Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten yläasteikäiset voivat olla säännöllisesti ulkona juomassa

Vierailija
19.08.2006 |

alkohlia? Eikö vanhemmat yhtään välitä vai eikö ole mitään keinoja millä sen ikäisen saisi pysymään kotona tai ainakin erossa päihteistä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon kuullut tämmöisiä kertomuksia. Oma tyttöni 14v. On onneksi " hyvässä" kaveripiirissä, jossa kaikki harrastavat aktiivisesti liikuntaa jne. Mutta ovat kertoneet toisista luokkakavereista juttuja.



Sitä olen ihmetellyt kun meillä tytön kavereita yöpyy, heidän vanhempansa eivät soita lainkaan minulle. Itse soitan aina kaverin vanhemmille jos tyttöni heille menossa yökylään.

Vierailija
2/13 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan omaa yläasteaikaa niin kyllä suunnilleen puolet luokasta joi ellei enemmänkin jo yläasteaikana.

Joukossa oli lapsia monenlaisista perheistä. ns. hyvien perheiden lapset joi ihan yhtälailla kuin huonompienkin.







Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla se oma pieni pää niin pöllyssä, että se yksikin herne, joka siellä ennen pyöri on juuttunut paikalleen.



Etoo tollaiset ihmiset, toivottavasti et ole äiti!!!

Vierailija
4/13 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän löytyy useitakin perusteluja, mitkä varmasti tiedät kun asiaa pohdit hieman tarkemmin.



T: ex-narkomaani

Vierailija
5/13 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meitin teini neiti on ikänsä ollut kotihiiri. Ei vielä humalassa kotiin tullut.

Vierailija
6/13 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-kaverin luona yötä jossa vanhemmat poissa, kaveri ei uskalla olla siellä yksin

-aloitettiin niin aikaisin että oltiin jo selviä kun mentiin kotiin





Siis kyllä sitä kaikkea keksii!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä äiti tiennyt kun oli reissussa sillon.. onhan se surullista, mutta ennemmin muutama kalja kun pilvee tai vahvempia aineita..

Vierailija
8/13 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten aiemmissa viesteissä jo olikin niin vanhemmat on sinisilmäisiä, puolitahallaan tai tahallaan tietämättömiä ja haluttomia tietämään, kun asia pitäis sit hoitaa (ja eihän meidän Ville sellasta...). Ja onhan vielä sitäkin vanhempien parhaimmistoa, joka vielä ostaa teineilleen viinat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin yläasteella kotihiiri ja mua pidettiin siis ihan nössönä.

Vierailija
10/13 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä teitä, jotka viitsitte puhua huumeista hyvänä.

Vierailija:


7 muuten hyvä mutta pilvi on tervee..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden kanssa kun on jutellut ja muuta kautta kuullut, niin suurimman osan porukat on itsekin jossain baarissa (kukahan kotiutuu ensin; teinit vai vanhemmat) tai sitten eivät muuten välitä.



Paras (?) kuulemani juttu oli kun läheisessä koulussa oli opettaja neuvonut lapsia tunnilla (ala-asteikäisiä) että pitää sitten mennä nukkumaan ennen yhdeksää arki-iltoina, niin sitten myöhemmin tunnin jälkeen toinen aikuinen (koulunkäynninavustaja-tuttuni) oli kuullut kun jotkut ko. luokan oppilaat oli puhuneet, että " aika tyhmiä neuvoja opettaja antaa, kun eihän se ja se luokkakaveri edes SAA MENNÄ kotiin ennen yhdeksää!" ... ihanat vanhemmat!

Vierailija
12/13 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sana huume pelottaa monia, joten luopukaamme siitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

just tuli klo 21.00 kotiin ihan selvinpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi