Onko muita, jotka valitsisivat mieluummin perheillan kotona jonkun livekeikan sijaan?
Nuorena kyllä kävin ihan isojen nimienkin konserteissa, mutta nyt en voisi kuvitella meneväni keikalle, vaikka nimiä tulisi omaan kaupunkiin.
Kommentit (11)
Ei varmaan ole. Olet täysin uniikki yksilö tämän mieltymyksesi kanssa.
Minä.
Vietän mielelläni aikaa perheeni kanssa.
Mies tekee samoin. Todella harvoin mies lähtee keikalle ja silloin kyseessä kaverin bändi tai joku muu bändi jonka keikka "pakko" nähdä.
Itse en käy edes kerta vuoteen.
Joo, illan kotona. Livekeikka ja perheen kanssa oleminen on aika lailla yhtä reipasta menoa.
Kotikissa olen, mutta hyvät keikat ovat harvinaisia, että kyllä mä keikalle aina menen kun on mahdollisuus. Eihän niitä ollut kuukausittainkaan ennen koronaakaan, vaikka Helsingissä asustan. Enkä käy millä tahansa keikoilla... mitkään vesalat tai apulannat ei kiinnosta.
Me ollaan paljon otettu lapsiakin mukaan. Etenkin kun olivat teini-iässä. Nythän niiden kanssa vois mennä joka paikkaan, kun ovat täysi-ikäistyneet.
N49
Jos Sabrina vetäis live-keikan lähipubissa niin en kyllä kotia jäis.
Jos joku omista suosikeista tulisi kotipaikkakunnalle (mitä ei kyllä tapahdu, niin menisin varmasti katsomaan.
Olisi se perheiltakin kyllä kiva, mutta saattaisi tulla sitten vaan paha mieli yhdestä illasta, kun muutoin joutuu olemaan vain yksin.
Eikös niitä koti-iltoja ole nyt viimeisen vuoden aikana riittänyt...
Käyn mielelöäni live-keikalla pari kertaa vuodessa, lopun aikaa ehtii olla perheen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jos Sabrina vetäis live-keikan lähipubissa niin en kyllä kotia jäis.
Mä lahtisin vasta jos Sabrina ja Samantha Fox vetäisivät yhteisen live-keikan lähipubissa.
Keikalle menisin ehdottomasti. Muuten en juuri ikinä käy missään illanvietoissa, baarissa yms. Mutta hyvä musiikki on elämän suola.
Ok
Sun lapset haluaa mennä kun ovat siinä iässä