Euroviisut 2022 OFFICIAL
Kommentit (12303)
Ja tuo I'm So Exited on sisäpiirin vitsi ihan vaan mun faneille, jotka toivovat mun poistuvan Vauvasta :DDDD
Kyllä mä sen tiedän että se on excited :D
ja toisena sisäpiirin vitsinä ketjussa... Lordi on tehnyt tuosta biisistä oman versionsa :DDD
1. Pepe Willberg
2. Juha Tapio
3. Ellinoora
4. Pegorion Boys
5. Miss Hoer
6. Jukka Poika
7. P.Svensson
Oma veikkaukseni:
1. Kalle Lindroth & Ida Paul
2. Meiju Suvas
3. The Rasmus
4. Younghearted
5. Erika Sirola
6. Arja Koriseva
7. Lxandra
Ennustan, että huomenna viisufanit ovat pettyneitä, kun isoja nimiä ei olekaan mukana, ja jo heti keskiviikkona porukka uskoo ensimmäisen julkaistavan biisin voittavan koko roskan #helsinki2023
Vierailija kirjoitti:
Ennustan, että huomenna viisufanit ovat pettyneitä, kun isoja nimiä ei olekaan mukana, ja jo heti keskiviikkona porukka uskoo ensimmäisen julkaistavan biisin voittavan koko roskan #helsinki2023
Siis torstaina 🙈
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla toisinpäin. Ainakin Suomen suurimmassa euroviisufoorumissa "viisukuppilassa" jopa pelätään, että iso nimi The Rasmus on mukana. Halutaan uusia ja raikkaita nimiä UMK:hon!
Kirjoittaako tänne moni viisukuppilatyyppi? Ovatko he ns. oikeita faneja vai kelpuutetaanko taviksetkin faneiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis torstaina 🙈
Eka biisi julkaistaan jo ke-to keskiyöllä!
Huomenna keskiviikkona tv1 kello 13.00. Kolme minuuttia kestävä UMK- kilpailijoiden julkistus.
Jännä mun kova! Ja ensimmäinen biisi keskiyöllä !
Finland twelve poinst
...vai zero points?
Helsinki 2023? Maybe?
Jos viisukuppilan ja escforumin huhut ovat totta, niin kaikki 7 kilpailijat oli ulkona Marraskussa, mutta nyt The Rasmus on myös todennäköisesti mukana, ehkä he olivat vihaisia ja uhkasivat YLEä ruusujen raivoavan jäätiköisien kanssa.
Voittaja on ehkä uhanalainen. Viime vuosi kukaan ei uskonut että Oskr tai Teflonien veljekset olisi mucana.
Futisfoorumille terkkuja myös!
Viisukuppilan marraskuuehdokkaat ovat
- Lxandra
- Tomi Saario
- Ursusfactory
- Shiraz Lane
- Ressu Redford
- Saint Aurora
- Kaija Koo
Vissiin sen takia, että UMK alkoi instassa seurata näitä, ja äkkiä lopetti seuraamisen, kun huhuilu alkoi.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittaako tänne moni viisukuppilatyyppi? Ovatko he ns. oikeita faneja vai kelpuutetaanko taviksetkin faneiksi?
Kirjoittelee. Me dissataan aina teitä vauvafoorumilaisia vain rekisteröityneille näkyvällä osastolla.
Vierailija kirjoitti:
- Lxandra
- Tomi Saario
- Ursusfactory
- Shiraz Lane
- Ressu Redford
- Saint Aurora
- Kaija Koo
Vissiin sen takia, että UMK alkoi instassa seurata näitä, ja äkkiä lopetti seuraamisen, kun huhuilu alkoi.
Ursusfactory- ei, ei ja vielä kerran ei.
Vierailija kirjoitti:
- Lxandra
- Tomi Saario
- Ursusfactory
- Shiraz Lane
- Ressu Redford
- Saint Aurora
- Kaija Koo
Vähän outoo jos olisivat alkaneet UMK ehdokkaita seurata jo ennen aikojaan, tottakai porukka rupeaa spekuloimaan ja keitä muitakaan seittemää artistia he randomisti seuraisivat? Paitsi jos toi oli hämy, jos ei niin vähän kökköä minusta. Ihan en tiedä kuinka hyvin ne vinkit sopisi noihin seittemään?
Yhdeltä artistit vihdoin julkaistaan :)
https://areena.yle.fi/tv/ohjelmat/57-jW13z0rXB?t=kilpailu-2021
Ihan hieno toi video, mut artistit pettymys :(((
Vierailija kirjoitti:
Ihan hieno toi video, mut artistit pettymys :(((
Naurettava video. The Rasmus (jos biisi sattuu olemaan hyvä) ainoa, jolla olisi mahiksia kansainvälisesti.
Cyan Kicks – Hurricane
BESS – Ram pam pam
* off topic, mutta tässä kohtaa jo kaksi viittausta viime vuoden serbidiivoihin :DDD Hu-hu-hurricane, ram-ba-ba-bam a ja slatka sam i fina *
The Rasmus – Jezebel
Younghearted – Sun numero
Olivera – Thank God I’m an Atheist
Tommi Läntinen – Elämä kantaa mua
Isaac Sene – Kuuma jäbä
Siis ööö, olisin kyllä mieluummin halunnut ne 7 spekuloitua, kun nämä... Jotenkin tylsät ja epäkiinnostavat, mutta toivottavasti on hyvät biisit!
Olen valmistautunut tähän käymällä parturissa, pesemällä pyykit ja astiat ja autonkin käytin ihan tehopesussa!
Olen tehnyt testamentinkin valmiiksi, jos kuolen jännitykseen ennen kun kuulen sen ekan biisin!
Pointer Sistersin I'm So Exited on tehosoitossa!
Ihokin on kananlihalla! (Tosin johtuu pikkupakkasesta ulkosalla, mutta kuitenkin!)