Euroviisut 2022 OFFICIAL
Kommentit (12303)
Kuulostaa kivalta toi rullaava ärrrrr. Ne ei sano Sab-rii-na, vaan Sa-BRRII-na!
Iva Zanicchi 82 v. vois olla sen Matteo-pojan isononna :D Nyt lähtee italoraspit taas kehiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rohkea pikkupoika tämä San Remon eka esiintyjä. Minkä ikäinen hän on? Se sen duetto eilen oli illan paras, tuli ihan kyyneleet silmiin kun se täti antoi nuorelle tilaa ja tukea.
19 v. Matteo Romano
Oli IMO paras coveri. Rakastan kyllä sitä Elton Johnin lauluakin. Your Song❤️
Vaikka omat suosikit ovatkin Highsnob&Hu, ja Irama.
Mahmood vaan blääh. Noissa äänestyksissä nähnyt,että saaneet jotain 50 prosentin kannatuksen. (Siis netissä). En tajua miksi🤷
Ivaa vois luulla parikymmentä vuotta nuoremmaksi
Vierailija kirjoitti:
Onko kaikki italialaiset noin kauniita? Ja mistä toi käheä ääni niin monella tulee? Onko ne huutaneet vai joku geenijuttu?
Italiassa on ihania mainoksia. Värikkäitä ja energisiä. Pitää ostaa värikkäitä kukkia huomenna.
Ihania mainoksiakin?
No nyt..
Mä mietin kenen italiaanon cd mulla oli pienenä.. ja eilen sen tajusin,Nekin. (Kun oli covereissa).
Mikäs tää Melodifestivalenin mimmi on?
Vierailija kirjoitti:
Onko kaikki italialaiset noin kauniita? Ja mistä toi käheä ääni niin monella tulee? Onko ne huutaneet vai joku geenijuttu?
Italiassa on ihania mainoksia. Värikkäitä ja energisiä. Pitää ostaa värikkäitä kukkia huomenna.
Ääni kulkee geeneissä. Itse olen kreikkalaisen popin ystävä ja erityisesti mieslaulajien pehmeä ääni on minun makuuni (Nikos Vertis, Antonio Remos, Panos Kiamos). Ja sitten jos ajatellaan vaikka romaneja; onhan heillä varsin tunnistettava äänensävy, oli nainen tai mies.
Aww, olipa SabRRRina jotenkin äidillinen tota Aka Seveniä kohtaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääni kulkee geeneissä. Itse olen kreikkalaisen popin ystävä ja erityisesti mieslaulajien pehmeä ääni on minun makuuni (Nikos Vertis, Antonio Remos, Panos Kiamos). Ja sitten jos ajatellaan vaikka romaneja; onhan heillä varsin tunnistettava äänensävy, oli nainen tai mies.
Totta muuten! Jos kaikki italialaiset laulavat raspilla, niin kreikkalaismiehillä on myös tosi tyypillinen soundi
Eturivin iltapuvuleidit ihan messinä jammailee
Juontaako Laura Pausini viisut? Hän on mun suosikki jo teinivuosista ja kävin konsertissakin Suomessa. Voi niitä vuosia. <3 Ne hitit on upeita edelleen. Samoin Ramazzottin.
Ruotsalaiset ovat niin kovin ennalta arvattavia. Usein tiedän jo tän ekan vaiheen jälkeen kuka voittaa ja tänäänkin tiesin just miten meni.
Vierailija kirjoitti:
Juontaako Laura Pausini viisut? Hän on mun suosikki jo teinivuosista ja kävin konsertissakin Suomessa. Voi niitä vuosia. <3 Ne hitit on upeita edelleen. Samoin Ramazzottin.
Kyllä! Hän on sen verran karismaattinen leidi, että uskon hoitavan juontopestin erinomaisesti
Ai kun toi San Remon miesjuontaja on karismaattinen! Ja ihana!
Massimolla aika blingbling-puku
Vierailija kirjoitti:
Ai kun toi San Remon miesjuontaja on karismaattinen! Ja ihana!
Miksei hän voi juontaa viisuja yhdessä Lauran kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Hän on sen verran karismaattinen leidi, että uskon hoitavan juontopestin erinomaisesti
Oi kuinka ihanaa! Täytyy kaivaa cd:t huomenna kuunteluun.
Sanremo 6 - Melodifestivalen 1