää vastaamatta viesteihin. Oli sitä ennen siis 3 viikkoa viestitellyt ITSE todella tiuhaan. Okei, ei se mitään, en minä tuosta mieltäni pahoittanut. Treffit olisi ollut 3 päivän päästä ja niihin yksityiskohdat sopimatta, joten samana iltana laitoin kysymyksen, että monelta hänelle sopii. Ei vastannut siihen ikinä. Mitään.

Että joo. Jos olisin tuon miehen kanssa menossa johonkin kahdestaan, niin kylläpä miettisin. Hän antoi koko muutaman viikon tutustumisen ajan ymmärtää, että on kiinnostunut, oli aktiivinen, kohtelias, kyseli paljon. Eikä siinä mitään, jos mieli muuttuu. Emme seurustelleet, tutustuimme vasta. Hän ilmeisesti menetti kiinnostuksensa. Mutta on se nyt jumalauta kumma, jos aikuinen mies ei pysty kirjoittamaan seuraavaa viestiä: Hei, en halua jatkaa tutustumista, kivaa kevään jatkoa sinulle!

Ap:lle: Itse olisin miestä kohtaan kylmä. Hoitaisin työasiat mahdollisimman nopeasti ja sanoisin suoraan, että minä en halua viettää hetkeäkään enempää hänen seurassaan.

Tämä mies toimi törkeästi, mutta onneksi käytöstapojen puute kävi ilmi näin varhaisessa vaiheessa.

AP:n tapaus on aivan erilainen, koska heillä ei mitään deittalua ollut ja mies saattaa olla vaikka varattu, ihastunut toiseen tai joka tapauksessa ei ole kiinnostunut muusta kuin töihin liittyvästä yhteydenpidosta. Sen takia vastaamatta jättäminen ei mielestäni ole törkeää, vaan kaikilla on siihen oikeus, myös miehillä. Veikkaan, että jos työkuvioista tuttu mies olisi lähettänyt viestiä naiselle, niin olisi hyväksytty se, ettei viestiin vastata, koska ei puolituntemattomille tarvitse vastata mitään. 

Vierailija
32/33 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyöt jonnelle pimpin pöytään ja sanot, että tuossa eroaako broilerista?

Vierailija
33/33 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"...eniten olen surullinen ettei juttu ehtinyt edes alkaa ennen kuin hän jätti sen kesken."

Ei voi jättää kesken sellaista mikä ei ole koskaan alkanutkaan. Olisiko sinusta ollut parempi jos hän olisi vaikka esittänyt kiinnostunutta muutaman kuukauden, olisitte tapailleetkin ja sitten kertonut totuuden?

Tuohan on just oikein että mikäli ei kiinnosta, silloin ei edes aloiteta mitään. Turha siitä on miehelle suuttua, hänellä on täysi oikeus olla kiinnostumatta ja vastaamatta viesteihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi