Euroviisut 2022 OFFICIAL
Kommentit (12303)
Veikkaan että Ruotsi voittaa tänä vuonna. Ukraina top 5, mutta iso osa äänistä tulee päällä olevan tilanteen takia, ei itse edustusbiisin.
Tuo juontajakombo on jotenkin omituinen. Eikä hyvällä tavalla...
Kyllä on unettavaa latvia ja Ukraina jatkoon.. en tiedä lopuista..
Mikko on paras! Ja mun mielestä voisi ihan ronskisti arvostella biisejä/esiintyjiä. Briteissä tekevät niin ja sehän on hauskaa. Bulgaria tähän mennessä mun suosikki😚
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuota määkivää MikkoSilvennoista vaan pidetään vuosi vuoden jälkeen studiossa. Narsisti.
Onko vielä Foxilla töissä? Eikö Yle löydä vakituisista työntekijöistä selostajaa? Mikon juonnot ovat tyhjää täynnä.
Oikeataan kun on näin "huippua" tämä taso niin The Rasmus pääsee top 5 heittämällä.. zzzZzz zz tää Bulgaria-kin.
Tämä Puola vois olla Coca-Colan mainosbiisi 80-luvulta.
Bulgarian bändi on ajalta jolloin rock oli kuuminta musaa. Ja basistiksi oli temmattu kantabaarin portsari.
Aika safety zonella tää Bulgaria lupauksistaan huolimatta pysytteli, ei mitään yllätyksiä kappaleessa.
Alankomailla taisi olla mieleenpainuva kappale.
Vierailija kirjoitti:
Mikko on paras! Ja mun mielestä voisi ihan ronskisti arvostella biisejä/esiintyjiä. Briteissä tekevät niin ja sehän on hauskaa. Bulgaria tähän mennessä mun suosikki😚
Ei voi. Ei olla Englannissa.
Bulgaria oli saanut Slashin kepittään.
Vierailija kirjoitti:
Tämä Puola vois olla Coca-Colan mainosbiisi 80-luvulta.
Ei siis Puola vaan Bulgaria. :)
Ukrainan kappaleen parista kohtaa tuli mieleen biisi I said turn into the rain. Kuulosti jotenkin tuolta.
Jännä kun tuo Simo Häyhä on ulkomaalaisille aina isompi juttu kuin suomalaisille. Meillä ei koskaan edes koulussa mainittu Häyhää.
Vierailija kirjoitti:
Oikeataan kun on näin "huippua" tämä taso niin The Rasmus pääsee top 5 heittämällä.. zzzZzz zz tää Bulgaria-kin.
Kakkossemissä on huomattavasti kovempi taso.
Tykkään tästä hollannista tähän mennessä toisiksi eniten ukrainan jälkeen
Oispa Itävallan Halo yhtä bängeri kuin levyllä. Meinasin lähteä kävelylenkillä juoksuun eilen, kun se biisi lähti.
En ole huomannut nokkelan lähelläkään olevaan.