Vakuutusyhtiön vahinkokäsittelijän palkka? Kiinnostaisi hakea
Henkilövakuutus kyseessä. Alanvaihto kiinnostaisi, olen sairaanhoitaja ja työ ei enää ole mielekästä.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Niin pitää soittaa ja kysyä tarkemmin. Mietin vain mitä laitan palkkatoiveeksi jos päätän hakea. Nyt palkka 2950 ja olen urani huipulla, kaikki kokemus lisät. Päivätyö polilla, kiireeseen olen kyllä tottunut.
ap
Et tule saamaan tuota parempaa.
OP:lla noin 3500-4000€ Ja OP-bonukset kertyy palkan päälle
Vierailija kirjoitti:
"Vahinkotarkastajan palkka. 3 624 € Paljonko on Vahinkotarkastajan palkka? Vahinkotarkastajan keskipalkka on 3 624 € kuukaudessa. Palkka-arvio perustuu 23 vahinkotarkastajan palkkaan, jotka on nimettömästi lisätty Palkkavertailuun."
Vahinkotarkastaja on kokonaan eri työ.
Itse tienasin 2450e/kk.
Vierailija kirjoitti:
OP:lla noin 3500-4000€ Ja OP-bonukset kertyy palkan päälle
No ei tosiaan ole!
Tarkoittaako "huolenpito asiakkaista" puhelinmyyntiä vanhoille asiakkaille? En tiedä, mutta kuulostaa pahalta.
Mun palkka korvausneuvojana 8 vuoden kokemuksella on 2800 euroa. Oon tradenomi. Työ oli alkuun mielenkiintoista, mutta hirveä kiire ja huono johtaminen vie ennen pitkää mehut siitäkin. Monilla on työuupumusta ja vaihtuvuus suurta. Naisvaltainen ala, mutta jopa hoitoalan palkat on paremmat.
Niin pitää soittaa ja kysyä tarkemmin. Mietin vain mitä laitan palkkatoiveeksi jos päätän hakea. Nyt palkka 2950 ja olen urani huipulla, kaikki kokemus lisät. Päivätyö polilla, kiireeseen olen kyllä tottunut.
ap