Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko toi Pasi Nielikäinen jonkun missin kanssa naimsissa?

Vierailija
06.10.2006 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mukava ja leppoisa mies, vaikkakin tyhmempi kuin vasemman jalan Kontio. Ei kuitenkaan millään muotoa öykkäri. Sen duuni on olla goonie (=tappelija) ja sen se tekee. Eihän Pasi mikään taitokiekkoilija ole koskaan ollutkaan eikä väitäkään olevansa.



Ja se sen missukkavaimo on Jenni omaa sukua Anttila, ikiaikainen wanna-be Miss Suomi. Osallistui aikoinaan kaikkiin mahdollisiin missikisoihin vailla sanottavampaa menestystä.

Vierailija
2/14 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään nielikäinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka eivät muita kunnioita. Heti kun asiat ei mene mieliksi otetaan nyrkit avuksi. Voi kun mua ällöttää tollaset tyypit.

-ap.

Vierailija
4/14 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi jouttuu käräjille vastaamaan teoistaan!

Vierailija
5/14 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinaisia asintuntijoita täällä. Päätös alkaa tappelemaan oli molempien yhteinen, kuten he ovat itsekin kommentoineet. Kannattaa muistaa, että tappelun toinen osapuoli hankittiin Jokereihin täksi kaudeksi tappelemaan ja pelottelemaan vastustajia. Mies ei siis osaa pelata vaan hänen ainoa tehtävänsä on tapella.

Vierailija
6/14 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin tämä viimeinen. Eli siis ylipäätään sekopää/hullu ja haastatteluistahan huomaa, että tappelu ja telominen intressien kärkipäässä. Usein aiheuttanut loukkaantumisia, luen ihmisen aika sairaaksi jos pitää nyrkillä toista lyödä.



Tuo ulkomaalainen... Mitäs muutakaan tuolta enää osaa odottaa - meriitteinä uranlopetus nyrkeillä, 89 tappelua, useita pahonpitelyitä siviilisää ym. Jenkki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta toi on miehen nimi toi sun nikki ja kun lätkästäkin noin tiedät...

Vierailija
8/14 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" kaitpa se Nielikäinenkin sen tiesi? mutta oli siis helposti vedetettävä.. todella ääliö siis."



Siis minkä tiesi? No siis varmasti tiesi sen, että tappelu tulee, koska sitä hehkutettiin jo paljon ennen kohtaamista. Oli vain kysymys siitä, missä vaiheessa tapellaan. Jos ei oltaisi tapeltu heti, oli jompikumpi hypännyt toisen niskaan jossain vaiheessa peliä ja tappelu olisi lähtenyt siitä. Tällainen kuuluu varsinkin Pohjois-Amerikkalaiseen kiekkoiluun ja siellä se ei ole mitenkään outoa. Siellä on olemassa jopa " tappelubiisit" eli kun tappelu alkaa, lähtee musiikki soimaan ja katsojat hurraavat.



En väitä, että tuossa on mitään järkeä mutta pointtini on se, että tuosta tappelusta on ihan turha syyttää vain toista osapuolta.



-7-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kanssa olen saanut siitä missin miehestä haastattelujen perustella ihan ääliön kuvan..

Vierailija
10/14 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


molemmissa on vikaa, molemmat yhtä moukkia ja piste.

Molemmat heittivät hanskat käsistään ennen tappelua, ihan selvä yhteinen päätös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo jenkki on piessyt poliisejakin! Hajottanu ravintolan ym... Uskomaton kaveri. Nyt hävettää suomalaistenkin puolseta, kun yleisö innostuu tappelusta.



Turha enää jeesustella jenkkien showpainista, täällä intoillaan siitä kun oikeasti satutetaan ja tapellaan. Wrestling ihan harjoiteltua näytelmää.

Vierailija
12/14 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielikäinen???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kuuluis tappelemisesta ja toisten telomisesta... Siis laillinen rikollinen, ainakin vilä muutaman viikon.

Vierailija
14/14 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Varsinaisia asintuntijoita täällä. Päätös alkaa tappelemaan oli molempien yhteinen, kuten he ovat itsekin kommentoineet. Kannattaa muistaa, että tappelun toinen osapuoli hankittiin Jokereihin täksi kaudeksi tappelemaan ja pelottelemaan vastustajia. Mies ei siis osaa pelata vaan hänen ainoa tehtävänsä on tapella.