Oliko gynekologini asiaton? aihetta valitukseen?
Mulla oli eilen rutiinikäynti gynekologilla, olen käynyt vikat 8v samalla miesgynellä joka oikein pätevän ja mukavan oloinen hra, ikää hänellä on pauttiarallaa 45v ja itse olen 30v jolla 2 lasta.
No, hän siis suoritti sen tutkimuksensa ja otti Papan ja totesi lopuksi että " priima ja nätti pimppi sinulla on, ei repeämiä eikä episiotomia-arpia, lihaskuntokin tuntuu olevan erinomainen ja noin nätisti ajeltu karvatkin pois" .
Mulle jäi jotenkin paskan maku suuhun, ikinä ennen hän ei ole noin kommentoinut ja tosiaan vuosia ollut jo asiakkaana.
Kommentit (12)
oli minusta asiatonta, muuten ok kommentti. Riippuu tietysti millä " sävyllä" hän sen kommentin esitti. Itse en varmaan tekisi valitusta mutta vaihtaisin gyneä...
itseäni harmittaa koska kävin vuosikausia eri gynekologeilla ennenkuin tämän " löysin" , hän on ollut aina asiallinen ja osannut neuvoa ja on hellä otteissaan toisin kuin ne naisgynet joista minulla on kokemuksia.
Ap
ja mitähän meinaat? pitäisikö jokaisen naisen alapään muistuttaa viidakkoa? olen ollut vuosia joko täysin posliini tai vain pienen tupsun omaava, en yhtään pidä mistään pehkosta.
Logiikkasi kuulostaa samalle kuin " nainen jolla minihame kerjää raiskatuksi tulemista" .
Ap
Olisit ylpeä suahan kehuttiin ja heti suunnittelet valitusta.
Mieti jatkot oikeudessa lautamiehet kokeilee onko tavarasi kunnossa ja ihan ilman hansikkaita.
Sitten ne tekee päätöksen oliko vai eikö ollut priima tavara.
Valitse oletko tyytyväinen ammattimiehen lausuntoon vai riitautatko asian.
:)
Mulla on aina ottanut papan joku hoitsu, niin yksityisellä kuin terveyskeskuksessakin.
yksityisilla lääkäriasemilla käyn aina.
Ap
Hoitaja ottamassa papan jos varaa ajan gynelle???
Eipä näin ole onneksi mulla koskaan käynyt!
Pimpistähän siellä on kyse, sitä tutkitaan ja hoidetaan ja vieläpä asiantuntijan toimesta, joten pois turha p....n maku suusta ja ole iloinen että olet löytänyt hyvän gynen!
Totta muuten se naisgynekologien kovakätisyys, kamalaaa... :(
Kyllä lääkäri muuten tutkiessaan huomaa missä kunnossa lihakset alapäässä on.
olis aika tympeää ensin levitellä gynelle ja sitten mennä levittämään johkin toiseen tilaan hoitsulle.
sanoi raskaana ollessani mieslääkäri alapäätäni tutkiessa että onpas täällä hyvä, raikas tuoksu. En tiennyt miten päin olisin ollut mutta kehuna ne kuitenkin otin! Oishan se järkkyä ku sanois et ohhoh mitkä lemut!
En silti lähtisi siitä numeroa tekemään. Gyneä ehkä vaihtaisin.
Monet ehkä miettii noita lihaskuntoasioita ja muita, muttei kehtaa kysyä.