Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä maissa et koskaan haluaisi käydä?

Vierailija
26.05.2021 |

vähän tylsää niin siksi ajattelin aloittaa tämmöisen ketjun.

En ikinä matkustaisi:

USA: liian junttimainen kulttuuri
Kanada: sama kuin USA
Itävalta: minua haukutaan luuseriksi siellä
Norja: minua haukutaan luuseriksi siellä
Slovenia: minua haukutaan luuseriksi siellä
Georgia: minua haukutaan luuseriksi siellä
Israel: minua haukutaan luuseriksi siellä

Kommentit (36)

21/36 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa, että ap ei ole P-Amerikassa paljon matkustellut kun väittää Kanadan ja Yhdysvaltojen olevan samanlaisia....

Vierailija
22/36 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

V e n ä j ä. En ole koskaan halunnut sinne, koska pelkään ettei sieltä pääse pois. Lapsesta saakka tämä tunne ja diktatuurihan se on toki jälleen pienen glasnostin jälkeen.

Enkä ole mennyt, pari kertaa olen ollut vaarassa joutua, kerran työn takia, kerran ystävien matkakuumeen takia.

Itsellä samanlaisia tuntemuksia että jos sinne menee niin joutuu vankilaan tai ongelmiin eikä pääse takaisin Suomeen.

Mulla myös! Ja miliisitkin voi tempasta mukaansa tosta vaan kadulta ja jos ja kun niille ei pysty tarpeeksi maksamaan, niin joutuu jollain tekastulla syytteellä ja todisteilla vankileirille Siperiaan. Otan varman päälle ja jätän tuon naapurimaan väliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En missään musulmaanimaassa

Ruotsikin on jo sellainen.

Vierailija
24/36 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomaissa

Vierailija
25/36 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki paskastanit.

Vierailija
26/36 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kohta on Suomikin.

Vierailija
27/36 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään, missä on inhottavia myrkyllisiä ryömiviä elukoita.

Vierailija
28/36 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi käydä Lähi-idän maissa. Intiassakaan. Enkä Aasiassa.

Vierailija
29/36 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Afrikka, arabimaat, lähi-itä, turkki. Ranska, Afganistan ja pakistan. Malesia myös no go -alue. Näissä ainakaan en KOSKAAN tule käymään ja silti elän täydellisen, kokonaisen elämän.

Miksi Ranska?

Vierailija
30/36 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Afrikka, arabimaat, lähi-itä, turkki. Ranska, Afganistan ja pakistan. Malesia myös no go -alue. Näissä ainakaan en KOSKAAN tule käymään ja silti elän täydellisen, kokonaisen elämän.

Miksi Ranska?

Libanonin tiellä.

Vierailija
31/36 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjois-Korea, Valko-Venäjä, Intia, suurin osa Afrikan maista, kaikki Lähi-idän maat, Albania, Romania ja Moldova.

Vierailija
32/36 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intia; liikaa ihmisiä.

Kiina, Japani; sama kuin Intia + joku syy, jota en osaa eritellä

Australia; käärmeet ja jättisammakot 🤢

Vierailija
33/36 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kohta on Suomikin.

Ei ole. Kuntavaalit ovat juuri ovella. Yhdessä voimme saada aikaan muutoksen

Vierailija
34/36 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiina: ei huvita mennä sinne seikkailemaan, niiden politiikka on kyseenalaista ja en halua testauttaa koronaa alakautta :D

Kamboza: joku huijaa kuitenkin heti tai joutuu vaikeuksiin, ehkä ryöstetään tai murhataan

Afrikka: liian vaarallista suurimmassa osassa etten menisi ja liian kuuma, käärmeitä ja kärpäsiä. Leijonia ja krokotiileja

Meksiko: turhan vaarallinen paikka kun siellä on kartelleja ja kaikkea, liian kuuma ja liikaa kaktuksia

Arabi-emiraatit/DUbai: Liikaa hiekkaa ja kameleita,en halua tukea koko paikkaa mitenkään koskaan ja en menisi ehdoin tahdoin sinne mistä niiden omat naiset pyrkii pois minkä ehtivät

Vierailija
35/36 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monien suosikeista en ikinä menisi Italiaan, Intiaan tai Brasiliaan. Oma suosikkini on Itävalta.

Vierailija
36/36 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus kuvittelin, että haluan matkustaa joka paikkaan, mutta matkoja suunnitellessa omat arvot on kyllä nousseet esiin. Ei listalla ovat Intia, afrikka lähes kokonaan, pohjois korea, arabi emiraatit, hyvin is lam painotteiset maat.

Nää on niin hauskoja, missä öyhötetään jostain maasta täysin väärin faktoin. Arabiemiraatit ei ole islampainotteinen maa. Huomaa, että ihmiset eivät ole paljon matkustelleet/asuneet ulkomailla, kun perustelut on selvästi jonkun muun suusta tai lehtien palstoilta.

Mä olen käynyt monessa, monessa maassa ja asunutkin neljässä. En siis voisi sanoa etten menii jonnekin, jos en olisi aiemmin käynyt. En menisi uudelleen Intiaan, koska matkailijat eivät auta heidän tilannettaan likaisuuden ja hygienian suhteen, päinvastoin. En menisi myöskään uudelleen Puolaan, koska se on tylsä maa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä