Euroviisut 2022 OFFICIAL
Kommentit (12303)
Mikko Silvennoinen hehkutti Bubblanissa Serbiaa.
Yök, aiheutti pahoinvointia se biisi ja päälle vielä ahdistava tunnelma siinä videolla. Ei kiitos Venäjä mieliselle Serbialle. Sori. Politiikkaa.
"Myös Serbian hallitusmyönteinen media on riemuinnut Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan. Tiedotusvälineet ennustivat perjantaina 26. helmikuuta, että venäläiset valloittavat Ukrainan päivässä." - Suomen kuvalehti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Videomateriaalia Suomen harjoituksista:
https://www.tiktok.com/@eurovision/video/7093077230586301702Nuo pallothan on aika kivat!
Laurilla ei sitten ole paitaa päällä...
Nuo pallot näyttää pommeilta! Oliko pakko laittaa mustat? Paremman näköinen lava muuten kyllä kuin se animaatio juttu.
Tuo jumissa oleva "aurinko" lavalla näyttää tyhmältä. Musta möykky joka peittää osan led-seinästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Videomateriaalia Suomen harjoituksista:
https://www.tiktok.com/@eurovision/video/7093077230586301702Nuo pallothan on aika kivat!
Laurilla ei sitten ole paitaa päällä...Nuo pallot näyttää pommeilta! Oliko pakko laittaa mustat? Paremman näköinen lava muuten kyllä kuin se animaatio juttu.
Pallot näyttäisi paremmalta jos tausta olisi kokonaan keltainen kuten varmaankin piti. Sitten musta aurinko jämähti taustalle.
San Marino kunnon överi. Vie Suomen pisteet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, Twitterissä oli haukuttu Laurin ulkonäköä ja sitä miten näyttää "Eurokiinalaiselta". Eikös tää mene jo rasismin puolelle? Nyt kommentit oli poistettu vain "kiusaamisena"
Nyt joku raja tälle uhriutumiselle. Valkoisen miehen hieman poikkeavan ulkonäön kommentointi ei kyllä ole mitään rasismia.
Koskevatko valkoisen miehen ulkonäön kommentointia eri säännöt kuin ei-valkoisten ihmisten ulkonäön kommentointia? Jos ei-valkoista muunsukupuolista olisi haukuttu "eurokiinalaisen" näköiseksi, lyön vetoa että se olisi hirveää rasismia, vihapuhetta ja transfobiaa.
Suomihan näyttää hyvältä, mutta riittääkö se? Suomella on kuitenkin pitkät perinteet Euroviisuissa floppaamisessa. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, Twitterissä oli haukuttu Laurin ulkonäköä ja sitä miten näyttää "Eurokiinalaiselta". Eikös tää mene jo rasismin puolelle? Nyt kommentit oli poistettu vain "kiusaamisena"
Tuota Laurin ulkonäön kommentointia on näkynyt Twitterissä muutenkin. Varsinkin kaljuuntumiselle on naureskeltu. Twitter on kaikista toksisin viisufandomin kokoontumispaikka...
Omituista naureskella täysin luonnollisille ikääntymisen merkeille. Minusta Lauri on keski-ikäiseksi mieheksi keskimääräistä PALJON paremman näköinen, ja itsekin saman ikäluokan naisena on ilahduttavaa nähdä, että mies voi tässä iässä näyttää noin hyvältä. Ei haittaa hiusrajan pakeneminen eikä iän mukanaan tuomat uurteet kaavoilla, päinvastoin näyttäisi oudolta ja luonnottomalta jos 40+ iässä ei näkyisi mitään ikävuosia. Ja niistä iän merkeistä huolimatta voi näyttää hyvältä.
Mitenkähän 1. semifinaali silloin 10.5 etenee - kuinka nopeasti esitykset alkavat? Jos ei ehdi tasan kymmeneksi ruudun ääreen, ehtiikö kuitenkin nähdä Suomen esityksen, eli onko jotain alkujuontoja, ehkä lämmittelyesityksiä tms alussa? Ja saako jostain tietää Suomen esityksen täsmällisen kellonajan?
Vierailija kirjoitti:
Mitenkähän 1. semifinaali silloin 10.5 etenee - kuinka nopeasti esitykset alkavat? Jos ei ehdi tasan kymmeneksi ruudun ääreen, ehtiikö kuitenkin nähdä Suomen esityksen, eli onko jotain alkujuontoja, ehkä lämmittelyesityksiä tms alussa? Ja saako jostain tietää Suomen esityksen täsmällisen kellonajan?
