Euroviisut 2022 OFFICIAL
Kommentit (12303)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoli ylös vai alas?
Onkohan nuo oikeasti jotain yybersoittajia vai ihan vaan poseeraajia, kun on kuvissa jotain designsoittimia, joissa esim. 7-kielinen kitara ja 5-kielinen basso?
En tiedä, mut oispa muuten ollut tosi kova biisi, jos laulajalla olisi ollut kunnon raspikurkkumörinä-ääni !
Ihan hyvä biisi, mutta joku nyt huutaa Blind Channeliä ja kovaa. Sitä rokkkia tulee olemaan niin paljon, että tää ei erotu mitenkään joukosta.
The Rasmuksella luultavasti sama homma, mutta onneksi heillä on jo vähän mainetta maailmalla.
Mun mielestä biisi ja video on epäonnistunut kopio BC:n biisistä. Tossakin jotain uhittelua, we won’t shut up, hurricane won’t stop jne. Videokin muistuttaa Darksiden videota. Ei jatkoon. Harmittaa, koska rokki-ihmisenä olin innoissani tästä ja odottanut paljon. Täytyy sit kai äänestää Rasmusta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuure ei ollu ehdokkaana. Ois voittanu 100-0
Kilpeläinen?
Borrelia
Ainakin kun katsoo ulkomaalaisten kommentteja ja muutamia tube reaktio videoita niin on saanut ihan hyvän vastaanoton. Mielestäni vahvempi aloitus Umk:lta kuin viime vuonna. Live kyllä ratkaisee kaiken joten saa nähdä mihin tämä kokonaisuus riittää.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä biisi ja video on epäonnistunut kopio BC:n biisistä. Tossakin jotain uhittelua, we won’t shut up, hurricane won’t stop jne. Videokin muistuttaa Darksiden videota. Ei jatkoon. Harmittaa, koska rokki-ihmisenä olin innoissani tästä ja odottanut paljon. Täytyy sit kai äänestää Rasmusta :D
Jep! Ihmettelen, miten ilmiselvä Blind Channelin ja Måneskinin (Zitti e Buoni - turpa kiinni ja tottele) kopiointi ei ole noussut YouTuben kommenteissa esille. Lisäksi laulussa paljon autotunea, joka ei livenä toimi ollenkaan. Videolla laulaja roikkuu kitaristin kaulassa samalla tavalla kuin Mån live-esiintymisissä Damiano ja Thomas monesti tekevät. 0 pistettä täältä. Ihan harmittaa, odotin enemmän tältä bändiltä.
Ja kaiken lisäksi biisin nimeäminen Hurricaneksi heti Loco locon jälkeisenä vuotena on sekin jotenkin hölmöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep! Ihmettelen, miten ilmiselvä Blind Channelin ja Måneskinin (Zitti e Buoni - turpa kiinni ja tottele) kopiointi ei ole noussut YouTuben kommenteissa esille. Lisäksi laulussa paljon autotunea, joka ei livenä toimi ollenkaan. Videolla laulaja roikkuu kitaristin kaulassa samalla tavalla kuin Mån live-esiintymisissä Damiano ja Thomas monesti tekevät. 0 pistettä täältä. Ihan harmittaa, odotin enemmän tältä bändiltä.
Siis mullekin tuli heti mieleen Damiano ja Thomas. Biisi on ihan jees, toisella kuuntelukerralla parani jo paljon, joten ehkä kaipaa useamman kuuntelukerran (mikä ei välttämättä oo hyvä juttu euroviisuissa koska suurin osa kuule laulut ekaa kertaa vasta semeissä) mutta laadukas biisi, toivottavasti tulee onnistunut ja energinen lavashow.
Pettynyt, ei tarjoa mitään uutta. Tarttuva, mutta liian perus poprock biisi. Blind Channel sentään tarjosi vähän jotain uutta ja vallankumouksellista sanoillansa myös ja Måneskin ravisteli aivan omalla tavallaan. Kappaleen nimi on myös niin nähty 🤦🏻♀️ Jokseenkin huvittavaa, että bändi kuvailee musiikkiansa raskaaksi 😅
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo Oliveira portugalilainen?
Katriina Ullakko on hän. En tiedä sukujuuristaan.
Eilen taitoluistelun EM-kisoissa yhdellä kilpailijalla oli taustamusiikkina viime vuoden suosikkini eli Sveitsin Tout l'Univers. Oikein kaunis esitys ja musiikki sopi ohjelmaan hienosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoli ylös vai alas?
Onkohan nuo oikeasti jotain yybersoittajia vai ihan vaan poseeraajia, kun on kuvissa jotain designsoittimia, joissa esim. 7-kielinen kitara ja 5-kielinen basso?
En tiedä, mut oispa muuten ollut tosi kova biisi, jos laulajalla olisi ollut kunnon raspikurkkumörinä-ääni !
Niinpä, olisin toivonut battle beastia näihin kisoihin. Heistä ei myöskään olisi tullut mitkään måneskin tai blind channel -vibat.
Vierailija kirjoitti:
Eilen taitoluistelun EM-kisoissa yhdellä kilpailijalla oli taustamusiikkina viime vuoden suosikkini eli Sveitsin Tout l'Univers. Oikein kaunis esitys ja musiikki sopi ohjelmaan hienosti.
eiks se soinu myös love island suomessa? :D Hyvä biisi, sietää soidakin, oli mun lemppari :)
Kyllä tää biisi on ikävä kyllä liian tasapaksu. Biisissä ei oikeen ole mitään elementtejä millä Suomi tuolla voisi menestyä. Kaikki tietää euroviisujen luonteen ja sitä myötä myös sen, että tälläisten maitten kuten Suomen on pakko tuoda jotain uutta ja erilaista tonne jotta voi pärjätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mullekin tuli heti mieleen Damiano ja Thomas. Biisi on ihan jees, toisella kuuntelukerralla parani jo paljon, joten ehkä kaipaa useamman kuuntelukerran (mikä ei välttämättä oo hyvä juttu euroviisuissa koska suurin osa kuule laulut ekaa kertaa vasta semeissä) mutta laadukas biisi, toivottavasti tulee onnistunut ja energinen lavashow.
Kitaristilla jopa samannäköiset kasvot ja koiranpentuilme kuin Thomasilla. Hauska sattuma, mutta tuntuu että matkivat tietoisesti Måneskinin lavashow'n elementtejä. Harmi vaan, että karismaa ei voi esittää.
Ihan ok biisi ja video mutta liian tasapaksu, ei jää mieleen. Sanat on tosi nolot. Näistä keskusteltiin myös Redditin Euroviisu-keskustelussa, varsinkin natiivien korvaan kuulostaa vielä Blind Channeliä angstisemmalta.
Voi en, en haluaisi negailla heti alkuunsa.. Tuo sanoitus vaan särähtää korvaan liikaa. Viime vuonna Blind channelin keskisormen näyttö (sanallisesti) sopi siihen pandemiaturhautumiseen. Ihmiset pystyivät samaistumaan siihen tunteeseen. En saa tuosta "shut up/give up"-kohdasta yhtään muuta tunnetta kuin sen, että olen teinin äiti (en siis oikeasti).
Cyan Kiks on ihan ok. Mutta odotan, että parempaa olisi tulossa? Hurricanella mennään nippa nappa finaaliin ja siellä sijoille 18-26. Eli tyypillistä Suomi-sjoitusta lähdettäisiin hakemaan.
Juu ei, ei tällainen "voimabiisi" uppoa heti 2021 kattauksen jälkeen. Voisko sanat olla yhtään enemmän samanlaiset kuin BC/Måneskinillä?
Just like a hurricane
We're tearing down the walls
Not gonna settle for less
We know we're powerful
Don't try to shut us off
We're not gonna shut up
We will never give up
This hurricane won't stop
Just like a hurricane
We're tearing down the walls
Not gonna settle for less
We know we're powerful