Missä maissa et koskaan haluaisi käydä?
vähän tylsää niin siksi ajattelin aloittaa tämmöisen ketjun.
En ikinä matkustaisi:
USA: liian junttimainen kulttuuri
Kanada: sama kuin USA
Itävalta: minua haukutaan luuseriksi siellä
Norja: minua haukutaan luuseriksi siellä
Slovenia: minua haukutaan luuseriksi siellä
Georgia: minua haukutaan luuseriksi siellä
Israel: minua haukutaan luuseriksi siellä
Kommentit (36)
Suurin osa Afrikasta ja Aasiasta on täysin no go-aluetta
Somalia, Irak, Intia, Pohjois-Korea ja koko Afrikka ensinnäkin etten pidä kuumuudesta ollenkaan
Intia, Thaimaa, Arabiemiraatit nyt ainakin.
V e n ä j ä. En ole koskaan halunnut sinne, koska pelkään ettei sieltä pääse pois. Lapsesta saakka tämä tunne ja diktatuurihan se on toki jälleen pienen glasnostin jälkeen.
Enkä ole mennyt, pari kertaa olen ollut vaarassa joutua, kerran työn takia, kerran ystävien matkakuumeen takia.
Joskus kuvittelin, että haluan matkustaa joka paikkaan, mutta matkoja suunnitellessa omat arvot on kyllä nousseet esiin. Ei listalla ovat Intia, afrikka lähes kokonaan, pohjois korea, arabi emiraatit, hyvin is lam painotteiset maat.
Intiaa olen aina kammonnut. Eikä oo viime aikoina parempaan suuntaan menny.
Vierailija kirjoitti:
Saudit, siellä erityisesti Dubai.
Dubai EI ole Saudeissa!
Voitko ap avata tuota luuseriuttasi noin useassa maassa?
Vierailija kirjoitti:
Intiaa olen aina kammonnut. Eikä oo viime aikoina parempaan suuntaan menny.
Pieni koronakriisi sinne ihan paikallaan :)
Venäjä.
Ei tarvi edes perustella.
Afrikka, arabimaat, lähi-itä, turkki. Ranska, Afganistan ja pakistan. Malesia myös no go -alue. Näissä ainakaan en KOSKAAN tule käymään ja silti elän täydellisen, kokonaisen elämän.
Vierailija kirjoitti:
V e n ä j ä. En ole koskaan halunnut sinne, koska pelkään ettei sieltä pääse pois. Lapsesta saakka tämä tunne ja diktatuurihan se on toki jälleen pienen glasnostin jälkeen.
Enkä ole mennyt, pari kertaa olen ollut vaarassa joutua, kerran työn takia, kerran ystävien matkakuumeen takia.
Itsellä samanlaisia tuntemuksia että jos sinne menee niin joutuu vankilaan tai ongelmiin eikä pääse takaisin Suomeen.
En halua käydä enää missään maassa. Ehkä Tanskassa ja Norjassa, jos olis pakko matkustaa. Ja Islannissa.
Tämän takia ei Venäjälle, agressiivisia poliiseja.
Suurin osa maailman maista on sellaisia, joissa en erityisemmin välitä käydä, mutta jos ns. tavallisista matkailumaista puhutaan, niin nuo jonkun toisenkin jo mainitsemat Intia, Thaimaa ja Arabiemiraatit.
Ne maat johon en haluaisi matkustaa, olen jo käynyt. Ehkä Valko-Venäjä olisi sellainen johon en halua matkustaa. Aikoinaan sinne oli vaikea matkustaa, enkä saanut viisumia. Nyt boikotoin.
Intiaan. Maailman likaviemäri.