Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2022 OFFICIAL

Vierailija
26.05.2021 |

Ken voittaa viisut Italiassa?

Kommentit (12303)

Vierailija
4841/12303 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Lauri Ylönen ilman paitaa? Myötähäpeä..

No ainakin videon perusteella Laurin kroppa on hyvässä kunnossa, samoin Isaacin. Pukeutukoon ne telttaan joilla ei ole mitään näytettävää.

Vierailija
4842/12303 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalush kuulostaa siltä, että ääniä tulee varsinaisissa viisuissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4843/12303 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt osaa innostua Australian kappaleesta. Laulajalla on kuitenkin ääntä ja vaikuttaa Euroviisut olevan hänelle henkilökohtaisesti iso juttu, joten onnea vaan sinne silti.

Vierailija
4844/12303 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolan Cheek - siis Mikko niin lukee tätä ketjua nyt :DDD

Olin jo unohtanut tän Puola-ukon :D Mut siis viime vuoden viisuketjun 2. semin livekommentoinnista löytyi sivuilta 176-177 Mikon AV-viittaus!

https://www.vauva.fi/keskustelu/4058247/euroviisut-2021?page=176

Vierailija
4845/12303 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin jo unohtanut tän Puola-ukon :D Mut siis viime vuoden viisuketjun 2. semin livekommentoinnista löytyi sivuilta 176-177 Mikon AV-viittaus!

Mikko on vuosikymmeniä ollut sanankäytön ammattilainen. Ei vaadi kummoistakaan mielikuvitusta käyttää moista vertausta. Mielikuvitustakin Mikolta löytyy.

Vierailija
4846/12303 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melodifestivalen on tänä vuonna ollut niin sysipaska ja nolo, että melkein itkettää. Ei mitään tuoretta ja raikasta vaan samat vanhat euroviisusäveltäjät säveltää samoja kappaleita, tälläkertaa tosi keskinkertaisia vielä. Show itsessään on ollut silkkaa myöstähäpeää. Koskaan ei ole ollut näin päin, että UMK on se parempi.

Vierailija
4847/12303 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten YLE voi kutsua katsojiaan maksullisiin numeroihin soittamaan. Mehän kaikki maksamme yle-veroa, se on progressiivinen, mutta kaikki YLE-palvelu kuuluisi olla ilmaista kun on jo vero maksettu. Jännä.

Vierailija
4848/12303 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tän illan voittaja välttis lähe sinne euroviisuihin.

Vierailija
4849/12303 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Unkarin ikimuistoinen Kevesem 😍. Opin sen sanatkin. Nyt muut oppivat muutaman sanan verran suomea jos Isaac lähetetään. Rakastan sitä, kuinka kieltäkin ja osittain Savon murrettakin käytetään hypnoottisena rytminä ja sanoituksena. Varmaan ensimmäinen hypnoottinen Savon murretta sisältävä kappale!

Kuuma jäbä Hiottava ukkelj

Heti ku astuin näist ovista sisään, tajusin sen Ku rymistelin näestä poekkipuolisista hirsistä sissää nii alako leekkoomaan

Tunsin niskas et joku mua silmällä pitää, sun tuijotuksen Ihan ku oes ollunna niskassaen ylimiäräsijä näköelimijä, pit iha hierasta

Tää ilta on erilainen, joka ilta mul on ollu eri nainen Jottae erjlaesta tännäe pimmeenä aekana, ee aenasija emäntijä

Mut ei tänään, joku tarjos jotai ja mä vedin kaiken Eepä nuita aena jaksa, onneks joku tulj tyrkyttämmää jottae ja pithän sitä maestoo

Ihan kaiken, yhtäkkii sä tuut mun viereen Kaek mänj, Sinäkii siinä änkeet likelle

Eilen mä oisin viel vaiheillu Öölöttäen oesin suattanna pähkäellä

Mut nyt mä haluan sut Nyt kuetennii mielj tekköö

Miten en oo ennen tajunnu Eepä tuo oo ennen juolahtanna mielee

Et sä oot Sinnoot

Sä oot niin kuuma jäbä Sinnoot nii hiottava

Tääl on niin kuuma Hyh hyh mite poltteloo ihhoo

Sä oot sillee tuuppa tähä Sinnoot yrittännä hookutella lähemmä

Kai mun on pakko tulla Kaeppa tässä pittää iärelle hillaatuva

Tää on mulle uutta jäbä Ennoo tämmöstä nähnäkkää ennen, ukkelj

Tää on mulle uutta  Eepä oo ennen nähtynnä ee

Joten ota mut haltuun, aion antautuu Otappa tästä ku kerta suat

En haluu muuta Eepä tässä muuta tarvihe

Pidä must huolta, silitä tukkaa Piäppä huolessaes, koorase kutrija

Sit anna piiskaa, oon ollu tuhma Koevuniemehherra voes hivellä jos oon ollunna tuhma

Tuo mulle jäitä, tääl on niin kuuma Jiävuorem murusija tarviis, tiällon nii hiottavvoo

Mulla on nälkä, syön sua ku Mahakii kurnii, syön sinut näläkäen

Tuot mulle turvaa Turvoo suan

Oot turvallinen Hevonenko oot, heh heh

Sä voisit mut ottaa Otappa tästä

Vähä vaarallinen Suattaa käävvä vuaralliseks tahi sitte ee

Nään et oot tuhma jäbä Vaekutat ilikeeltä, ukkelj

Vähä uhka jäbä Uhkoovoo käätöstä

Mut ku sä oot Taejjat olla

Sä oot niin kuuma jäbä Sinnoot nii hiottava

Tääl on niin kuuma Hyh hyh mite poltteloo ihhoo

Hei jäbä, tuuppa tähä No ukkelj, änkeeppä tähä

Kiännetty savoks

Tässäpä tämä Hiottava ukkelj, jota aiemmin kaipailtiin

Vierailija
4850/12303 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko on vuosikymmeniä ollut sanankäytön ammattilainen. Ei vaadi kummoistakaan mielikuvitusta käyttää moista vertausta. Mielikuvitustakin Mikolta löytyy.

Voihan se niinkin olla. Mutta täällä on kaikista aktiivisin suomenkielinen viisukeskustelu, en ihmettelisi jos ketjua seurattaisiin!

Vierailija
4851/12303 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehditäänkö saada edustaja selville ennnku palsta menee kiinnI?

Vierailija
4852/12303 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko on kyllä paras mahdollinen selostaja euroviisuihin. On sopivan vakava eikä ole lapsellinenkaan. Eikä tee kireääkään tunnelmaa.

Eikä ole kökkökään millään tapaa. On enemmän kuin ammattitaitoinen.

Vierailija
4853/12303 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bessin tanssiminen näyttää hankalalta. Miksei laiteta tanssijoita erikseen, jos artisti ei ole taitava tanssija ja laulukin vaikeutuu liikkuessa.

Vierailija
4854/12303 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei tuota Bessin esitystä, ainakin sen perusteella mitä tuossa muutamassa sekunnissa IG-videosta näkyi... Halvan näköinen violetti asu korkeilla koroilla ja hytkyttelytanssia taustatanssijoiden kanssa. Äänikin kuulosti hengästyneelle ja tuo tanssiminen näytti vaivaannuttavalle, ei seksikkäälle. Tuli mieleen se aiemmin Suomea edustanut Sandhja joka oli aika floppi.

Laurin paidattomuus menee samaan kastiin eli kiusallista katsoa. Tuossa biisissä ei mikään paljastelu ja "jäsenten keskinäinen kemia" toimi.

Vierailija
4855/12303 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kehua UMK:ta vielä siitä, että kattaus edustaa sellaista musiikkia, jota Suomessa todella kuunnellaan. Mellojen vedonlyöntitilaston top4 ei millään tavalla. Ruotsissa on nyt kovassa huudossa Samma gamla vanliga-tyyppinen lähiöräppi ja esim. Viktor Leksell. Top4:ssa… no käykää itse kuuntelemassa, ei sinnepäinkään. Tänään olisi Melloissa tarjolla esim. räppäri Medina, mutta Anna ja Klara menevät heittämällä finaaliin. Eli taas tulee todistetuksi se, että eri genrejä on tarjolla, mutta jatkoon ei ole asiaa.

Vierailija
4856/12303 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

bessin esitys tulee olemaan katastrofi. Eipä väliä, en edes laulusta tykännyt. Cyan kicks viisuihin, näytti lupaavalta insta kklipin perusteella

Vierailija
4857/12303 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän mä muistin niin väärin vai onkohan siellä ketjussa muitakin vastaavanlaisia?

T: Viime vuoden Ap

Vierailija
4858/12303 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jänskä ilta tulossa, kuka tai ketkä lähetetään viisuihin. Hyvä homma tässä että melkoisella todennäköisyydellä Suomea edustaa hyvä kappale, tuskinpa Tommi tai Younghearted pääsevät yllättämään.

Vierailija
4859/12303 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan niin UMK:ta! Enää reilu tunti! 

Vierailija
4860/12303 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melodifestifalen on niin väsynyt. Kaipaisi jonkun piristysruiskeen. Vaikka kieltää näitä samoja säveltäjiä ja esiintyjiä osallistumasta vuodesta toiseen. Piiri pieni pyörii vaan. Todella kulunutta.

Olisi kiva, jos kilpailu olis vain täysin uusille tulokkaille. Sama juttu Suomen kanssa. Darudoiden ja Rasmusten aika meni jo.   

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän