Kummat iltaan: Sukkahousut vai stay-up sukat?
Olisi perjantaina iltamenoa ja luultavimmin erotiikkaakin luvassa. Olisi kiva pukeutua seksikkäästi juhlavaatteiden alle, mutta ovatko stsy- up sukat nykyään totaalisen OUT, eli pitäisiköhän mies minua tyrkkynä tai "hutsuna" jos vaatteideni alta paljastuisi stay-upit.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukkahousut halkiolla niin menestys on taattu.
Mistä sellaisia saa? Ostan heti tusinan, jos löytyy laadukkaat sukkahousut, jotka ovat sellaiset että voi käydä vessassa ja eivät hiosta jalkovälistä.
Suunnilleen jokaisesta hyvin varustetusta erotiik... seksuaaliterveysliikkeestä.
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä kyse jostain esiaviollisesta seksistä?
Hmmmm. No jos kirjaimellisesti ottaa niin ei, sillä mahdollinen kandidaatti on ollut jo naimisissa, mutta omalta osaltani kyllä. Vai onko se sitä aina jos ei ole naimisissa partnerin kanssa ja harrastaa seksiä.
-AP-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stay-upit on kivat. Akat paheksuu, miehet tykkää.
Onko sulla tapana yleisesti vilautella vai mistä päättelet että naiset paheksuu? :D
Kyllä paheksuu, jopa omat kaverit. Minä käytän melko yleisestikin kesällä kun on lämmin. Työssäni kuuluu olla tummat "sukkahousut", mutta kesäkuumalla niitä ei kyllä viitsi pitää, kun hiostavat haarovälistä. Pidän siis stay-uppeja ja sitten kerran menin suoraan töistä kavereille poreammeilemaan ja kun riisuuduimme ja muut näkivät stay- uppini niin kommentit olivat kyllä vähän ala-arvoisia. Hu..raamisesta ja miesten vikittelystä vihjailtiin.
Luulen kuitenkin että lähes jokaisella on vuosittain tilaisuuksia missä käyttävät stay-uppeja sukkahousujen sijaan.
Käytin itsekin nuorempana paljonkin. Nykyään vähemmän kun oon raksahommissa :D ei mua ikinä kukaan nainen paheksunut, eikä kyllä vieraat miehetkään kuolannut, mistä ne tietäis onko sukkahousut vai stay upit jos ei kulje vesirajahameessa. Siinä kohtaa voin ymmärtää jos "miehet tykkää ja akat paheksuu".
Ja etkö sä niillä yritä juuri miesten huomiota tässä hakea kun tiedät että tykkää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sellaisia saa? Ostan heti tusinan, jos löytyy laadukkaat sukkahousut, jotka ovat sellaiset että voi käydä vessassa ja eivät hiosta jalkovälistä.
Suunnilleen jokaisesta hyvin varustetusta erotiik... seksuaaliterveysliikkeestä.
Siis tällaiset. Eikö nuo käy nyt sitten kaikille. Eivät valu,meivätkä hiosta ja ovat miesten mielestä 100% sexyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelimme juuri tästä thaimaalaisen vaimoni kanssa maatessamme sängyllä aamuseksin jälkeen tänään.
No kumpiin päädyitte?
Villasukkiin koska thaimaalainen vaimoni palelee suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tällaiset. Eikö nuo käy nyt sitten kaikille. Eivät valu,meivätkä hiosta ja ovat miesten mielestä 100% sexyt.
No nuo on kyllä seksyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelimme juuri tästä thaimaalaisen vaimoni kanssa maatessamme sängyllä aamuseksin jälkeen tänään.
No kumpiin päädyitte?
Villasukkiin koska thaimaalainen vaimoni palelee suomessa.
Oleeet netinorja koska sun mielikuvitus on tota luokkaaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla tapana yleisesti vilautella vai mistä päättelet että naiset paheksuu? :D
Kyllä paheksuu, jopa omat kaverit. Minä käytän melko yleisestikin kesällä kun on lämmin. Työssäni kuuluu olla tummat "sukkahousut", mutta kesäkuumalla niitä ei kyllä viitsi pitää, kun hiostavat haarovälistä. Pidän siis stay-uppeja ja sitten kerran menin suoraan töistä kavereille poreammeilemaan ja kun riisuuduimme ja muut näkivät stay- uppini niin kommentit olivat kyllä vähän ala-arvoisia. Hu..raamisesta ja miesten vikittelystä vihjailtiin.
Luulen kuitenkin että lähes jokaisella on vuosittain tilaisuuksia missä käyttävät stay-uppeja sukkahousujen sijaan.
Käytin itsekin nuorempana paljonkin. Nykyään vähemmän kun oon raksahommissa :D ei mua ikinä kukaan nainen paheksunut, eikä kyllä vieraat miehetkään kuolannut, mistä ne tietäis onko sukkahousut vai stay upit jos ei kulje vesirajahameessa. Siinä kohtaa voin ymmärtää jos "miehet tykkää ja akat paheksuu".
Ja etkö sä niillä yritä juuri miesten huomiota tässä hakea kun tiedät että tykkää?
Eli toiset naiset paheksuvat toisten seksikkyyttä, koska ovat kateellisia. AP laita ne stay-upit, täällä ei ole ainuttakaan sukkahousuja puolustelevaa viestiä. Ja sinua ei pidä hutsuna kuin korkeintaan muut naiset, mutta niitähän sinä et ole menossa treffaamaan (kai?). Ja vaikka oletkin niin eiköhän hänkin sitten osaa arvostaa.
Nykyään sukkiksia ei oikeasti käytä kuin 80-luvulle jämähtäneet. Stay-uppeja ostelevat kaikki 90-luuvulla ja sen jälkeen syntyneet ihan teineistä saakka.
t: kaupan kassa
Vierailija kirjoitti:
Nykyään sukkiksia ei oikeasti käytä kuin 80-luvulle jämähtäneet. Stay-uppeja ostelevat kaikki 90-luuvulla ja sen jälkeen syntyneet ihan teineistä saakka.
Katsoitteko "Kassahihna" ohjelmaa missä näytettiin videokuvaa ihmisten ostoksista? Minulla on tilasto kaikista ostoksista mitä siinä ohjelman aikana meni.
3 sukkahousut
17 paria stay-uppeja
Ihmeen paljon herättää kiinnostusta heti kun puhutaann stay-up sukista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukutitte tätä? Ette kyllä itsekkään 25-30° lämpötilassa haluaisi sukkahousuja pitää.
Ostin kahdet mustat stay-upit (toiset varalle), eli niillä nyt sitten mennään ja on ihan lämmintäkin. Pitäkää peukkuja, odotukset on korkealla.
-AP-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpöjuttuja taas.
Mitä paskaa kyselet ap?
Kaikki riippuu siitå millaisen illan ja sessioin aioit vieraasi kanssa viettää.
Itselläni on käynyt deittikumppaneita muutaman kahvittelun jälkeen syömässä kanssani kotonani.
Eipä ollut koskaan puhett pukeutumisesta.
Kaksi treffikummpania toi kukkia vanhaan tapaan syömään tullessaan, yksi toi hyvää viiniä.
Yksikään heistä ei lähennellyt missään vaiheessa, vaan ruuan ja kahvin jälkeen kaikki lähtivät kotiinsa ja kysyivät, ollaanko yhteyksissä myöhemmihin.
Ja toden totta oltiin. Yksi näistä kotonani käyneistä deittikumppaneista on tällä hetkellä jo kaksi vuotta ollut vakituinen kumppanini.
Molemilla meillä sinkuilla on edelleen omat asunnot, mutta vietämme suurimman osan vapaa-ajastamme yhdessä. Tunnemme myös molemmat kummankin läheisemmät sukulaistet ja ystävät.
Vaan tälläinen kumppanuus riittää meille molemille. Toistaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos stay upit todella pysyvät ylhäällä niin onhan ne seksikkäämmät. Omasta kokemuksesta tuppaavat valumaan ja niitä saa nostella. Tosin reiteni on olemattomat, joten voi siitäkin johtua.
Näitä sukkia varten on olemassa erikoisliimaa, millä pysyvät ylhäällä. Tehty lähinnä stay-up-tukisukkia varten.