Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vinkkejä kaivataan, poika 5kk, ajattelin lopettaa imetyksen mutta...

19.08.2006 |

mitäs sitten jos lopetan imettämisen? poika ei ole huolinut tuttipulloa jne. joten mitäs sitten annan ruoaksi. kiinteitä pelkästään.... olen koittanut äidinmaidon korviketta mutta ei mene alas millään.. on varmaan tyhmä kysymys mutta kysyn kuitenkin =)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi lopettaa imetystä tuosta noin vaan, jos lapsesi ei huoli pulloa... Vauvan on saatava tuossa iässä ja vielä pitkään kiinteiden lisäksi vähintään 7dl maitoa vuorokaudessa (kalsiumin vuoksi). Eli jos ei korvike uppoa, ei paljon vaihtoehtoja ole. Mä itsekin toivoisin että poika jossain vaiheessa rupeaisi juomaan muutakin kuin tissiä, että joskus pääsisi hetkeksi jonnekin ulos. Nyt ikää 7,5kk eikä pulloa mene vaikka kuinka yritän. Siispä imetän.

Vierailija
2/3 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut sekoittaa omaa rintamaitoasi ja korviketta sekaisin?

Minun piti lopettaa imetys vauvan pahojen allergioiden takia, siirryimme apteekin erikoismaitoon.

vauva ei ensin huolinut korviketta millään, sekoitin sitkeästi omaa maitoa ja korviketta, vähentäen oman maidon määrää koko ajan, meniköhän kaksi päivää niin vauva oppi tykkäämään korvikkeesta!

Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuttipullo ei kelpaa, voithan kokeilla esim. nokkamukia. Meillä alkoi nokkamukin harjoittelu justiinsa 5kk iässä. Tosin meillä toi tuttipullokin on aina kelvannut, mutta monethan siirtyy tissistä suoraan nokkamukiin kun näitä " pullonhylkijöitä" esiintyy aika laajasti :-)

Joko olette aloittaneet soseet? Silloinhan maitomäärä hieman laskee. Osan maidosta voi antaa myös vellinä, jos velli maistuu (esim. aamu ja ilta). Tämä siis, jos korvikemaidon kanssa on ongelmia.

Enivei -kai se paras neuvo on vaan sitkeästi harjoitella. Ei se vauva varmaan itseään nälkään tapa, mutta jos on tottunut tissillä viihtymään niin tuskin yön yli suostuu tissiä pulloon vaihtamaan. Reeniä reeniä -ja pitkää pinnaa :-D