Miten suhtautua: näen miehen jona ei vastannut viestiini
Miten tässä älyäisi olla itse fiksu... olen näkemässä miehen, joka ei vastannut enää viestiini. Ärsyttää, tekisi mieli kysyä ”miksi?!” - mutta ei kai niin voi tehdä ilman että leimaantuisi hulluksi.
Näemme kahden (vähän erikoisempi kuvio, työasia tavallaan), joten muita ei paikalla ole.
Miten pitäisi suhtautua? Mikä moodi päälle...?🙄🙈
Eli harmittaa ja ärsyttää kun tulin torjutuksi, mutta eniten olen surullinen ettei juttu ehtinyt edes alkaa ennen kuin hän jätti sen kesken.
Kommentit (33)
Olisin etäisen kohtelias. Ikään kuin mitään ei olisi tapahtunut mutta kohtelisin niin kuin tätsin vierasta ihmistä kohdellaan ja yrittäisin unohtaa koko jutun, jos miestä ei kiinnosta. Jos taas mies haluaa keskustella aiheesta niin voisin keskustella mutta joku etäisyys varmaan pysyisi.
Aika lailla samalla tavalla kuin edellinen. On miehen tappio, jos ei kiinnosta. Maailmassa on muitakin kaloja.
Pelkään, että ynseyteni näkyy. En haluaisi olla epäkohtelias, mutta ihmetyttää miten joku voi olla noh, noin törppö kun tiesi että tulemme näissä kuvioissa vielä näkemään. Kiusallista. Samalla harmittaa, sillä mies on aika ”catch”.
Ap
naiset ne jaksaa roikkua kusipäissä, pakkienkin jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Aika lailla samalla tavalla kuin edellinen. On miehen tappio, jos ei kiinnosta. Maailmassa on muitakin kaloja.
tunnetko kenties aloittajan, vai riittääkö se reikä tosiaan teidän naisten erinomaisuudeksi?
Vierailija kirjoitti:
Pelkään, että ynseyteni näkyy. En haluaisi olla epäkohtelias, mutta ihmetyttää miten joku voi olla noh, noin törppö kun tiesi että tulemme näissä kuvioissa vielä näkemään. Kiusallista. Samalla harmittaa, sillä mies on aika ”catch”.
Ap
Jotkut ovat itseään täynnä. Väistit luodin, usko pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tunnetko kenties aloittajan, vai riittääkö se reikä tosiaan teidän naisten erinomaisuudeksi?
Ei minun tarvitse tuntea ap:tä tietääkseni, että miehet ovat tusinatavaraa.
No vaikea tuossa on kovin ystävällinenkään olla.
Vierailija kirjoitti:
syystä että? siksi että aloittaja on itse kuvitellut koko "suhteensa"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
syystä että? siksi että aloittaja on itse kuvitellut koko "suhteensa"?
Eipä tässä suhteesta ole edes puhuttu. Mutta onhan se nyt hölmöä ettei vastaa toiselle - varsinkin jos tietää että jatkoa luvassa muodossa jos toisessa (työ, tapaamisia, jne).
Sillehän ei voi mitään, että jos hän ei oolut kiinnostunut, mutta se miten asian hoitaa on toinen juttu.
Ikävää, että teidän pitää nähdä kun asia on sulle vielä kipeä.
Laita ittes nätiksi ja ole oma ihana itsesi. Juttele, naura, hymyile ihan normaalisti jos pystyt.
Mies näkee, että sun itsetunto on kohdillaan etkä kaadu yksiin pakkeihin. Älä yritä liikaa äläkä ala ruikuttamaan tai tivaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei, kyllä tämä on selvästi miehen voitto, sekä Apn tappio.
Ollaan näkemässä huomenna.... nyt kaikki vinkit kehiin....?!
Ap
Sano vain reippaasti ja rehellisesti, että sorry, on tullut varmaan väärinkäsitys, että asia on kunnossa, ja jatketaan töissä normaalisti.
Siis yritätkö joltain työkaverilta vongata pippeliä vai mitä ihmettä?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mä olisin vaan hymy kasvoilla että moi, mitä kuuluu ja mennäänpä sitten asiaan..Eli pistäisin nonsenssit syrjään työkuvioiden ajaksi. Tosin tiedän että olen harvinaisuus naiseksi joka näin pystyy toimimaan enkä jää vellomaan asioihin. Ei se ynseys sinua ainakaan viehättävämmäksi tee miehen silmissä.
Olisin varmaan kohteliaan etäinen ja mahdollisimman normaalisti. Nyt kyllä kiinnostaa, mikä oli se viesti, johon mies ei vastannut? Mitä siinä oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mä olisin vaan hymy kasvoilla että moi, mitä kuuluu ja mennäänpä sitten asiaan..Eli pistäisin nonsenssit syrjään työkuvioiden ajaksi. Tosin tiedän että olen harvinaisuus naiseksi joka näin pystyy toimimaan enkä jää vellomaan asioihin. Ei se ynseys sinua ainakaan viehättävämmäksi tee miehen silmissä.
Minkä takia pitäisi yrittää vielä olla jotenkin viehättävä miehen silmissä, kun toinen on tehnyt ihan selväksi ettei kiinnosta eikä arvosta? Mies ei edes vaivautunut vastaamaan ap:lle, vaan jätti vastaamatta roikkumaan, vaikka tiesi että töiden merkeissä näkevät vielä. Olisi voinut laittaa, vaikka että pysytään ihan työkavereina tms. Tuo mies ei kunnioita ap:ta tippaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Minkä takia pitäisi yrittää vielä olla jotenkin viehättävä miehen silmissä, kun toinen on tehnyt ihan selväksi ettei kiinnosta eikä arvosta? Mies ei edes vaivautunut vastaamaan ap:lle, vaan jätti vastaamatta roikkumaan, vaikka tiesi että töiden merkeissä näkevät vielä. Olisi voinut laittaa, vaikka että pysytään ihan työkavereina tms. Tuo mies ei kunnioita ap:ta tippaakaan.
Jep, törkeää jättää vastaamatta. Oli kaveri tai kuka hyvänsä.
Mitä