Euroviisut 2022 OFFICIAL
Kommentit (12303)
Vierailija kirjoitti:
Ketäs aiotte äänestää torstain semissä?
Täältä lähtee äänet San Marinolle, Romanialle ja Australialle. Muitakin hyviä on, mutta näiden arvelen tarvitsevan ääniäni kaikista eniten.
En tiedä vielä, esiintyminen voi ratkaista paljon.
Kyslyyn pistekartasta löysin tämän osoitteen, käy ihan kansainvälisestä :
Onpa mennyt nopeasti nämä aluksi pitkältä tuntuneet kuukaudet karsinnasta itse kisaan, joka alkaa näemmä jo huomenna.
https://www.eurovision.de/punktekarte222.pdf
Tässä toinen osa. En löytänyt arvioita tästä osasta jatkoon pääsevistä.
Niin on aika kulunut nopeasti, vaikka tuntui niin pitkältä ja lisäksi jännittävältä.
Mikä on arvio kakkososan putoajista? Onko ajatusta?
Ykkösosa oli tuon listan lähettyvillä, kakkososaa ei löytynyt.
Espanjan biisi ihan ok, mutta ei eroa muista joka vuotisista renkutuksista. Tulee olo, että missä olen kuullut tämän ennen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että Suomesta korkeimmat pisteet menee Romanialle, Kyprokselle ja Ukrainalle
Heh, no ei mene. Ruotsi saa korkeimmat pisteet niin raadeilta kuin puhelinäänestäjiltä. Viro enemmän kuin Romania ja Kypros yhteensä. Myös Iso-Britanniaa muistetaan tänä vuonna, kun kerrankin on heillä kuunneltava biisi ja ammattimainen laulaja.
Kyllä Ukrainalle menee pisteitä ainakin puhelinäänissä. Ehkä jopa korkeimmat pisteet.
On hienoa ettei Venäjä enää ole mukana. Enää ei mene Venäjän paskat biisit kärkeen entisten neuvostomaiden venäläisten äänillä.
Vierailija kirjoitti:
On hienoa ettei Venäjä enää ole mukana. Enää ei mene Venäjän paskat biisit kärkeen entisten neuvostomaiden venäläisten äänillä.
Hyvä ettei ole mukana. Toisaalta voisi olla ollut hyvä näpäytys sekin, että Venäjä on ulkona kaikesta mikä on militarismin jatketta eli urheilusta. Ja ainut missä he ovat mukana on toisenlaisen kuvaston ja korostetun liberaalin arvomaailman euroviisut. Ja tätä voitaisiin jatkaa seuraavat 50-100 vuotta toki sääntöjä muuttaen siten, että Venäjän voittaessa viisut järjestetään jossakin muussa maassa tai pelkästään virtuaalisena.
Vierailija kirjoitti:
Olinkin jo unohtanut, miltä toimiva euroviisulava näyttää. Huhhuh, mitenkä tässä käy..
Sellaista et saa tänä vuonna nähdä. Lavan takaosan keskellä sijaitseva ympyrähärpäke ei toimi kuten oli suunniteltu. Harmi niiden maiden kannalta, jotka suunnittelivat sen osaksi lediseinää esityksessään. Nyt siellä on iso musta aukko.
Vierailija kirjoitti:
Ketäs aiotte äänestää torstain semissä?
Täältä lähtee äänet San Marinolle, Romanialle ja Australialle. Muitakin hyviä on, mutta näiden arvelen tarvitsevan ääniäni kaikista eniten.
Katsotaan nyt ne esitykset ensin. Mahdollisesti Serbialle, ihan jo siksi kun kerrankin on biisin aiheena muu kuin rakkaus tai seksi tai maailmanrauha.
En ymmärrä ruotsin biisin suosiota. En yhtään. Niin tusina tavaraa kun voi olla. kuulostaa joltain lana del rey mix zara larsson
Minun silmäkarkkini on LPS:n laulaja
Vierailija kirjoitti:
Ja eihän Venäjä edes kuulu Eurooppaan! Se on sen verran iso että voi olla ihan oma maanosansa
Minulla oli ihan asiallinen kirjoitus, jonka postasin n.klo 16.00, ja nyt se olikin poistunut. En mollannut ketään, en käyttänyt rumaa kieltä. Siitä minun kirjoituksesta ei olisi pitänyt kenenkään pahoittaa mieltään. Olisiko poiston syynä ollut se, että kerroin Belgian biisin olevan suosikkini ja samalla mainitsin, että pahoin pelkään, että The Rasmuksella tulee olemaan tiukoilla finaaliin pääseminen. En ottanut edes kantaa, onko Rasmuksen biisi mielestäni hyvä vai huono.
Vierailija kirjoitti:
Espanjan biisi ihan ok, mutta ei eroa muista joka vuotisista renkutuksista. Tulee olo, että missä olen kuullut tämän ennen
Minusta joku Jennifer Lopezin biisi tulee mieleen. En vaan saa päähäni, mikä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli ihan asiallinen kirjoitus, jonka postasin n.klo 16.00, ja nyt se olikin poistunut. En mollannut ketään, en käyttänyt rumaa kieltä. Siitä minun kirjoituksesta ei olisi pitänyt kenenkään pahoittaa mieltään. Olisiko poiston syynä ollut se, että kerroin Belgian biisin olevan suosikkini ja samalla mainitsin, että pahoin pelkään, että The Rasmuksella tulee olemaan tiukoilla finaaliin pääseminen. En ottanut edes kantaa, onko Rasmuksen biisi mielestäni hyvä vai huono.
No täältä on poistunut muutakin tänään, mm. video viime vuoden finaalista. Älä ota henkilökohtaisesti.
Tiedän ainakin yhden kiusanhengen, joka tällaista massapoistattamista harrastaa. Ilmeisesti ketjun aktiivisuus menee tunteisiin.
Salaattilaulaja koettaa kappaleellaan antaa rennon vitsikästä kuvaa itsestään, mutta veti kierroksille juontajan vitsistä avajaisissa. Aika takakireeksi tuntuu salaatinsyönti tekevän ainakin hänet.
Joidenkin mukaan norjan euroviisuedustajat ois Ylvis tai gaute ormåsen ja ben adams. Lisäks niillä DJ astronautti jonka on huhuttu olevan alan Walker tai kygo.
Vierailija kirjoitti:
Joidenkin mukaan norjan euroviisuedustajat ois Ylvis tai gaute ormåsen ja ben adams. Lisäks niillä DJ astronautti jonka on huhuttu olevan alan Walker tai kygo.
Alan Walker ei ole koska on poseerannut kaksikon kanssa kuvassa. Ja kygo oli eilen Miamissa F1 kisassa. Mut gaute ormansen ja Ben Adams voi olla se kaksikko niiden autot on nähty norjan viisukarsinoissa.
Olinkin jo unohtanut, miltä toimiva euroviisulava näyttää. Huhhuh, mitenkä tässä käy..