Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies toivoo budjetilleni ihan älyttömän kallista synttärilahjaa

Vierailija
25.05.2021 |

Mies itse viimeksi luetteli paljonko mun lahjaan meni rahaa ja nyt toivoo 3 x kalliimpaa lahjaa. Ei huvittaisi yhtään laittaa noin paljon rahaa lahjaan, mutta tuntuu nipotukselta olla hankkimattakaan, kun mies niin innoissaan siitä, kun keksi jonkun hyvän toiveen. Voi arghhh. Mitä teen?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyse että sun lahja oli kympin ja mies toivoo kolmen kympin lahjaa. Ostaisin. Mutta jos on kyse satsista tai homeista niin ei.

Vierailija
22/60 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa olette lapsellisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut kalliita synttärilahjoja. Moottorikelkka, mönkijä, retkivene, moottoripyörä yms. Tosin itse olen kustantanut mutta "lupa" on tullut lahjan varjolla. Ja olen ollut lahjoihin tyytyväinen.

Vierailija
24/60 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako mies maksattaa sulla kalliit ostoksensa? Kauanko olette olleet yhdessä?

Jos mies erikseen kertonut oman lahjasi hinnan ja vaatii silti sua ostamaan 3x kalliimman niin vastaisin vaan että ei ole varaa ja keksi joku halvempi. Et todellakaan lähde mitään ylitöitä tuon takia tekemään. Vaikuttaa itsekkäältä ukolta jolla ei ole käytöstapoja tai minkäänlaista myötätuntoa ja joka vaan haluaa hyväksikäyttää. Intoilkoon sitten kun itse pystyy ostoksensa maksamaan.

Vierailija
25/60 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokki miehenä sulla

Vierailija
26/60 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostetaan itselle mitä kovasti halutaan. Jos jotain saa lahjaksi se on kivaa bonusta.

Vierailija
27/60 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivooko aikuiset ihmiset jotain synttärilahjoja? Ei voi olla totta. Minkä ikäisiä olette? Meillä lapset toivoo ja ei ole tullut mieleenkään toivoa itse mitään.

Vierailija
28/60 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aikuista ihmistä pitää enää lahjoa ? Eikös se arjessa huomioiminen ole sata kertaa parempi ratkaisu, kuin yhtenä päivänä vuodessa ostaa jotain, jolla muka näyttää välittävänsä. 

Vierailija
29/60 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme touhua tuollainen että aikuiset vaativat toisiltaan kalliita lahjoja. Ostakoot itse härpäkkeensä, ei niitä toisilla pidä maksattaa.

Vierailija
30/60 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteiset rahat  on siitä kivat, että niillä voi maksaa miehen lahjan. Sitten sanot miehelle, että tili ontyhjä, laita lisää rahaa.

Juuri tuosta syystä minulla ei enää koskaan ole yhteistä tiliä kenenkään kanssa. T. MIES

Vierailija
31/60 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kalliista nyt siis kyse?

Vierailija
32/60 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihme touhua jostain lahjoita alkaa laskemaan hintaa. Jokainen antaa sellaisen lahjan kuin haluaa. On tyhmää 'toivoa' jotain määrättyä lahjaksi. Nataa mitä antaa tai on antamatta.

Mikä onni ja autuus joku lahja on....me on sovittu jo yli 50v. sitten, ettei mitään lahjoja hankita....jos hankitaan, niin ne on tarvekaluja.

Olen puolisolleni lahjaksi antanut 40v. sitten kaasu-ja sähköhitsusvälineet, oikean metallisorvin, ym tarvekalua....itse vastaavasti saanut.

Miksi sen lahjan pitäisi olla jotain turhaa roinaa, jolla ei ole käyttöä, vaikka kallista olisikin. Itse en arvostaisi.

Vierailija
33/60 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikoinaan hoitovapaalla. Mies ei oikeastaan ikinä löytänyt mitään itselleen.

Muistan tämän ainoan kerran sanoi tämän haluaisi.

Myin ison kasan tarpeetonta, mm pieniä lastenvaatteita, virheostoksia.

Edellisen myyntipyräyksen olin tehnyt ollessani raskaana.

Pari kk meni ja rahat olivat koossa. Mies oli ihmeissään, ei edes muistanut koko asiaa.

Kyllä omalle puolisolle voi sanoa tämä on liian kallis.

Itsekin olisin ollut ostamatta, jos en olisi saanut myytyä

Vierailija
34/60 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteiset rahat  on siitä kivat, että niillä voi maksaa miehen lahjan. Sitten sanot miehelle, että tili ontyhjä, laita lisää rahaa.

Juuri tuosta syystä minulla ei enää koskaan ole yhteistä tiliä kenenkään kanssa. T. MIES

Sama. Erehdyin hankkimaan vaimolleni luottokortin tiliini matkustamista varten. No, viime syksynä saimme vaimon työttömyydestä huolimatta maksettua pari kulutusluottoa pois. Oltiin eletty monta vuotta tosi suu säkkiä myöten. Loppuvuonna piti sitten säästää puskurirahasto tilille ettei joka kerta tarvitse luottokortilla ostaa. No, heti kun ei ollut ihan niin tiukkaa, vaimon piti nettishoppailla "kun oli pitkästynyt". H***vetti sentään, ne puskurirahastot oli sitten käytetty turhuuteen maaliskuuhun mennessä kun joka kuukausi piti maksaa sadoilla euroilla vaimon turhuuksia.

Nyt sitten hajosi kodinkone ja arvaa oliko siihen rahaa? No ei ollut. ei kun luottokorttia taas käyttämään kun ei ole tilillä yhtään puskuria. Kehtasi vielä valittaa kun en ostanut synttärilahjaa keväällä. Meinasin sanoa että pidä ne viime talven rojusi lahjana. Kalliiksi tulivat. Nyt on kortti pois, maksakoon itse ostoksensa.

Vierailija
35/60 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kyllä on mutta tää aloitus haiskahtaa provolta.

Toi "teen sitten ylitöitä ja ostan lahjan :)" sinetöi ajatukseni.

Vierailija
36/60 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämähän on lahjojen antamisen idea, että lasketaan ettei ainakaan jää miinukselle. Ap on varmaan niitä ihmisiä, jotka laskevat jäivätkö plussalle häälahjoista hääkulujen jälkeen ja loukkaantuu, jos joku tuo liian halvan lahjan "maksuksi" hääjuhlasta

Vierailija
37/60 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Erehdyin hankkimaan vaimolleni luottokortin tiliini matkustamista varten. No, viime syksynä saimme vaimon työttömyydestä huolimatta maksettua pari kulutusluottoa pois. Oltiin eletty monta vuotta tosi suu säkkiä myöten. Loppuvuonna piti sitten säästää puskurirahasto tilille ettei joka kerta tarvitse luottokortilla ostaa. No, heti kun ei ollut ihan niin tiukkaa, vaimon piti nettishoppailla "kun oli pitkästynyt". H***vetti sentään, ne puskurirahastot oli sitten käytetty turhuuteen maaliskuuhun mennessä kun joka kuukausi piti maksaa sadoilla euroilla vaimon turhuuksia.

Nyt sitten hajosi kodinkone ja arvaa oliko siihen rahaa? No ei ollut. ei kun luottokorttia taas käyttämään kun ei ole tilillä yhtään puskuria. Kehtasi vielä valittaa kun en ostanut synttärilahjaa keväällä. Meinasin sanoa että pidä ne viime talven rojusi lahjana. Kalliiksi tulivat. Nyt on kortti pois, maksakoon itse ostoksensa.

kohta se jättää sinut ja hakee toisen miehen lypsettäväksi. Kyllä suomesta epätoivoisia miehiä riittää, jotka puutteessaan antavat rahansa naiselle. Nainen pysyy siinä suhteessa niin kauan kuin rahat riittävät.

Vierailija
38/60 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille annetaan lahjoja, ei aikuisille.

Jossain harvoissa tapauksissa antamisen ilosta voi myös lahjoa aikuista. Ap:n tapauksessa lahjojen antaminen on täysin sairasta kun pitää verrata siihen, että itse sai viimeksi vähempiarvoisen lahjan

39/60 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos ei ole varaa niin ei ole varaa, sellaista ei voi hankkia. Sano se rehellisesti ja kysy, olisiko mitään muuta mieluista vähän edullisempaa.

Tämä näin. Kerrott, että mielelläsi ostaisit sen toiveen, mutta sun rahat ei riitä.

Muuten kannattaa jättää kaikenlainen rahavertailu pois suhteesta. Toki jos tuntuu, että toinen hakee susta vain rahallista hyötyä, niin sitten kannattaa miettiä toisenlaista jatkoa.

Vierailija
40/60 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tuttua lokkimeininkiä mieheltä. Ex-miehelleni symtymäpäiväni tuli joka vuosi "yllätyksenä" ja rahaa ei koskaan lahjaa löytynyt. Itse toivoi aina kallista elektroniikkaa.

Lahjat olivat lopulta pieni menoerä verrattuna siihen, mitä lokkimiehen elatus maksoi. Keski-ikäisenä rumahkona lyhyenä miehenä ei ole eron jälkeen löytänyt uutta rahoittajanaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän