Onko kenelläkään muulla vaikeuksia tehdä sitovia päätöksiä
Minulla nimittäin on. Aina pelottaa ja epäilyttää jotain päätöstä tehdessä, että mitä jos en teekään viisasta ratkaisua, tai en olekaan huomannut kaikkea tärkeää. Ja entä jos sitten myöhemmin tuleekin jokin vieläkin parempi vaihtoehto ja joudun katumaan sitä, että tein päätöksen liian hätiköidysti, enkä malttanut odottaa.
Kommentit (2)
On. Jälkeen päin aina kadun ja ajattelen että olisi pitänyt tehdä toisin. Myös esim. kahden jonkun tuotteen välillä jahkaan kumman otan ja sitten jälkeen päin ajattelen että olisi pitänyt ottaa se toinen. Viimeksi kävi näin kun ostin Mustasilmäsusannakasvin, otin keltaisen mutta kotona mietin että olisi pitänyt ottaa se oranssi. Melkein lähdin kysymään että saanko vaihtaa sen.
Minä. Tosin teen näitä aika impulsiivisesti kun muuten en saisi mitään aikaiseksi. Kaduttaa ja pelottaa silti sitoutuminen. Vakityö on kauhistus, parisuhde saatika avioliitto on aivan viimeisin juttu. Koulu on kauheaa. Kaikki mahdollinen sitoutuminen pelottaa. Olen oppinut aika hyväksi puhujaksi sopimusrikkomuksissa.
Minulla on kuitenkin vakityö, en näe tässä mitään etuutta verrattuna määräaikaiseen ja mielummin olisin määräaikainen. Koulutuksellani ei vain tarjota määräaikaisia. Koulutus on DI. Parisuhdetta ei ole eikä tule. Muutama päivä sitten poikkasin deittailukaverin kanssa kun alkoi ahdistamaan hänen vaatimukset. Vuokra-asunto lyhyillä pätkillä on ihanin asia mitä tiedän. Ei tarvitse sitoutua kuin pieneksi hetkeksi johonkin.