Euroviisut 2022 OFFICIAL
Kommentit (12303)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä käsitelty jo sitä, kuinka naurettavan seksikäs tuo video on? Jeesus. Ei näitä liian usein näe.
Työpäivä venähti ja pääsin vasta nyt katsomaan tuon videon, joten en osaa vielä arvioida seksikkyysastetta. 5 kertaa vasta olen tarkastellut asiaa, joten tutkin vähän lisää ja teen sitten sen jälkeen johtopäätökset.
Erittäin toimiva tutkimusmetodi. Löysitkö vertailuaineistoa esimerkiksi Isaacin vanhemmilta videoilta? Voisin replikoida tutkimuksesi, kunhan ensin löydän leukani, joka loksahti aamulla lattialle ja jäi sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku vähän avata, että mitä uutta ja erilaista tuossa Isaac Senen biisissä on? Melloissa on noita samanlaisia joka vuosi useampi. Noin hennolla äänellä ja pienellä lavakokemuksella on vaikea täyttää viisuestradia Italiassa. Minun puolesta näistä voi lähteä kuka tahansa, eipä sillä. Menestystä ei tule, mutta joku artisti saa hienon kokemuksen, jokainen ehdolle menijä on sen kyllä ansainnut. Kukaan ei ole huono!
Saksan se Eskimo Callboy on huvittava tapaus.
Savolaisbieroottinen bailubiisi. Hyvällä kameratyöllä tästä saa todella hyvän eikä sitten blurrata Isaacista neliösenttiäkään kuten Israelin viisuissa blurrattiin Hatarin mieslaulajan lanteiden liikettä.
Siis tässä jäbä hoksaa ensimmäistä kertaa elämässään, että maailmasta löytyy vetovoinen toinen kuuma jäbä ja se herättää hänessä monenlaisia tuntemuksia. Pidän sanoituksen intensiivisestä suorasukaisuudesta. Sellaisia suorasukaisiahan me suomalaiset usein olemme 😄.
Kerrankin hyvin toteutettu musiikkivideo tällä Iisakin kappaleella. Paljon tyylikkäämpi kuin Pete Parkkosen Kohta sataa, kun täällä siihenkin verrattiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä käsitelty jo sitä, kuinka naurettavan seksikäs tuo video on? Jeesus. Ei näitä liian usein näe.
Työpäivä venähti ja pääsin vasta nyt katsomaan tuon videon, joten en osaa vielä arvioida seksikkyysastetta. 5 kertaa vasta olen tarkastellut asiaa, joten tutkin vähän lisää ja teen sitten sen jälkeen johtopäätökset.
Hienoa, että pääsit vapaalle vihdoin. Päivä on ollut antoisa kritiikkiä on myös satanut ja tavanomaista kinaa tässä välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erittäin toimiva tutkimusmetodi. Löysitkö vertailuaineistoa esimerkiksi Isaacin vanhemmilta videoilta? Voisin replikoida tutkimuksesi, kunhan ensin löydän leukani, joka loksahti aamulla lattialle ja jäi sinne.
On muuten erittäin hyvä idea! Kerään vähän lisää tutkimusmateriaalia ja palaan sitten asiaan.
Ylösen ääni on miellyttävää kuunneltavaa, todella pehmyt ääni. Sopii eurooppalaiseen keski-hitaaseen elämänmenoon. Olen aina tykännyt Ylösen äänestä. Ääni on todella tärkeä voimavara. Kyllä olen päätynyt rasmuslaisiin. Kun kuulen nuo muut jo valmiit valinnat muista maista, niin voisiko niitä jo hieman kommentoida, jos kuuntelee kerran vaan.
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Unkarin ikimuistoinen Kevesem 😍. Opin sen sanatkin. Nyt muut oppivat muutaman sanan verran suomea jos Isaac lähetetään. Rakastan sitä, kuinka kieltäkin ja osittain Savon murrettakin käytetään hypnoottisena rytminä ja sanoituksena. Varmaan ensimmäinen hypnoottinen Savon murretta sisältävä kappale!
