Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On kiihottavinta katsella kun vaimo imee vierasta.

Vierailija
25.05.2021 |

Kiihottuuko muut sen katselemisesta kun vaimo imee vierasta kalua? Itse olen päässyt katselemaan tätä pariin otteeseen ja odotettavissa lisää.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä kiihottavaa, mutta vielä kiihottavampaa on se kun vieras nuolee tai sormettaa tyttöystävälle orkun ja saan katsella. Molemmat irtoaa aika helposti. 

Vierailija
62/67 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä kiihottavaa, mutta vielä kiihottavampaa on se kun vieras nuolee tai sormettaa tyttöystävälle orkun ja saan katsella. Molemmat irtoaa aika helposti. 

Minä ja vaimo suunnittelimme vuosia kolmatta pyörää, emme vain päässeet sopimukseen henkilöstä. Sitten minun työpaikalleni tuli intialainen mikrotuki, joka halusi tututustua suomalaiseen arkielämään. Kerroin hänestä vaimolle ja hän innostui. Toin Johnnyn perjantaina meille ja menimme saunaan. Johnny oli ihmeissään, kun menimme kaikki kolme alasti saunaan. Häntä ujostutti. Olisi ollut kyllä minun syytä hävetä, hänellä oli levossa pidempi ja varsinkin paksumpi kuin minulla seisokissa. Vaimoni pyysi lupaa ottaa se käteen. Reaktio oli upea: vähän lyhyempi, mutta selvästi paksumpi kuin HK Sininen. Menimme pesulle ja vaimo vaati saada pestä tuon upean lemmentyökalun, varsinkin esinahan alta. 

Siirryimme makuuhuoneeseen ja vaimo halusi Johnnyn nuolevan hänen pilluaan. Aika pian tuli pyyntö, työnnä se ihana sauva varovasti minuun. Näin tapahtui, pieni työntö sisään ja vähän takaisin. Taas vähän syvemmälle ja vähän takaisin. Näin vähitellen pohjaan asti. Vaimo huusi koko ajan suoraa huutoa ja Johnny kysyi, pitääkö lopettaa. Jatka, jatka, älä vain lopeta! Sitten vaimo alkoi täristä ja kohta Johnnykin alkoi nytkähdellen purkautua. Hetken kuluttua he vetäytyivät toisistaan ja heittäytyivät selälleen. Milloinkaan ennen en ole nähnyt vaimoni pillusta valuvan niin paljon spermaa. 

Johnny kertoi, että hän oli viimeksi nussinut kaksi kuukautta sitten, kun hyvästeli vaimonsa ja lähti Suomeen. Vaimoni pyysi minulta, että Johnny saisi tulla toistekin. Lupasin sillä ehdolla, että Johnny ei Suomessa ollessaan nussi muita. Sovimme, että hän tulee aina perjantaina töiden jälkeen. 

Omituisinta oli, että lauantain elpymispäivää lukuunottamatta vaimo oli innokkaampi nussimaan myös minun kanssani ja oli paljon tiukemman tuntuinen, eli puristi minun penistäni kovempaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaimoni ei ime vierasta. Hänen suuhunsa tai anukseensa ei mene yksikään kulli. Kondomin kanssa pilluun saa nussia. Itse asiassa olen ollut todistamassa, kun kaksi varusmiestä nussi häntä vuorotellen. Toinen kaksi satsia, toinen kolme. 

Vierailija
64/67 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun vaimoni ei ime vierasta. Hänen suuhunsa tai anukseensa ei mene yksikään kulli. Kondomin kanssa pilluun saa nussia. Itse asiassa olen ollut todistamassa, kun kaksi varusmiestä nussi häntä vuorotellen. Toinen kaksi satsia, toinen kolme. 

Mitä helvetin väliä oliko vaikka 10 "satsia" jos ne satsit jäivät kortsuun

Vierailija
65/67 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin hyvin valmis tekemään vapaaehtoistyötä pariskunnille, missä nainen saisi imutella kulliani sielunsa syvyyksistä ja ottaa vaikka kurkkuun asti. Minulle ei olisi mikään ongelma suihkuttaa spermani naisen kurkusta alas miehen katsellessa.

Vierailija
66/67 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavaa, oksettavista oksettavinta. Voiko tuo sikamaisuus olla totta, mitä joku lahopää kirjoittaa.  Ymmärtääkö, mitä sana vaimo tarkoittaa, vaimo kuuluu vain aviomiehelle. 

Onkohan tuo ketjun avaaja ollut kovasti humalassa avatessaan sikamaisen ketjun,

eiköhän tuon kyseisen  pariskunnan paikka on hullujen huoneella.

Lopeta ketjun avaaja typerä kirjoittelusi täällä.

Vierailija
67/67 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla samantapainen tilanne. Vaimon suuhun, anneliin tai pilluun ei saa joutua sukupuolitauteja. Pillua saa kyllä kondomin kanssa jyystää. Itse asiassa varmistan aina, että hänellä on mukana riittävä määrä erikokoisia kumeja. Minä en halua nähdä tilanteita, sillä ne ovat hänen ikiomaa aikaansa. Jälkeenpäin pääsen nauttimaan hänen punaisenturpeasta ihanuudestaan ilman tautiriskejä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi