Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronarokote pelottaa

Vierailija
26.05.2021 |

En mahda sille mitään että pelkään ihan vietävästi ottaa tuota rokotetta. Puheet sen mahdollista väärinkäytöksistä ja haitoista pelottaa liikaa. Rokotettuja sairastaa koronaa jne...
Miten te uskallatte ja kuinka vakuutuitte että kyseessä on normi rokote 🤷🏻‍♀️

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse katsoin tämän mallin tapauksen hänen facebook sivuilta.. ensin hehkutti rokotteen saantia, muutaman päivän päästä oli kipeä, sitten sairaalassa ja Rip

Onneksi rokote ei ole pakollinen.

Vierailija
42/57 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt monessa maassa, johon on vaadittu ties mitä rokotteita eli varmaan on pahempaakin minuun tuikata kun yksi koronarokete. Pfizer on mRNA rokote, siitä jos vähä lukaisee, niin selviää mitä ovat laittamassa.

Rokote itse ei sattunut koske neula on todella ohut. Pistokohta oli kevyesti kipeä päivän pari, vähän kuin olisi ollu mustelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iteäkin epäillytti aluksi, mutta uskalsin ottaa, kun kaikki sukulaislääkärit näytti somen perusteella ottaneen. Pidän niitä niin fiksuina, että jos rokotteessa ois jotain vaarallista, niin ne ei ois sitä ottaneet. Lisäksi itse koronavirus pelottaa mua nykyään enemmän. Sehän oli kuin olikin siellä Wuhanin labrassa kehitelty. Eli siis biologinen ase. Mitä kaikkea se sitten tuleekaan itsessään aiheuttamaan. 

Vierailija
44/57 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ertyeryt kirjoitti:

41 prosenttia vastaantuojoista piikattu eikä luotettavaa tietoa rokotteen vaikutuksista saa muka muualta kuin YLEn sivuilta. Kysykää nyt rouvan tähen suoraan niiltä jotka ovat kokeilleet.

Olen saanut kaksi rokotetta ja olen vieläkin sama ihminen kuin ennen. Minä olen ollut ilmeisesti hyvien rokottaminen luona kun käteen ei tullut kummallakaan kerralla minkäänlaisia kipuja tai tuntemuksia ja muutenkin elämä on jatkunut ihan tavallisena eteenpäin.

Vierailija
45/57 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse katsoin tämän mallin tapauksen hänen facebook sivuilta.. ensin hehkutti rokotteen saantia, muutaman päivän päästä oli kipeä, sitten sairaalassa ja Rip

Se veritulppa on ihan äärimmäisen harvinainen ja se osataan myös hoitaa, jos menee sairaalaan tarpeeksi ajoissa.

Vierailija
46/57 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri luin jutun mv-lehden sivulta kuinka brittimalli kuoli saatuaan koronarokotteen. Ja ei ole ainoa rokotteeseen liittyvä kuolema. Olen akateemisesti koulutettu.

No nyt on luotettava lähde: MV-lehti :D  Kas kun ei Seiska (sekin taitaa olla tasokkaampi).

Kyseessä on ihan aito tapaus. Tällä(kin) kertaa uutinen julkaistiin vaihtoehtomediassa ennen "oikeaa" mediaa.

https://www.standard.co.uk/news/uk/british-model-dies-cyprus-astrazenec…

Vierailija
47/57 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

dyjetrjty kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

thgaerg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

xfthsrfthsrth kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri luin jutun mv-lehden sivulta kuinka brittimalli kuoli saatuaan koronarokotteen. Ja ei ole ainoa rokotteeseen liittyvä kuolema. Olen akateemisesti koulutettu.

Olet akateemisesti koulutettu ja pidät mv-lehteä vakavasti otettavana tietolähteenä??? On siinä koulutus mennyt hukkaan. Miten kukaan voi lukea sitä?

Mikä lehti mielestäsi on vakavasti otettava lähde?. Iltalehti tai iltasanomat?. HS?. On hyvä että tulee myös erisuunnalta kritiikkiä rokotteista. Ei voi olla että ne ovat hyviä näin lyhyen kehittelyn jälkeen, ja me emme näe vielä mitä ne tuovat tullessaan. Jos on huolissaan rokotteesta niin se on ihan aiheelista. Rokote ei tee immuniteettia, vaan "vuotaa". Se suojaa ottajaansa mutta muut ovat vaarassa taudille. Ottaja taas on vaarassa muille taudeille, jos uskoo monia lääkäreitä ja asiantuntijoita kun lukee muutakin kun HS. Nyt tulossa oleva vaara on että käy kuten Marek rokotteella kanoille. Marek rokote vuoti, kuten vuotaa Covid rokote. Taudista kehittyi 100% tappava ja kaikki kanat on rokotettava ikuisesti.

https://journals.plos.org/plosbiology/article?id=10.1371/journal.pbio.1…

Jopas oli taas luotettavan oloinen lähde !

Arvon luotettava lähde. Katsele itse vaikkapa DuckduckGo hakukoneella  Marek ja rokotus(googlella ne tahtoo olla piilossa).  Asiasta kyllä löytyy informaatiota.

vaikkapa tuosta https://www.pbs.org/newshour/science/tthis-chicken-vaccine-makes-virus-…

No ton artikkelin perusteella on itsemurha olla ottamatta rokotusta.

Niin ja on todella idioottimaista kehittää viruksesta sellainen ottamalla rokote, että kaikkien tästä ikuisuuteen on otettava joku piikki muutaman kerran vuodessa ettei kuole.

Kuinka sinä sellaisen viruksen kehitän ja missä?

Vierailija
48/57 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki rokotetut sairastaa koronan tosi lievänä, jopa oireettomana. Itseä ainakin pelottaisi olla rokottamaton rokotettujen joukossa. Oireettomia koronan kantajia olisi joka puolella ja itse ei tietäisi yhtään minkälaisena korona itsellä ilmenee. Se on vaan niin ettei tässä asiassa vapaamatkustajia nyt ole, se on pakko ottaa joko rokote tai korona. 

Vierailija
49/57 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se veritulppa on ihan äärimmäisen harvinainen ja se osataan myös hoitaa, jos menee sairaalaan tarpeeksi ajoissa.

Tosiaankin, sinustromboosia varten ovat nyt lääkkeet valmiina pikkupaikkakunnillakin. Ei tarvi pelätä jäävänsä hoidotta.

Vierailija
50/57 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki rokotetut sairastaa koronan tosi lievänä, jopa oireettomana. Itseä ainakin pelottaisi olla rokottamaton rokotettujen joukossa. Oireettomia koronan kantajia olisi joka puolella ja itse ei tietäisi yhtään minkälaisena korona itsellä ilmenee. Se on vaan niin ettei tässä asiassa vapaamatkustajia nyt ole, se on pakko ottaa joko rokote tai korona. 

Sinulla taitaa logiikka hiukan ontua. Rokotteen ottannethan niitä oireettomia kantajia nimenomaan ovat, koska rokote lieventää oireita tai jopa estää ne kokonaan. Rokote ei estä teitä saamasta virusta ja levittämästä sitä eteenpäin, se vain lievittää oireita ja estää vakavamman tautimuodon.

Vierailija
51/57 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla taitaa logiikka hiukan ontua. Rokotteen ottannethan niitä oireettomia kantajia nimenomaan ovat, koska rokote lieventää oireita tai jopa estää ne kokonaan. Rokote ei estä teitä saamasta virusta ja levittämästä sitä eteenpäin, se vain lievittää oireita ja estää vakavamman tautimuodon.

Juuri niinhän minä sanoin. Eli että pelottaisi olla rokottamaton kun enemmistö on rokotettuja ja liikkuisi oireettoman korona kanssa tuolla tartuttamassa minut. 

Vierailija
52/57 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo malli ois saanut saman veritulpan myös, jos ois saanut itse koronan. Se ois aiheuttanut tismalleen saman reaktion, koska hänen immuunipuolustus vain reagoi siihen piikkiproteiiniin väärin.

Vierailija
53/57 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet akateemisesti koulutettu ja luet MV-lehteä ? Kannattaisiko siirtyä käyttämään luotettavampia lähteitä ?

Eikös tuo lyhennekin tarkoita "mitävittua"? Tosi vakuuttavaa.

Vierailija
54/57 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo malli ois saanut saman veritulpan myös, jos ois saanut itse koronan. Se ois aiheuttanut tismalleen saman reaktion, koska hänen immuunipuolustus vain reagoi siihen piikkiproteiiniin väärin.

Ja sinä tiedät tämän mistä? Oletko lääketieteen ammattilainen ja pystyt asian 100% varmuudella toteamaan?

Vierailija
55/57 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa nuo raportoidut olla azraa aika pitkälle. Siis kuolemat. Ulkomailla.

Suomessa tänään 8 uutta korona kuolemaa. Kuulostaa mielestäni isolta luvulta.

Itse olen Modernan saanut. Ja 3 viikon päästä olisi toinen piikki.

Vierailija
56/57 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulutetuilla ihmisillä ei usein ole ongelmia tämän kanssa. En itse tarvinnut mitään vakuutteluita, eikä pelottanut, koska ymmärrän miten nämä uuden sukupolven rokotteet toimivat ja että nopea testaus jakso johtui siitä, että tällä kertaa käytössä oli lähes rajattomat resurssit. Siksi testaus voitiin tehdä paljon nopeammin. Kysy itseltäsi haluatko uskoa lääkäreitä ja tiedeyhteisöä vai parturikampaajia, jotka levittävät väärää informaatiota ja salaliittoteorioita. 

Haittavaikutuksia on raportoitu todella vähän. Muista että rokotteita on annettu jo yli miljardi kappaletta, joten muutama vakava tapaus on ollut. Tämän mahdollisuus on about lottovoiton luokkaa. 

Väitteet ettei pitkäaikasivaikutuksia tiedä ovat roskaa. Ne on tutkittu ja kyseinen uusi rokokerakenne ei edes aiheuta mitään pitkäaikaisvaikutuksia. Joten usko tieteeseen tai usko kouluttamattomiin ihmisiin jotka pelkäävät kaikkea mitä eivät ymmärrä. Sairastumisen riski kaikkine ongelmineen on todella paljon suurempi riski kuin rokote. 

Koska uskon lääketieteen tohtoreita,alan ammattilaisia ,asiaan vuosia perehtyneitä  ei tulisi kysymykseenkään ottaa .

Oppineen haittatieto on virheellinen.Rokotetussa maassa kuolemantapaukset ja vakavat haitat lisääntyneet.

Miten tiedät asiantuntijoiden luettelemista ja varoittamista pitkäaikaishaitoista 1-10v kuluessa kun on ollut käytössä muutaman kk.

Vierailija
57/57 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronarokotteesta voi pitkällä aikavälillä seurata autoimmuunisairauksia.  

Koronarokotteet ovat kokeellisia eikä niitä ole koskaan ennen käytetty ihmisiin. Niiden toimintamekanismi ei ole sama kuin vanhoissa, hyvin tunnetuissa tuhkarokko- ym. rokotteissa, joissa elimistöön ruiskutetaan toimintakyvyttömäksi tehtyä virusta, joka herättää immuunijärjestelmän tuottamaan vasta-aineita. Geenitekniikkaan perustuvien mRNA-rokotteiden tarkoitus on saada elimistö tuottamaan ensin itse elävää koronaviruksen ns. piikkiproteiinia ja sen jälkeen sille vasta-aineita. Rokotteita kehittävät lääkeyhtiöiden tutkijat väittävät, ettei viruksen geeniperimä, RNA voisi päästä kosketuksiin ihmisen DNA:n kanssa eikä muuttua pysyväksi osaksi sitä, mutta arvostettujen huippuyliopistojen MIT:n ja Harvardin tutkijat ovat osoittaneet että voi. Kokeissa on käytetty soluviljelmiä ja koronapotilaiden kudosnäytteistä ja ruumiinavauksista saatuja soluja.

Jos ja kun viruksen geeniperimä muuttuu pysyväksi osaksi ihmisen geenistöä, seuraukset voivat olla arvaamattomat.

Joka haluaa tällaisen riskin ottaa, ottakoon. Itse noudattaisin varovaisuusperiaatetta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme