Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies toivoo budjetilleni ihan älyttömän kallista synttärilahjaa

Vierailija
25.05.2021 |

Mies itse viimeksi luetteli paljonko mun lahjaan meni rahaa ja nyt toivoo 3 x kalliimpaa lahjaa. Ei huvittaisi yhtään laittaa noin paljon rahaa lahjaan, mutta tuntuu nipotukselta olla hankkimattakaan, kun mies niin innoissaan siitä, kun keksi jonkun hyvän toiveen. Voi arghhh. Mitä teen?

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot ettei sulla ole varaa. Kävisikö joku halpa kopio?

Vierailija
2/60 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta vaan. Toivot sitten itsellesi ensi vuonna jotain samanhintaista, jos se on sulle niin tärkeää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta oman perheesi kanssa yhteinen lahja. Meillä mies halusi Jura kahvikoneen, joka maksoi yli 500 euroa. Vanhempani tulivat mukaan rahoittamaan

Vierailija
4/60 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ei puhuta kymmenistä tuhansista euroista, ei kannata tehdä tuosta sen suurempaa ongelmaa. Jos mies on keksinyt lahjan, jota hän toivoo ja arvostaa, ja erityisesti haluaa sen sinulta, sehän on kaunista ❤️

Pihtailu tuntuu tuossa tilanteessa pikkusieluiselta, anteeksi vaan.

Vierailija
5/60 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ei pysty ostamaan halpista, kun mies jo katsoi alustavasti, minkä merkin tuotteet on parhaita. Ehkä teen sit ylitöitä ja ostan ja unohdan sen, ettei mies ikinä itse raaski ostaa mitään näin kallista itse mulle. Onpahan tyytyväinen, se kai se pääasia on :) t. Ap

Vierailija
6/60 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat samanhintaisen lahjan kun itse sait. Miehellesihän lahjan arvo oli selvästi paljon, kun erikseen hintaa korosti (junttimaista).

Vierailija
7/60 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei ole varaa niin ei ole varaa, sellaista ei voi hankkia. Sano se rehellisesti ja kysy, olisiko mitään muuta mieluista vähän edullisempaa.

Vierailija
8/60 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että hänen vanhempansa voisi hankkia sen, jos on nuori mies kyseessä, ettei sinulla ole varaa siihen. Luulisi että sinua kohtaan olisi miehellä nimenomaan ymmärrystä, jos tulot pienet. Hankkii rikkaamman naisen jos ei käy muu. Hän voi myös itse säästää ja ostaa itselleen

Vierailija
9/60 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos kumpikin laittaa puolet siihen tai muu ratkaisu? 

Vierailija
10/60 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinainen tollo taas.

Vierailija
11/60 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylityö kuulostaa toimivalta ratkaisulta. Älä ota vippiä kuitenkaan. Mikä se lahja on jos saa kysyä?

Vierailija
12/60 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolin ja toisin suhteessa kannattaa ostaa samanarvoisia lahjoja. Muuten helposti käy niin, että toinen panostaa ja toinen pihistää.

Minusta tilanteessasi voit puhua miehelle avoimesti, ettei budjettisi riitä ja ajattelit ostaa suurinpiirtein samanhintaisen lahjan kuin mitä itse sait.

Vierailija
13/60 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni asia kuulostaa oudolta tuossa. Onko teillä joku merkittävä päivä, 18v., 20 tai muita pyöreitä?

Miksi miehen piti korostaa lahjasi hintaa? Toivoitko sinä juuri sitä tai siis onko teillä tapana keksiä lahjatoiveita? Ymmärrän sen, ettei turhaa ja tarpeetonta tavarata haluta saada tai antaa ja jos on rahaa molemmilla, voidaan toivoa vähän arvokkaampia asioita. Sinulla ei kuitenkaan rahaa tunnu olevan.

Olen jo vanha kääpä, minulta puuttuu monenlaisia härveleitä, joita en kyllä haluaisikaan. Rahaa olisi  laittaa, jos haluaisi. Synttäreinäni tulen iloiseksi, jos mennään vaikka metsään tai muualle kävelylle ja mies taikoo eväät, saattaa olla vaikka sydämenmuotoinen leipä. 

En mitenkään osaa kuvitella, että alkaisin toivoa/vaatia lahjoja. Kai te toistenne varallisuudet kumminkin tiedätte. Jos olisi vaikka se Jura-kahvinkeitin, mies voisi sanoa, että ostan itselleni tällaisen tai saan vanhemmiltani. Olisipa kiva saada sinulta vaikka pussillinen papuja siihen.

Vierailija
14/60 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteenne kuulostaa perustuvan vakaille arvoille, lahjojen euromäärälle.

Vierailija
15/60 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 10 vuotiaille ostellaan syntymäpäivälahjoja. Ompahan taas ongelma...

Vierailija
16/60 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me olla ikinä ostettu lahjoja. Nautitaan yhdessä ollen, hyvää evästä, kakkua, vaikka kuohuvaa ja hyvää seksiä. Ostetaan arkeen sitten yhdessä jotain.

Vierailija
17/60 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä saatan ostaa miehelle satojen eurojen lahjoja ja hän antaa minulle suklaata. Asia ei kuitenkaan haittaa koska olemme naimisissa eli rahat ovat yhteisiä vaikka omilla tileillä kuitenkin. Olen meistä se joka ostaa itselleen mitä haluan jos siihen on varaa ja se on järkevää ja mies pitää omia harrastuksiaan "turhina" eikä pistä niihin rahaa. Mies esim pelaa paljon videopelejä, mutta odottaa tunnollisesti sitä suurinta alennusta tai että pari vuotta mennyt uuden konsolin julkaisusta että voi ostaa käytettynä. Minä sitten ostan näitä hänelle synttäri/joululahjaksi joinain vuosina ja aina hän on yhtä kiitollinen ja aidosti iloinen lahjasta. Itse taas koen että en tarvitse mitään mutta on kiva kun mies muistaa jokaisen merkkipäivän jollain lemppari herkulla tai hankkii omatoimisesti lastenhoitajan ja varaa ravintolan. Ajatus on mielestäni tärkeämpi kuin lahjan rahallinen arvo.

Vierailija
18/60 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin eksälle joululahjaksi kalliin ja hyvän tuoksun. Sain häneltä alennuskorista löytyneen kirjan. 

Vierailija
19/60 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiset rahat  on siitä kivat, että niillä voi maksaa miehen lahjan. Sitten sanot miehelle, että tili ontyhjä, laita lisää rahaa.

Vierailija
20/60 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta mitään. Itse kysyttäessä lahjatoiveesta mainitsen ainoa kontrabasson tai sellon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi