Euroviisut 2022 OFFICIAL
Kommentit (12303)
Serbia on niin venäjänmielinen maa, että jo sen takia ärsyttää.
Olen tosi iloinen eilisestä tuloksesta, kaikki suosikkini pääsivät mukaan.
Mielestäni parhaat tänä vuonna ovat
Liettua, Ruotsi ja Serbia. Serbia yllätti, koska eilen olin vielä, että wtf ja nyt kuuntelen repeatilla. Hypnoottinen biisi ja esitys.
Vierailija kirjoitti:
Monentenako Rasmus ilmoitettiin finalistiksi? Oliko loppupäässä? BC muistaakseni viimeisenä viime vuonna, ja eikös he saaneet loppujen lopuksi aika hyvin niitä yleisöääniä?
Vai onko siinä välttämättä mitään korrelaatiota mihinkään, vaan kaikki maat ilmoitetaan satunnaisessa järjestyksessä.
Peliä, peliä...
Enteellistä tuo että paljonko videota katsotaan netissä. On vähän niinkuin gallup, joka antaa suuntaa lopullisen menestyksen suhteen.
Youtube katselukerrat ei kylläkään aina pidä millään tavalla paikkaansa esim. viime vuonna serbia ja kypros tai tänä vuonna san marino ja albania. Itse katson ennemmin vedonlyöntejä, vaikka eivät nekään aina kerro totuutta esim. viime vuoden malta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saa mitään selvää Ruotsin edustajan englannista.
Huono englannin taito sinulla?
Pakko olla, mitään epäselvää tuossa. Sattu niinsanotusti pilkka omaan nilkkaan.
Nyt kun näitä on muutaman kerran kuunnellut niin taitaa Ruotsi kuitenkin olla paras.
Kauheasti muuten taas "hc-euroviisufaneja/tietäjiä" jostain ilmestynyt, ollaan niin asiantuntijoita.
Australian biisin alku kuulostaa aivan joltain tunnetulta hitiltä, jota en nyt vain saa päähäni...
Paljon on venäläisten kommentteja Serbian esityksestä, tyyliin itse emme osallistu, mutta toivottavasti Serbia voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan samaa ajattelin. Ja kyllä osaan englantia.
Terv. englannin opettaja
Vierailija kirjoitti:
Onko mulla huono kuulo tai kielikorva, kun mun mielestä kuulosti siltä, että Lauri olisi laulanut "I don't know how you got in my butt" eikä "I don't know how you got in my blood"?
Ootko tyhmä vai yritätkö vaan olla hauska?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mulla huono kuulo tai kielikorva, kun mun mielestä kuulosti siltä, että Lauri olisi laulanut "I don't know how you got in my butt" eikä "I don't know how you got in my blood"?
Ootko tyhmä vai yritätkö vaan olla hauska?
Varmaan sit tyhmä. Epäilinkin, että mua ei oteta tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monentenako Rasmus ilmoitettiin finalistiksi? Oliko loppupäässä? BC muistaakseni viimeisenä viime vuonna, ja eikös he saaneet loppujen lopuksi aika hyvin niitä yleisöääniä?
Vai onko siinä välttämättä mitään korrelaatiota mihinkään, vaan kaikki maat ilmoitetaan satunnaisessa järjestyksessä.
Peliä, peliä...
Enteellistä tuo että paljonko videota katsotaan netissä. On vähän niinkuin gallup, joka antaa suuntaa lopullisen menestyksen suhteen.
Youtube katselukerrat ei kylläkään aina pidä millään tavalla paikkaansa esim. viime vuonna serbia ja kypros tai tänä vuonna san marino ja albania. Itse katson ennemmin vedonlyöntejä, vaikka eivät nekään aina kerro totuutta esim. viime vuoden malta.
Totta, tiedän, ketä äänestän huomenna, eikä ole mitään tarvetta katsoa heidän videoitaan yhä uudestaan ja uudestaan. Esimerkiksi Albanian videon olen katsonut jälkikäteen, koska esitys oli niin erikoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terv. englannin opettaja
Minä luulin, että Liettuan edustaja lauloi ranskaksi, mutta ei se kai ranskaa ollutkaan.
Rasmuksen lavashow levoton ja liikaa kaikkea. Verraten muiden maiden suht tyyniin ja selkeisiin lavoihin ja taustoihin.
Asialla taas Reija Väre. Yrittää liikaa. Sama ilmiö Saara Aallon esityksessä, ihmeellistä ylitouhuumista tungettu lava täyteen.
Rasmus oli parempi kuin odotin. Suomi voittaa viisut tampereelle Nokia areenalle toukokuu 23. Jee jee känni päälle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terv. englannin opettaja
MInä en saa mitään selvää Billie Eilishin englannista. Mielestäni osaan englantia jonkin verran.
Suomen esityksissä on usein kaikkea liikaa. Niillä lähtee mopo käsistä
Vierailija kirjoitti:
Paljon on venäläisten kommentteja Serbian esityksestä, tyyliin itse emme osallistu, mutta toivottavasti Serbia voittaa.
Ulkomailla asuvia venäläisiä
Vierailija kirjoitti:
Rasmuksen lavashow levoton ja liikaa kaikkea. Verraten muiden maiden suht tyyniin ja selkeisiin lavoihin ja taustoihin.
Asialla taas Reija Väre. Yrittää liikaa. Sama ilmiö Saara Aallon esityksessä, ihmeellistä ylitouhuumista tungettu lava täyteen.
Kyllä. Muut maat olivat niin tyynejä ja selkeitä. mm. San Marinon rodeoshow ja Puolan efekti-sirkus. :D
En pidä viisujen lavasta. Se on liian massiivinen, ja vesi vie huomiota kappaleiden lavastuksesta ja itse esityksistäkin. Ja se aurinko/lp-levy on turhake.
Vierailija kirjoitti:
Ensi vuonna järjestetään kunnon Euroviisut Nato-Suomessa ja sitten juhlitaankin kunnolla! 🙂🕺
Tarvitaan kunnon show, iloa ja menoa synkkään aikaan
Jos ukraina voittaa, niin Suomi voisi järjestää euroviisut Tampereen Nokia areenassa!
Eiköhän tuo ole eräänlaista avantgarde/underground -taidetta.
Tuli mieleen M. A. Nummisen Jenkka hevosen puhdistamisesta, joka on suoraan laulettu Suomen armeijan sisäpalvelusohjesäännöstä.