Tänään Junassa
Olin aivan tyrmistynyt. Keskikäinen lihava täti ihminen haukkua lastani tättähääräksi. Eikö ihmisillä ole minkäänlaisia käytöstapoja. :,(
Kommentit (6)
toihan on kivasti sanottu, oot outo!
Tai Bussissa tai Lentokoneessa, puhumattakaan Valta Meri Laivasta.
En tarkoita, että olisit haukkunut puolestasi tätiä, vaan paasasithan varmasti hänelle käytöstavoista?
Mä alan lähennellä neljääkymppiä ja olen sitä mieltä, että joka suuntaan ei tarvitse kumartaa, vaan jos joku on idiootti, sen voi idiootille myös kohteliaasti kertoa.
niin se vain tätiys hiipii meihin kaikkiin iän myötä...
En tarkoita, että olisit haukkunut puolestasi tätiä, vaan paasasithan varmasti hänelle käytöstavoista?
Mä alan lähennellä neljääkymppiä ja olen sitä mieltä, että joka suuntaan ei tarvitse kumartaa, vaan jos joku on idiootti, sen voi idiootille myös kohteliaasti kertoa.
Mutta se suomalainen ylinöyryys kaikkia idioottejakin kohtaan saisi jo hellittää!
niin se vain tätiys hiipii meihin kaikkiin iän myötä...
Tättähäärä ei kuulosta kovin pahalta, oletko hieman tosikko?