Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2022 OFFICIAL

Vierailija
26.05.2021 |

Ken voittaa viisut Italiassa?

Kommentit (12303)

Vierailija
2221/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on oikeesti kahen kilipailu, joko Savon oma poeka Isaac Sene tai se Oliveira.

Ite kannatan Iisakkia. Ossoo lauloo, vaikka ei tuossa hirveesti laalanu.

Vuos kauvet on naiset puol'alasti kekkuloineet lavalla. Nyt Isaac näyttää mies mallia.

Jompi kumpi 💪

Mikäli vain näistä kahdesta pitäisi valita, niin ehdottomasti Isaac.

Vierailija
2222/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä käsitelty jo sitä, kuinka naurettavan seksikäs tuo video on? Jeesus. Ei näitä liian usein näe.

Työpäivä venähti ja pääsin vasta nyt katsomaan tuon videon, joten en osaa vielä arvioida seksikkyysastetta. 5 kertaa vasta olen tarkastellut asiaa, joten tutkin vähän lisää ja teen sitten sen jälkeen johtopäätökset.

Erittäin toimiva tutkimusmetodi. Löysitkö vertailuaineistoa esimerkiksi Isaacin vanhemmilta videoilta? Voisin replikoida tutkimuksesi, kunhan ensin löydän leukani, joka loksahti aamulla lattialle ja jäi sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2223/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku vähän avata, että mitä uutta ja erilaista tuossa Isaac Senen biisissä on? Melloissa on noita samanlaisia joka vuosi useampi. Noin hennolla äänellä ja pienellä lavakokemuksella on vaikea täyttää viisuestradia Italiassa. Minun puolesta näistä voi lähteä kuka tahansa, eipä sillä. Menestystä ei tule, mutta joku artisti saa hienon kokemuksen, jokainen ehdolle menijä on sen kyllä ansainnut. Kukaan ei ole huono!

Saksan se Eskimo Callboy on huvittava tapaus.

Savolaisbieroottinen bailubiisi. Hyvällä kameratyöllä tästä saa todella hyvän eikä sitten blurrata Isaacista neliösenttiäkään kuten Israelin viisuissa blurrattiin Hatarin mieslaulajan lanteiden liikettä.

Siis tässä jäbä hoksaa ensimmäistä kertaa elämässään, että maailmasta löytyy vetovoinen toinen kuuma jäbä ja se herättää hänessä monenlaisia tuntemuksia. Pidän sanoituksen intensiivisestä suorasukaisuudesta. Sellaisia suorasukaisiahan me suomalaiset usein olemme 😄.

Kerrankin hyvin toteutettu musiikkivideo tällä Iisakin kappaleella. Paljon tyylikkäämpi kuin Pete Parkkosen Kohta sataa, kun täällä siihenkin verrattiin.

Vierailija
2224/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä käsitelty jo sitä, kuinka naurettavan seksikäs tuo video on? Jeesus. Ei näitä liian usein näe.

Työpäivä venähti ja pääsin vasta nyt katsomaan tuon videon, joten en osaa vielä arvioida seksikkyysastetta. 5 kertaa vasta olen tarkastellut asiaa, joten tutkin vähän lisää ja teen sitten sen jälkeen johtopäätökset.

Hienoa, että pääsit vapaalle vihdoin. Päivä on ollut antoisa kritiikkiä on  myös satanut ja tavanomaista kinaa tässä välillä.

Vierailija
2225/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin toimiva tutkimusmetodi. Löysitkö vertailuaineistoa esimerkiksi Isaacin vanhemmilta videoilta? Voisin replikoida tutkimuksesi, kunhan ensin löydän leukani, joka loksahti aamulla lattialle ja jäi sinne.

On muuten erittäin hyvä idea! Kerään vähän lisää tutkimusmateriaalia ja palaan sitten asiaan.

Vierailija
2226/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylösen ääni on miellyttävää kuunneltavaa, todella pehmyt ääni. Sopii eurooppalaiseen keski-hitaaseen elämänmenoon. Olen aina tykännyt Ylösen äänestä. Ääni on todella tärkeä voimavara. Kyllä olen päätynyt rasmuslaisiin. Kun kuulen nuo muut jo valmiit valinnat muista maista, niin voisiko niitä jo hieman kommentoida, jos kuuntelee kerran vaan.

Vierailija
2227/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Unkarin ikimuistoinen Kevesem 😍. Opin sen sanatkin. Nyt muut oppivat muutaman sanan verran suomea jos Isaac lähetetään. Rakastan sitä, kuinka kieltäkin ja osittain Savon murrettakin käytetään hypnoottisena rytminä ja sanoituksena. Varmaan ensimmäinen hypnoottinen Savon murretta sisältävä kappale!

Kuuma jäbä Hiottava ukkelj

Heti ku astuin näist ovista sisään, tajusin sen Ku rymistelin näestä poekkipuolisista hirsistä sissää nii alako leekkoomaan

Tunsin niskas et joku mua silmällä pitää, sun tuijotuksen Ihan ku oes ollunna niskassaen ylimiäräsijä näköelimijä, pit iha hierasta

Tää ilta on erilainen, joka ilta mul on ollu eri nainen Jottae erjlaesta tännäe pimmeenä aekana, ee aenasija emäntijä

Mut ei tänään, joku tarjos jotai ja mä vedin kaiken Eepä nuita aena jaksa, onneks joku tulj tyrkyttämmää jottae ja pithän sitä maestoo

Ihan kaiken, yhtäkkii sä tuut mun viereen Kaek mänj, Sinäkii siinä änkeet likelle

Eilen mä oisin viel vaiheillu Öölöttäen oesin suattanna pähkäellä

Mut nyt mä haluan sut Nyt kuetennii mielj tekköö

Miten en oo ennen tajunnu Eepä tuo oo ennen juolahtanna mielee

Et sä oot Sinnoot

Sä oot niin kuuma jäbä Sinnoot nii hiottava

Tääl on niin kuuma Hyh hyh mite poltteloo ihhoo

Sä oot sillee tuuppa tähä Sinnoot yrittännä hookutella lähemmä

Kai mun on pakko tulla Kaeppa tässä pittää iärelle hillaatuva

Tää on mulle uutta jäbä Ennoo tämmöstä nähnäkkää ennen, ukkelj

Tää on mulle uutta  Eepä oo ennen nähtynnä ee

Joten ota mut haltuun, aion antautuu Otappa tästä ku kerta suat

En haluu muuta Eepä tässä muuta tarvihe

Pidä must huolta, silitä tukkaa Piäppä huolessaes, koorase kutrija

Sit anna piiskaa, oon ollu tuhma Koevuniemehherra voes hivellä jos oon ollunna tuhma

Tuo mulle jäitä, tääl on niin kuuma Jiävuorem murusija tarviis, tiällon nii hiottavvoo

Mulla on nälkä, syön sua ku Mahakii kurnii, syön sinut näläkäen

Tuot mulle turvaa Turvoo suan

Oot turvallinen Hevonenko oot, heh heh

Sä voisit mut ottaa Otappa tästä

Vähä vaarallinen Suattaa käävvä vuaralliseks tahi sitte ee

Nään et oot tuhma jäbä Vaekutat ilikeeltä, ukkelj

Vähä uhka jäbä Uhkoovoo käätöstä

Mut ku sä oot Taejjat olla

Sä oot niin kuuma jäbä Sinnoot nii hiottava

Tääl on niin kuuma Hyh hyh mite poltteloo ihhoo

Hei jäbä, tuuppa tähä No ukkelj, änkeeppä tähä

Kiännetty savoks

"Hyh hyh mite poltteloo ihhoo"

Kiitos tästä 🤣🤣❤️

Ragazzo caldo

Quando ho varcato le porte, ho capito

mi sentive al collo come se qualcuno mi stesse quardando

il tuo squardo

questa notte sarà diversa

ogni notte ho avevo donna diversa prima

ma non stasera

qualcuno mi ha offerto qualcosa e io l’ho preso tutto

Mi sei venuto vicino, all’improssivo ti sei aviccinato a me

Ieri ho esitato, ma ora ti voglio

Perché non l’ho capito prima, che tu sei

un ragazzo cosí sexy?

Fa cosí caldo qui dentro, firmi ”vieni qui”

E devo venire, questa e qualcosa nuovo per me ragazzo

questo mi è nuovo

Quandi sono tuo è mi arrendero, non voglio nient’altro

Sei un ragazzo cosí sexy, fa cosí caldo qui

Prendersi cura ti me, accarrezzami i capelli

E poí sculacciami, sono stato cattivo

Portami del ghiaccio solo perché fa cosí caldo qui

Ho fame e ti mentre mangio

Mi tieni al sicuro, tu sei una persona sicura

Potresti portarmi con te

Un po’ pericoloso

Vedo che tu sei un ragazzo cattivo

ragazzo un po ’filo, solo perché tu sei

Sei un ragazzo cosí sexy…

🔥🔥🔥🔥🔥🔥

Ja v*ttu Kari Tapiokin nyt pyörii haudassaan teidän damianojen italian pakkosyötön kanssa :/

Olen suomalainen, prkl!

Sehän on italialainen biisi, josta on tehty suomenkielinen cover. Rauhoitu!

Burn!

Vierailija
2228/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeä asia:

Miten äänestys tapahtuu? Millaisilla vehkeillä voi äänestää? Ja mitä se maksaa, sekin on tärkeä pointti, fanit tietysti maksavat puhelusta itä tahansa, mutta tavalliset ihmiset.

Vierailija
2229/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan olla ainutta laatuani, kun mun maku on tälläinen:

1. Cyan Kicks

2. Isaac Sene

3. Bess

4. The Rasmus

5. Tommi Läntinen

6. Olivera

7. Younghearted

(Alanuolittakaa vain jos teillä hipoo samallalailla kuin oma makuni)

Vierailija
2230/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut Rasmuksen kannalla, mutta onko Jezebel kuitenkin vähän liian laimea. Haluaisin siis lähettää viisuihin Rasmuksen. Nyt kuitenkin kuuntelin Ram  pam pamin muutaman kerran peräkkäin ja olen tosi tykästynyt siihen. Jos BESS on hyvä livenä, hän saattaa sittenkin olla mun suosikki. Toisaalta kuka tahansa saattaa vielä yllättää livenä.

Vierailija
2231/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. cyan kicks

2. isaac

3. bess

4. the rasmus

5. olivera

6. tommi

7.younghearted

mutta tosiaan, livet voi vaikuttaa.....

Vierailija
2232/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihania te teinit/parikymppiset, jotka kuvittelette että homo/bi-seksuaaliset kokeilut ovat jotain täysin uutta ja erilaista ja rohkeaa josta kukaan ei ole koskaan ennen kuullut, saatikka laulanut :D Mutta niinhän se on, että jokainen sukupolvi luulee keksineensä samat asiat (varsinkin seksin) kokonaan uudestaan.

Kun tämä on kerran niin mahdottoman yleinen aihe, niin saisiko jonkun suomenkielisen bi-seksistä kertovan biisin? 🤩

Tai ihan vaan miesten/naistenvälinen seksi yleensä käy. En ole kyllä teini vaan vanha haahka jo, mutta en ole tämmösistä kuullutkaan ennen

Kukas sen Lätkäjätkä-Ville -nimisen biisin teki joitain vuosia sitten? Se ainakin tulee mieleen ihan lähimenneisyydestä.

Jenni Vartiainen - Ihmisten edessä

Sanni - Mitä jos ne näkee

Oliko Ultra Bralla joku tyttörakkauslaulu?

Tyttöjen välisestä ystävyydestä. Ei taida olla varsinaisesti rakkauslaulu?

Vierailija
2233/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkeä asia:

Miten äänestys tapahtuu? Millaisilla vehkeillä voi äänestää? Ja mitä se maksaa, sekin on tärkeä pointti, fanit tietysti maksavat puhelusta itä tahansa, mutta tavalliset ihmiset.

Viime vuonna ainaskin yle-sovelluksella pystyi äänestää ilmaiseksi. Se on mun tapa äänestää, jos se tänäkin vuonna olisi.

Vierailija
2234/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanan kontroversiaali tuo kuuma jäbä. Monia normeja rikkova; suomen kieli ja tämä musiikkityyli, tummaihoinen ja murre, mies laulaja ja laulun aiheena toinen kuuma jäbä. Tykkään ihan älyttömästi kun tehdään jotain tällaista.

Ihan samoja ajatuksia tuli minullekin, ehdottomasti yllätyin tästä biisistä, jotenkin niin epätyypillinen kaveri Suomen edustajaksi, mutta tässä biisissä on kuitenkin jotain niin kiehtovaa, että tämän lähettäisin viisuihin, sanojahan eurooppalaiset eivät kuitenkaan ymmärrä ja harva maa tekstittää.

Vierailija
2235/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Damiano Davidin ihasteluketju näyttää olevan vielä hengissä ja voivan hyvin. Jos mekin lähetettäis vaihteeksi viisuihin joku kuuma jäbä?

Kannatan jyrkästi!

🔥🔥🔥

Vierailija
2236/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain netistä luvin Isaacista, mainitsi tyttöystävästä..

Veljensä Max Sene myös on musiikki miehiä

Useampia veljeksiä ja yksi sisko.

Vierailija
2237/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. cyan kicks

2. isaac

3. bess

4. the rasmus

5. olivera

6. tommi

7.younghearted

mutta tosiaan, livet voi vaikuttaa.....

Sullahan on lähes samanlainen maku kuin mulla. Olivera ja Tommi vaihtavat vain paikkaa. Painahan mulle alanuolta :)

Vierailija
2238/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Valakonen naestennaarattaja pleijeri tae Ruamattuvvaan tavvoova uavee-Justiinna Helesinnistä ee tiijjäkkään, miten kovvoo hommoo se on nuapurin perus-Tuavetille taekka tälle Iisakille parriutua ku hakkoop ies kerran suatille tae aekusen oekeesti jatkuvviin tappoomissiin kuumoo jäppee (tae ies kaaheen haaskannäköstä piitä) aetoehin takamehtiin talakoesiin poes sieltä urpaanista väläkkeestä kaapunnin holovikuaren alta.

*Kuataa kylymee vettä vinnerin piälle, jottei mää liijjan kuumaks*

Oekeen sihinä kuuluu!

Vierailija
2239/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tärkeä asia:

Viime vuonna ainaskin yle-sovelluksella pystyi äänestää ilmaiseksi. Se on mun tapa äänestää, jos se tänäkin vuonna olisi.

Sehän se, nyt jää monelta äänestämättä kun ei ole sellaisia moderneja vehkeitä, niitäkin on kannattajissa-

Vierailija
2240/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks kaikki nyt ihan oikeesti noin hypeissä kuumasta jäbästä?

Mun mielestä tylsä biisi, en äänestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä