Euroviisut 2022 OFFICIAL
Kommentit (12303)
Miksi "kukaan" ei vain ikinä äänestä Suomea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Espanjan menestys oli täysin käsittämätöntä. Naiset esittelevät pienimmissä mahdollisissa vaatteissa jalkoväliään ja takapuoltaan ja laulavat, että saan tällä kaikkien huomion.
Ja juryn antavat kaiken huomion 12 pisteillä. Yleisökin on kuumana. Ei yhtään ihme että näitä prnotyrkkyjä on joka vuosi, sillä itellään kun pärjää.Huomaa tästäkin, että Suomi on todella tasa-arvoinen maa. Itä- ja Keski-Euroopan maissa esityksessä ei ilmeisesti nähdä mitään ongelmaa, naisethan on vaan tollasia seksileluja.
Suomalaisena naisena mua kuvotti se esitys.Kateellinen! Aiheesta. Olivat vaan niin sieviä koko poppoo.
Vai sieviä? 😅 Rivoja ne oli.
Espanjan laulajalla on kieltämättä tosi hyvä timmi kroppa, ja aivan upea per se. Sanat voi hyvin ymmärtää niin, että hän haluaa että häntä nai daan takaapäin. Itse mietin että eikä tää ole nyt jo nähty, ja kenelle hän per settä tuolla pyörittää. Ho moille? No taisi niitä heteroitakin olla raadeissa ja kotikatsomoissa kuitenkin , kun Espanja noin hyvin pärjäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo juryt on kyllä ihan järjettömiä Mistä näkee yleisön antamat äänet?
Espanja oli siis ainoa jota sekä jury että yleisö rakasti!
Ainoa maa, joka sai yli 200 pistettä sekä juryltä että yleisöltä.
Täällä vain muutama tiukkanutturainen feministi yrittää tehdä asiaa tyhjästä.
Kappale ei ollut maailman suurinta taidetta, mutta se oli hyvin etenevä, korvaan tarttuva pop-ralli. Juuri sellaista musiikkia, millä euroviisuilla sijoittuu lähelle kärkeä. Ännestyksessä varmaan perseet vaikuttivat molempiin suuntiin, osalla auttoi mieleenjäämistä, osalla taas oli este äänestää.
Hyvä kelvollinen kappale pärjäämään, ja siinä ei kannata muutaman perseniuhoittajan mielipiteen antaa vaikuttaa.
The Rasmus tunnetaan maailmalla ja pisteitä senkun ropisee... Muahhaahhhaahhaaaa! Siitäs saitte. Ei auta sulat eikä 20 vuotta sitten tehty "maailman valloitus" jos pisteitä ei tule. Surkea viisu.
Päähän jäi soimaan vain Jezebel, Hold me close ja Stefania. Muista ei jäänyt mitään jälkeä.
Luulen, että espanja pärjäsi perseen ansiosta, mutta häntä äänestäneet eivät varmaan tienneet rivousta sanoista, koska muuaalla ei tekstitetä. Toki moni osaa espanjaa, mutta eri asia tajuavatko laulun sanoista silti mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän harmitti kun lähes kaikki omat suosikkini pärjäsivät tosi huonosti (mm. Islanti, Ranska ja Tsekki.)
No, kaikki ei ymmärrä hyvän päälle.
Ja minun suosikki Breathe ei päässyt edes jatkoon.Montenegron kaunein kappale!
Se oli kaunis kappale, mutta esitys ihan liian pliisu! Harmitti kun tiesin että sen takia jatkoonmeno tyssää ainakin varmasti. Eikös videollakin ollut joku balettitanssija? Miksi sitä tai muita tanssijoita ei oltu tuotu lavalle? Siihen olisi saanut kyllä kunnon shown tehtyä.
Ihan rehellisesti, jos näistä kisaajista pitäisi valita vain yksi radioon, niin kyllähän se olisi Rasmus.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että espanja pärjäsi perseen ansiosta, mutta häntä äänestäneet eivät varmaan tienneet rivousta sanoista, koska muuaalla ei tekstitetä. Toki moni osaa espanjaa, mutta eri asia tajuavatko laulun sanoista silti mitään.
Tai, että tuskin olisi saanut niin paljon ääniä, jos ihmiset olisivat ymmärtäneet sanat.
Tietääkö kukaan miksi Måneskin ei esittänyt voittobiisiään? Odotin että olisi tämän vielä kuullut näissä karkekoissa. Eivät kyllä ole parempaan suuntaan menneet musiikillisesti.
Odotin Rasmukselta kyllä vähän parempaa sijoitusta, esitys ja biisi olivat hyvät. Mutta Suomen vakiosijoille taannuttiin taas.
Ammattilaisraadit jaksavat ihmetyttää. Alun perin se kuulosti ihan ok idealta; vähemmän ääniä naapurimaille, enemmän huomiota kappaleille sen sijaan että ulkonäköä ja lavashowta vaan arvostettaisiin. Paskat, naapurimaat ja stringeissä vatkaajat saavat juryääniä käsittämättömän paljon.
Suomi Natoon! biisillä olisi voitettu viisut ihan heittämällä.
Minua ihmetyttää, miten nyt mietitään, voiko Ukraina järjestää ensi vuoden kisat, niin kuin vastaus ei olisi ilmiselvä ei. Sodan loppua ei vielä näy ja valmistelut pitää aloittaa lähes heti. Siellä sodan keskellä ei voida ryhtyä valitsemaan arenaa, jonne tuotaisiin suuryleisö mahdollisesti edelleen kaoottisen tilanteen keskelle. Luultavasti Britannia tarjoutuu tilalle, etenkin kun tuli nyt toiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo juryt on kyllä ihan järjettömiä Mistä näkee yleisön antamat äänet?
Espanja oli siis ainoa jota sekä jury että yleisö rakasti!
Ainoa maa, joka sai yli 200 pistettä sekä juryltä että yleisöltä.
Täällä vain muutama tiukkanutturainen feministi yrittää tehdä asiaa tyhjästä.
Kappale ei ollut maailman suurinta taidetta, mutta se oli hyvin etenevä, korvaan tarttuva pop-ralli. Juuri sellaista musiikkia, millä euroviisuilla sijoittuu lähelle kärkeä. Ännestyksessä varmaan perseet vaikuttivat molempiin suuntiin, osalla auttoi mieleenjäämistä, osalla taas oli este äänestää.
Hyvä kelvollinen kappale pärjäämään, ja siinä ei kannata muutaman perseniuhoittajan mielipiteen antaa vaikuttaa.
Mua ei ne perseet niin paljoa haitanneet, vaikka okei ehkä vähän väsynyttä. Siis omasta mielestäni, suuren yleisön mielestä näköjään ei. Enemmän häiritsi biisin keskinkertaisuus. Olin pettynyt jo silloin kun se valittiin Espanjan edustajaksi, Tanxugueirasin sijaan.
Esim muutamia vuosia sitten Euroviisuissa pärjännyt samantyyppinen Fuego oli paaaaaljon parempi bängeri.
Rasmuksen kappale oli siedettävä muihin verrattuna, mutta veikkaan että lavashow vei pisteitä.
Itse bändi esiintyi ihan ok, mutta tuo alun maaninen Pennywise-tuijotus ilmapallo kädessä, ja sitten kuurupiilo jätti-ilmapallojen välissä... voi hyvänen aika...
Kuin lasten synttärit joissa oli teemana kauhuleffat.
Ihmettelin jo Saaran Euroviisu-esityksen aikana, että kuka siellä ihan oikeasti päättää, että miltä show näyttää? Ei kai ne itse sitä tee? Luulisi, että joku ammattilainen suunnittelee, kuten muilla mailla on. Esim. viime vuonna Ukrainalla oli todella hieno esitys.
Amatöörien touhua Suomelta.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan miksi Måneskin ei esittänyt voittobiisiään? Odotin että olisi tämän vielä kuullut näissä karkekoissa. Eivät kyllä ole parempaan suuntaan menneet musiikillisesti.
Samaa mieltä. Uusi biisi vaikuttaa hätäisesti tehdyltä ja siinä on paljon aineksia vanhasta tuotannosta. Ilmeisesti porukalla ei ole ollut aikaa keskittyä uusia biisien tekemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Odotin Rasmukselta kyllä vähän parempaa sijoitusta, esitys ja biisi olivat hyvät. Mutta Suomen vakiosijoille taannuttiin taas.
Ammattilaisraadit jaksavat ihmetyttää. Alun perin se kuulosti ihan ok idealta; vähemmän ääniä naapurimaille, enemmän huomiota kappaleille sen sijaan että ulkonäköä ja lavashowta vaan arvostettaisiin. Paskat, naapurimaat ja stringeissä vatkaajat saavat juryääniä käsittämättömän paljon.
No jep!!! Raadit vaihtoon oikeasti. Eihän tuossa ole mitään järkeä. Ihan arpapeliä kuka voittaa. Paras ei välttämättä todellakaan voita tuolla systeemillä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mutta Damiano loukkasi jalkansa ja oli kovissa kivuissa lavalla.
Ymmärsinköhän oikein, että Rasmuksen rumpalin polvipituista kilttiä pidettiin viisuorganisaation mukaan liian paljastavana, joten alle piti laittaa pyöräilyshortsit? Mitähän sieltä rumpusetin takaa olisi voinut edes vilahtaa? Jotain enemmän kuin Espanjalta?