Suomi on kakkossemissä to 12.5. Kyllä ne ihan muutamassa minuutissa alkaa, paljon esityksiä ja vähän aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on kakkossemissä to 12.5. Kyllä ne ihan muutamassa minuutissa alkaa, paljon esityksiä ja vähän aikaa.
Ei kun niinpä onkin! Tuli joku ajatuskatkos. No, mutta sitten ehdin hyvin - just tiistaina on hankalat työajat, mutta torstaina ei :) Pitää silloin olla heti ajoissa telkun äärellä että näkee kaikki esitykset. Kiitos sinulle tarkennuksesta!
Alan pitämään nyt enemmän Kyproksen biisistä, vaikka sillon maaliskuussa se ei vielä niin napannut näin paljon. Mun TOP10 joukossa tänä vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt joku raja tälle uhriutumiselle. Valkoisen miehen hieman poikkeavan ulkonäön kommentointi ei kyllä ole mitään rasismia.
Koskevatko valkoisen miehen ulkonäön kommentointia eri säännöt kuin ei-valkoisten ihmisten ulkonäön kommentointia? Jos ei-valkoista muunsukupuolista olisi haukuttu "eurokiinalaisen" näköiseksi, lyön vetoa että se olisi hirveää rasismia, vihapuhetta ja transfobiaa.
Oltaisiin lähetetty sinne joku komeampi niin ei tarvitsisi kuunnella haukkuja. Isaac olisi ollut kansainväliselle yleisölle nannaa.
Totuus nyt vaan on, että suomalaiset on ulkomaalaisen silmään omituisen näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Alan pitämään nyt enemmän Kyproksen biisistä, vaikka sillon maaliskuussa se ei vielä niin napannut näin paljon. Mun TOP10 joukossa tänä vuonna.
Tismalleen samat sanat! Tämä hukkui massaan, kun samoihin aikoihin tuli Kreikkaa ja Armeniaa ulos. Mutta nyt osaan arvostaa tämän haikeita kesäisiä Välimeri-viboja ja lavaesitys näyttää lupaavalta.
San Marino pomppasi omaan top vitoseen ihan vaan kaaoksen ansiosta, haha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tismalleen samat sanat! Tämä hukkui massaan, kun samoihin aikoihin tuli Kreikkaa ja Armeniaa ulos. Mutta nyt osaan arvostaa tämän haikeita kesäisiä Välimeri-viboja ja lavaesitys näyttää lupaavalta.
En tiiä mutta jotenkin mulle tulee mieleen tosta musiikkivideosta kun oon veneilemässä muiden kanssa mun iskän mökillä Savossa ja taustalla näkyy saarien kallioita.:-D Ei siis hypitä veneestä pois, sillä siinä kyseisessä järven kohdassa on just syväväylä järvellä liikkuville risteilylaivoille.
T: tän sun lainaaman viestin kirjoittaja
Hola mi bebebestä tuli pelkkä ho ebe sammuneen auringon vuoksi 😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiiä mutta jotenkin mulle tulee mieleen tosta musiikkivideosta kun oon veneilemässä muiden kanssa mun iskän mökillä Savossa ja taustalla näkyy saarien kallioita.:-D Ei siis hypitä veneestä pois, sillä siinä kyseisessä järven kohdassa on just syväväylä järvellä liikkuville risteilylaivoille.
T: tän sun lainaaman viestin kirjoittaja
No hei, Savo, Välimeri, mitä näitä nyt onkaan 😄 T. Edellinen
Italialaiset osaa järjestää upeat San Remo-festivaalit joka vuosi, mutta sössivät yhden viisulavan tosi nolosti. Se, mitä olen nähnyt kuvia harjoituksista, niin tuo Romanian esitys kärsii suurimmin, kun teksti peittyy osittain. No, se ei minulla vaikuta siihen, että biisi vie mennessään, mutta silti aivan käsittämätön moka.
Ruotsiahan tuo ei haittaa kun heillä on se pelkkä ympyräisensä lavasteena. Tuo jumiutunut aurinkohan istuu siihen kuin tilattuna. Ne Hannu Hanhet.
Kannattaisi ehkä siirtyä Viisukuppilaan, siellä saattaa olla mukavampia mielipiteitä viisuista? Ainakin viisuhenki on kova.