Kuuma jäbä Hiottava ukkelj
Heti ku astuin näist ovista sisään, tajusin sen Ku rymistelin näestä poekkipuolisista hirsistä sissää nii alako leekkoomaan
Tunsin niskas et joku mua silmällä pitää, sun tuijotuksen Ihan ku oes ollunna niskassaen ylimiäräsijä näköelimijä, pit iha hierasta
Tää ilta on erilainen, joka ilta mul on ollu eri nainen Jottae erjlaesta tännäe pimmeenä aekana, ee aenasija emäntijä
Mut ei tänään, joku tarjos jotai ja mä vedin kaiken Eepä nuita aena jaksa, onneks joku tulj tyrkyttämmää jottae ja pithän sitä maestoo
Ihan kaiken, yhtäkkii sä tuut mun viereen Kaek mänj, Sinäkii siinä änkeet likelle
Eilen mä oisin viel vaiheillu Öölöttäen oesin suattanna pähkäellä
Mut nyt mä haluan sut Nyt kuetennii mielj tekköö
Miten en oo ennen tajunnu Eepä tuo oo ennen juolahtanna mielee
Et sä oot Sinnoot
Sä oot niin kuuma jäbä Sinnoot nii hiottava
Tääl on niin kuuma Hyh hyh mite poltteloo ihhoo
Sä oot sillee tuuppa tähä Sinnoot yrittännä hookutella lähemmä
Kai mun on pakko tulla Kaeppa tässä pittää iärelle hillaatuva
Tää on mulle uutta jäbä Ennoo tämmöstä nähnäkkää ennen, ukkelj
Tää on mulle uutta Eepä oo ennen nähtynnä ee
Joten ota mut haltuun, aion antautuu Otappa tästä ku kerta suat
En haluu muuta Eepä tässä muuta tarvihe
Pidä must huolta, silitä tukkaa Piäppä huolessaes, koorase kutrija
Sit anna piiskaa, oon ollu tuhma Koevuniemehherra voes hivellä jos oon ollunna tuhma
Tuo mulle jäitä, tääl on niin kuuma Jiävuorem murusija tarviis, tiällon nii hiottavvoo
Mulla on nälkä, syön sua ku Mahakii kurnii, syön sinut näläkäen
Tuot mulle turvaa Turvoo suan
Oot turvallinen Hevonenko oot, heh heh
Sä voisit mut ottaa Otappa tästä
Vähä vaarallinen Suattaa käävvä vuaralliseks tahi sitte ee
Nään et oot tuhma jäbä Vaekutat ilikeeltä, ukkelj
Vähä uhka jäbä Uhkoovoo käätöstä
Mut ku sä oot Taejjat olla
Sä oot niin kuuma jäbä Sinnoot nii hiottava
Tääl on niin kuuma Hyh hyh mite poltteloo ihhoo
Hei jäbä, tuuppa tähä No ukkelj, änkeeppä tähä
Kiännetty savoks
"Hyh hyh mite poltteloo ihhoo"
Kiitos tästä 🤣🤣❤️
Ragazzo caldo
Quando ho varcato le porte, ho capito
mi sentive al collo come se qualcuno mi stesse quardando
il tuo squardo
questa notte sarà diversa
ogni notte ho avevo donna diversa primama non stasera
qualcuno mi ha offerto qualcosa e io l’ho preso tutto
Mi sei venuto vicino, all’improssivo ti sei aviccinato a me
Ieri ho esitato, ma ora ti voglio
Perché non l’ho capito prima, che tu sei
un ragazzo cosí sexy?
Fa cosí caldo qui dentro, firmi ”vieni qui”
E devo venire, questa e qualcosa nuovo per me ragazzo
questo mi è nuovo
Quandi sono tuo è mi arrendero, non voglio nient’altro
Sei un ragazzo cosí sexy, fa cosí caldo qui
Prendersi cura ti me, accarrezzami i capelli
E poí sculacciami, sono stato cattivo
Portami del ghiaccio solo perché fa cosí caldo qui
Ho fame e ti mentre mangio
Mi tieni al sicuro, tu sei una persona sicura
Potresti portarmi con te
Un po’ pericoloso
Vedo che tu sei un ragazzo cattivo
ragazzo un po ’filo, solo perché tu sei
Sei un ragazzo cosí sexy…
🔥🔥🔥🔥🔥🔥
Ja v*ttu Kari Tapiokin nyt pyörii haudassaan teidän damianojen italian pakkosyötön kanssa :/
Olen suomalainen, prkl!
Sehän on italialainen biisi, josta on tehty suomenkielinen cover. Rauhoitu!
Burn!
Tärkeä asia:
Miten äänestys tapahtuu? Millaisilla vehkeillä voi äänestää? Ja mitä se maksaa, sekin on tärkeä pointti, fanit tietysti maksavat puhelusta itä tahansa, mutta tavalliset ihmiset.
Mä taidan olla ainutta laatuani, kun mun maku on tälläinen:
1. Cyan Kicks
2. Isaac Sene
3. Bess
4. The Rasmus
5. Tommi Läntinen
6. Olivera
7. Younghearted
(Alanuolittakaa vain jos teillä hipoo samallalailla kuin oma makuni)
Olen ollut Rasmuksen kannalla, mutta onko Jezebel kuitenkin vähän liian laimea. Haluaisin siis lähettää viisuihin Rasmuksen. Nyt kuitenkin kuuntelin Ram pam pamin muutaman kerran peräkkäin ja olen tosi tykästynyt siihen. Jos BESS on hyvä livenä, hän saattaa sittenkin olla mun suosikki. Toisaalta kuka tahansa saattaa vielä yllättää livenä.
1. cyan kicks
2. isaac
3. bess
4. the rasmus
5. olivera
6. tommi
7.younghearted
mutta tosiaan, livet voi vaikuttaa.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihania te teinit/parikymppiset, jotka kuvittelette että homo/bi-seksuaaliset kokeilut ovat jotain täysin uutta ja erilaista ja rohkeaa josta kukaan ei ole koskaan ennen kuullut, saatikka laulanut :D Mutta niinhän se on, että jokainen sukupolvi luulee keksineensä samat asiat (varsinkin seksin) kokonaan uudestaan.
Kun tämä on kerran niin mahdottoman yleinen aihe, niin saisiko jonkun suomenkielisen bi-seksistä kertovan biisin? 🤩
Tai ihan vaan miesten/naistenvälinen seksi yleensä käy. En ole kyllä teini vaan vanha haahka jo, mutta en ole tämmösistä kuullutkaan ennen
Kukas sen Lätkäjätkä-Ville -nimisen biisin teki joitain vuosia sitten? Se ainakin tulee mieleen ihan lähimenneisyydestä.
Jenni Vartiainen - Ihmisten edessä
Sanni - Mitä jos ne näkee
Oliko Ultra Bralla joku tyttörakkauslaulu?
Tyttöjen välisestä ystävyydestä. Ei taida olla varsinaisesti rakkauslaulu?
Vierailija kirjoitti:
Tärkeä asia:
Miten äänestys tapahtuu? Millaisilla vehkeillä voi äänestää? Ja mitä se maksaa, sekin on tärkeä pointti, fanit tietysti maksavat puhelusta itä tahansa, mutta tavalliset ihmiset.
Viime vuonna ainaskin yle-sovelluksella pystyi äänestää ilmaiseksi. Se on mun tapa äänestää, jos se tänäkin vuonna olisi.
Vierailija kirjoitti:
Ihanan kontroversiaali tuo kuuma jäbä. Monia normeja rikkova; suomen kieli ja tämä musiikkityyli, tummaihoinen ja murre, mies laulaja ja laulun aiheena toinen kuuma jäbä. Tykkään ihan älyttömästi kun tehdään jotain tällaista.
Ihan samoja ajatuksia tuli minullekin, ehdottomasti yllätyin tästä biisistä, jotenkin niin epätyypillinen kaveri Suomen edustajaksi, mutta tässä biisissä on kuitenkin jotain niin kiehtovaa, että tämän lähettäisin viisuihin, sanojahan eurooppalaiset eivät kuitenkaan ymmärrä ja harva maa tekstittää.
Vierailija kirjoitti:
Damiano Davidin ihasteluketju näyttää olevan vielä hengissä ja voivan hyvin. Jos mekin lähetettäis vaihteeksi viisuihin joku kuuma jäbä?
Kannatan jyrkästi!
🔥🔥🔥
Jostain netistä luvin Isaacista, mainitsi tyttöystävästä..
Veljensä Max Sene myös on musiikki miehiä
Useampia veljeksiä ja yksi sisko.
Vierailija kirjoitti:
1. cyan kicks
2. isaac
3. bess
4. the rasmus
5. olivera
6. tommi
7.younghearted
mutta tosiaan, livet voi vaikuttaa.....
Sullahan on lähes samanlainen maku kuin mulla. Olivera ja Tommi vaihtavat vain paikkaa. Painahan mulle alanuolta :)
winner kirjoitti:
Valakonen naestennaarattaja pleijeri tae Ruamattuvvaan tavvoova uavee-Justiinna Helesinnistä ee tiijjäkkään, miten kovvoo hommoo se on nuapurin perus-Tuavetille taekka tälle Iisakille parriutua ku hakkoop ies kerran suatille tae aekusen oekeesti jatkuvviin tappoomissiin kuumoo jäppee (tae ies kaaheen haaskannäköstä piitä) aetoehin takamehtiin talakoesiin poes sieltä urpaanista väläkkeestä kaapunnin holovikuaren alta.
*Kuataa kylymee vettä vinnerin piälle, jottei mää liijjan kuumaks*
Oekeen sihinä kuuluu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkeä asia:
Viime vuonna ainaskin yle-sovelluksella pystyi äänestää ilmaiseksi. Se on mun tapa äänestää, jos se tänäkin vuonna olisi.
Sehän se, nyt jää monelta äänestämättä kun ei ole sellaisia moderneja vehkeitä, niitäkin on kannattajissa-
Onks kaikki nyt ihan oikeesti noin hypeissä kuumasta jäbästä?
Mun mielestä tylsä biisi, en äänestä.
Mikäli vain näistä kahdesta pitäisi valita, niin ehdottomasti Isaac.