Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadehdin normaaleja ihmisiä!!

Vierailija
26.05.2021 |

Haluaisin olla kuin kaikki muutkin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten poikkeat muista? Luulempa ettet juuri mitenkään, vaan se on omaa kuvitelmaasi, 

Vierailija
2/11 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä minä

isä teki aseella itsarin meidän talossa

äiti h.akkasi ja teetti pakkotyötä

jouduin muuttamaan yksin pois kotoa 16 vuotiaana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syrjäytynyt, ei kavereita, ei koulutusta, ei töitä, ainoa missä kodin ulkopuolella käyn on lenkki ja kauppa, en ole koskaan ollut treffeillä/seurustellut, en saa itseäni kiinnostumaan mistään - yrittelen jotain aina silloin tällöin mutta ei siitä mitään tuu, oon ruma, muelenterveys repeilee....

oLetko yös älyllisesti heikko?'osaatko kirjoittaa?

Vierailija
4/11 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama tilanne paitsi käyn kyllä osa-aikatyössä, mutta sillä työllä ei paljoa kehuskella. Mieluummin olisin jopa kokonaan työtön kuin tässä nykyisessä työssä.

Nyt haluan tietää etten oikeasti ole ainoa!!

Aina luullut että vaikka epäonnisia on tietenkin muitakin, niin ei kenellekään muulle nyt kerry näin paljon shaibaa.

Meneekö sulla oikeasti yhtä huonosti?

Ap

Vierailija
5/11 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syrjäytynyt, ei kavereita, ei koulutusta, ei töitä, ainoa missä kodin ulkopuolella käyn on lenkki ja kauppa, en ole koskaan ollut treffeillä/seurustellut, en saa itseäni kiinnostumaan mistään - yrittelen jotain aina silloin tällöin mutta ei siitä mitään tuu, oon ruma, erkki viestisdä, kai.muelenterveys repeilee....

oLetko yös älyllisesti heikko?'osaatko kirjoittaa?[/eikko quote]

Suht heikko, joo.

Mut kyllä mä paremmin kirjoitan kun sun esim

Vierailija
6/11 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä tyhmyys aiheuttaa masennusta ja erillaisuuden tunnetta

Ei esim ymmärrä vitsiä.

Etsi samanlaisia ihmisiä kuin sinä

Esim ostarien istumapaikat ja ruokajonot ja 2 euron kaljakuppilat

7/11 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vammauduin, jouduin pyörätuoliin. Työkyvyttömyyseläkkeelle. Työtön siis. Päätin 50 v ryhtyä treenaamaan ammatikseni shakkia. Vaihtoehtona oli sijoittaminen, boccia, shakki tai keihäs heittotuolista. Pelaan nyt ma-pe 16 h viikossa shakkia oheisharjoitteluin. Kahvilassa tai kirjastossa kerran viikossa 2.5 h kerta. Ulkoilua avustajan kanssa tunti päivässä 1 h kerta ma-pe. Elämä alkoi taas tuntua normaalilta. Ennen istuin toimistossa päivät, joten voin sanoa olevani ammatti-istuja ja shakinpelaaja.

Vierailija
8/11 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama tilanne paitsi käyn kyllä osa-aikatyössä, mutta sillä työllä ei paljoa kehuskella. Mieluummin olisin jopa kokonaan työtön kuin tässä nykyisessä työssä.

Nyt haluan tietää etten oikeasti ole ainoa!!

Aina luullut että vaikka epäonnisia on tietenkin muitakin, niin ei kenellekään muulle nyt kerry näin paljon shaibaa.

Meneekö sulla oikeasti yhtä huonosti?

Ap

Kyllä menee ja saattaa mennä jopa huonomminkin kuin sinulla. Kertomasi on kuin olisin itse sen kirjoittanut.

Vierailija
9/11 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, et ole ainoa. Minulla on koulutus, mutta muuten sama tilanne kuin sinulla. Ei työtä tai kavereita. Vietän kaikki päivät yksin kotona. Lenkillä ja kaupassa käyn. Olen täysin syrjäytynyt yhteiskunnasta. Tämän kaiken p*skan lisäksi minulla on perinnöllinen neurologinen sairaus. Kerran meinasin kuollakin, mutta leikkaus pelasti.

Vierailija
10/11 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, et ole ainoa. Minulla on koulutus, mutta muuten sama tilanne kuin sinulla. Ei työtä tai kavereita. Vietän kaikki päivät yksin kotona. Lenkillä ja kaupassa käyn. Olen täysin syrjäytynyt yhteiskunnasta. Tämän kaiken p*skan lisäksi minulla on perinnöllinen neurologinen sairaus. Kerran meinasin kuollakin, mutta leikkaus pelasti.

Lisään nyt tähän vielä sellaisen pinnallisen ongelman, että ulkonäössäkin kaikki pielessä.

Vierailija
11/11 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meitä huonompiakin on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi