Sivut

Kommentit (2196)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei liity tämän vuoden euroviisuihin, mutta muistaako kukaan aktiiviseuraaja mitä mieltä ulkomailla oltiin Erikan live-esityksestä? Muistelen, että itse ainakin petyin täysin livevetoon, Cicciolina oli livenä ihan kuraa, kun videon perusteella olisin lähettänyt viisuihin silloin. Myös viime vuoden Pandora oli pettymys livenä, mutta ei lähellekään niin paha mitä Erika.

Semmoista perusmyönteistä hymistelyä mitä itsekukin UMK-osallistuja saa osakseen. Jopa Aksel ja Danny saivat. Erika taisi saada runsaasti kehuja turkkilaisilta miehiltä.
🇹🇷 😁

winner

Tää on ehkä parasta ketjun perusteella Bessin biisissä, että nyt ei kukaan ole itkenyt sen biisin heikoista lyriikoista, kun eihän nämä ketjun kestovalittajat edes ymmärrä suomea ;DDDD eikä edellisten vuosien toistosta nyt valiteta kun tää biisi muistuttaa sitä Cicciolinaa...

Oi voi. Tykkään Tempo-biisistä kuten kaikki muutkin, mutta nyt olen vielä Cyan Kicksin kannalla. Live ratkaisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä biisi ja video on epäonnistunut kopio BC:n biisistä. Tossakin jotain uhittelua, we won’t shut up, hurricane won’t stop jne. Videokin muistuttaa Darksiden videota. Ei jatkoon. Harmittaa, koska rokki-ihmisenä olin innoissani tästä ja odottanut paljon. Täytyy sit kai äänestää Rasmusta :D

Jep! Ihmettelen, miten ilmiselvä Blind Channelin ja Måneskinin (Zitti e Buoni - turpa kiinni ja tottele) kopiointi ei ole noussut YouTuben kommenteissa esille. Lisäksi laulussa paljon autotunea, joka ei livenä toimi ollenkaan. Videolla laulaja roikkuu kitaristin kaulassa samalla tavalla kuin Mån live-esiintymisissä Damiano ja Thomas monesti tekevät. 0 pistettä täältä. Ihan harmittaa, odotin enemmän tältä bändiltä.

Siis mullekin tuli heti mieleen Damiano ja Thomas. Biisi on ihan jees, toisella kuuntelukerralla parani jo paljon, joten ehkä kaipaa useamman kuuntelukerran (mikä ei välttämättä oo hyvä juttu euroviisuissa koska suurin osa kuule laulut ekaa kertaa vasta semeissä) mutta laadukas biisi, toivottavasti tulee onnistunut ja energinen lavashow.

Ihan ok biisi ja video mutta liian tasapaksu, ei jää mieleen. Sanat on tosi nolot. Näistä keskusteltiin myös Redditin Euroviisu-keskustelussa, varsinkin natiivien korvaan kuulostaa vielä Blind Channeliä angstisemmalta.

Redditin natiivien? :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei liity tämän vuoden euroviisuihin, mutta muistaako kukaan aktiiviseuraaja mitä mieltä ulkomailla oltiin Erikan live-esityksestä? Muistelen, että itse ainakin petyin täysin livevetoon, Cicciolina oli livenä ihan kuraa, kun videon perusteella olisin lähettänyt viisuihin silloin. Myös viime vuoden Pandora oli pettymys livenä, mutta ei lähellekään niin paha mitä Erika.

Semmoista perusmyönteistä hymistelyä mitä itsekukin UMK-osallistuja saa osakseen. Jopa Aksel ja Danny saivat. Erika taisi saada runsaasti kehuja turkkilaisilta miehiltä.
🇹🇷 😁

Veikkaan Akselin kehujen olleen vitsi. Ei se hikoileva pullukka olisi Eurooppaa hurmannut

• ylös 7
  • alas 24
winner

Vierailija kirjoitti:
Voi luoja paratkoon, että tuo yksi trolli on säälittävä tapaus.

It takes one to know one 😍😍😍

Vierailija

winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä biisi ja video on epäonnistunut kopio BC:n biisistä. Tossakin jotain uhittelua, we won’t shut up, hurricane won’t stop jne. Videokin muistuttaa Darksiden videota. Ei jatkoon. Harmittaa, koska rokki-ihmisenä olin innoissani tästä ja odottanut paljon. Täytyy sit kai äänestää Rasmusta :D

Jep! Ihmettelen, miten ilmiselvä Blind Channelin ja Måneskinin (Zitti e Buoni - turpa kiinni ja tottele) kopiointi ei ole noussut YouTuben kommenteissa esille. Lisäksi laulussa paljon autotunea, joka ei livenä toimi ollenkaan. Videolla laulaja roikkuu kitaristin kaulassa samalla tavalla kuin Mån live-esiintymisissä Damiano ja Thomas monesti tekevät. 0 pistettä täältä. Ihan harmittaa, odotin enemmän tältä bändiltä.

Siis mullekin tuli heti mieleen Damiano ja Thomas. Biisi on ihan jees, toisella kuuntelukerralla parani jo paljon, joten ehkä kaipaa useamman kuuntelukerran (mikä ei välttämättä oo hyvä juttu euroviisuissa koska suurin osa kuule laulut ekaa kertaa vasta semeissä) mutta laadukas biisi, toivottavasti tulee onnistunut ja energinen lavashow.

Ihan ok biisi ja video mutta liian tasapaksu, ei jää mieleen. Sanat on tosi nolot. Näistä keskusteltiin myös Redditin Euroviisu-keskustelussa, varsinkin natiivien korvaan kuulostaa vielä Blind Channeliä angstisemmalta.

Redditin natiivien? :D

Näillä paremman internetin ihmisillä on niin monta, monta, monta, monta kanavaa, blogia, feediä ja viestintä, mitä ne pystyvät multitaskaamaan ja seuraamaan yhtä aikaa, mutta sitten niiltä tyystin puuttuu taju ja ymmärrys siitä, että mitä perus-vauva-käyttäjä on asioista tietoinen tai seuraa.

Damiano- ja Blind Channel -keskusteluissa 99% sisällöstä on jotain hysteerisen kalaparven loiskintaa liian pienessä akvaariossa siitä, että mitä joku on jossain muualla arvellut jostain asiasta tai kuvasta.

Häh?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

🇹🇷 😁

Veikkaan Akselin kehujen olleen vitsi. Ei se hikoileva pullukka olisi Eurooppaa hurmannut

Enemmistö oli kai tuota mieltä. Hirveää bodysheimausta sulla muuten. Mutta kyllä ne Akselin kehukommentit aitoa tavaraa oli. Itse et syrjivänä mies vihaajana tietysti hyväksy että toisin voidaan ajatella kuin sinä itse.

• ylös 13
  • alas 2
Vierailija

BESSin livevetoja löytyi nopealla haulla Youtuben puolelta vain pari kappaletta ja niiden perusteella vaikuttaa lupaavalta. Ylehän tulee todennäköisesti livet taas sössimään äänentoistollaan eli lopulta menee ihan arpapeliksi. 

• ylös 19
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

🇹🇷 😁

Enemmistö oli kai tuota mieltä. Hirveää bodysheimausta sulla muuten. Mutta kyllä ne Akselin kehukommentit aitoa tavaraa oli. Itse et syrjivänä mies vihaajana tietysti hyväksy että toisin voidaan ajatella kuin sinä itse.

Mäkin pidin Akselista ja ajattelin, että hänellä olisi ollut hyvät mahdollisuudet voittaa, mutta ei tuo viesti mitään miesvihaa ole, bodysheimausta ja tyhmää kyllä. En ymmärrä tätä palstan miesvihajankutusta.

• ylös 13
  • alas 0
winner

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

🇹🇷 😁

Ja jos tuossa sillä hikoilevalla pullukalla tarkoitettaisiinkin Erikaa, niin siitähän se riemu bodysheimauksesta vasta repeäisi ;DDDD

Sori, ei voinut vastustaa kun oli niin helppo lyödä tuosta kunnari.

• ylös 3
  • alas 16
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi näitä suomenkielisiä tehdään kun sillä ei tulla voittamaan. Siis haetaan vaan hyvää sijoitusta.  kummallista. Eikö sitä voittoa tosissaan halutakkaan vai miksi englanti ei käy?  Bessin kappale on näistä parempi,hyvä tarttuva biisi.

Ei kielellä ole mitään merkistystä. Viime vuonnakin top 5:ssä oli ainoastaan yksi englanninkielinen viisu. Italiaa, ranskaa (x2) ja ukrainaa oli top 5:ssä.

EI Suomi nyt niin ruma kieli ole! Suomen kieli tuo vaan kaivattua erottavuutta ja persoonallisuutta kilpailuun.

suomea ymmärretään vain suomessa nuo muut ovat kansainvälisiä kieliä. kyllä sillä on väliä. paitsi suomalaisten mielestä.

Kyllä. Ukraina on kansainvälinen kieli.

se on maailman 44 puhutuin kieli puhujia 33 miljoonaa. Ja samanlaista kuin venäjä joten kyllä sillä eroa on.

No tuota Ukrainassahan on yli 40 milj asukasta, eli tästä voidaan päätellä ettei se kauhean kansainvälinen kieli ole. Lisäksi se eroaa sen verran paljon venäjästä, että eipä siitä oikein kauheasti ymmärrä, vaikka venäjää osaisikin.

• ylös 10
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

🇹🇷 😁

Mäkin pidin Akselista ja ajattelin, että hänellä olisi ollut hyvät mahdollisuudet voittaa, mutta ei tuo viesti mitään miesvihaa ole, bodysheimausta ja tyhmää kyllä. En ymmärrä tätä palstan miesvihajankutusta.

Sanotaan sitten epätasa-arvo. Jos siellä UMK:ssa olisi kisannut vaikka Alma niin hänen vartalostaan ei mies saisi sanoa kuten tuo. Itse saa naisena nimitellä Akselia pullukaksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

🇹🇷 😁

Sanotaan sitten epätasa-arvo. Jos siellä UMK:ssa olisi kisannut vaikka Alma niin hänen vartalostaan ei mies saisi sanoa kuten tuo. Itse saa naisena nimitellä Akselia pullukaksi.

No ei kenenkään nimittely ole hyvää käytöstä. Jos toisen ulkonäkö ärsyttää, sen voi pitää ihan omana tietonaan, jos on älykäs ja sivistynyt ihminen.

• ylös 22
  • alas 0
Vierailija

winner kirjoitti:
Hyvin poistuu taas viestit ;DDDD

Onneksi en ole hän, jolla on tatti otsassa ;D

Sulla on tatti vähän muualla

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
BESSin livevetoja löytyi nopealla haulla Youtuben puolelta vain pari kappaletta ja niiden perusteella vaikuttaa lupaavalta. Ylehän tulee todennäköisesti livet taas sössimään äänentoistollaan eli lopulta menee ihan arpapeliksi. 

Mua enemmän huolestuttaa että laitetaanko naiset tanssimaan niin että hengästyvät liikaa ja siksi ääni esityksessä kärsii.

Vierailija

Bessin biisi oli kyllä just tommosta perus suomipop radio renkutusta. Varmaan onkin jatkossa kaikilla radio suomipop-festareilla. Euroviisuissa ei kyllä mitenkään tällä voi odottaa menestystä.

• ylös 20
  • alas 2
Vierailija

Jossain oli vertaus että BESSin UMK-kappale on kuin Vikmanin Cicciolina ja artistitkin muistuttavat toisiaan-siis...miten? Lateksiko siihen riittää? Olen aina tykännyt BESSistä, hän ei ole massatuote. Mutta Erika Vikman on tekemällä tehty ja lopulta pyllistelemällä julkisuuteen noussut raakile, myös tyrkky kuin mikä. BESS on oikea artisti ja biisintekijä. Biisin sanatkin ovat edes jollain lailla nasevia ja erottuvat massasta, verrattuna Cicciolinan lorutteluihin. Pakko oli sanoa!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.