On kiihottavinta katsella kun vaimo imee vierasta.
Kiihottuuko muut sen katselemisesta kun vaimo imee vierasta kalua? Itse olen päässyt katselemaan tätä pariin otteeseen ja odotettavissa lisää.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
...ja se vaimo.
Mitä se vaimo siitä saa??? Korkeintaan taudin suuhunsa.
Mua kiihottaisi antaa vieraanrouvan imeä munaani jonkun katsellessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...ja se vaimo.
Jotkut nauttivat seksistä monissa eri muodoissa. Se taitaa olla sinun vaikea ymmärtää.
Mielummin katselen kun rouva on kaverini naitavana, siinä on jotain suurta tunnetta.
Tykkäisin varmasti kun vaimosi ottaisi suihin, mutta se kyllä häiritsisi jos aviomies olisi siinä katselemassa. Suihinotto on mulle sen verran intiimi juttu, että mielellään vain nainen on lisäkseni siin siinä läsnä.
Vaimoni imee tosi hyvin, hän tykkää siitä, haluaisin kyllä katsoa kun hänellä on vieras muna suussa. Kyllä vieras saisi myös panna
Oma vaimoni ei halua imeä vierasta. Pillua se antaa mielellään vieraalle. Kaikki runkkaus ja tissin imeminen käy myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän se kiihottaa katsella kun jonkun vaimo imee ja mun kalu uppoaa nyyttejä myöten huulien väliin. Se, että naisen äijä tumputtaa siinä vieressä voi vähän häiritä, mutta siinä vaiheessa kun vieraan miehen vaimon edestakaisin pumppaava ahdas suu puristaa paisuvaa kaluani vastustamattomasti ja tunnen kuinka nivusistani lähtevä räjähtävä orgasmi purkautuu suoraan nieluun, ei se runkkarikaan siinä vieressä haittaa.
Tämä on jo melko lähellä sitä win-win-win tilaa. Vielä, kun kirjoittaja jaksaisi ymmärtää, että seksuaalisuudesta voi nautti niin monin tavoin. Se, että toisen vaimo antaa vieraalle suuta voi olla heidän kahden välillään TODELLA kiihoittavaa ja itseasiassa sinä oletkin se objekti....joka saa siinä samalla oman nautintonsa täysillä. Tästä, tai tämän ymmärtävistä miehistä, usein on kiinni se, kenet voisi harkita kolmanneksi sänkyyn. Kovin harva vain tuntuu ymmärtävän näistä juuri yhtään mitään, vaan lähes aina tyydytään kummastelemaan tai haukkumaan pariskuntaa/miestä. Olisi sitä seksiä tarjolla vähän jännittävämmissakin muodoissa kuin pimeässä peiton alla, kun vain jaksaisi tämän käsittää.
Tsemppiä kuitenkin sateeseen kaikille, myös kummastelijoille :) Elämästä saa kukin nauttia tavallaan.
Olisin mielellän se seksiobjekti jolta otetaan intohimoisesti suihin ja saa estottomasti mällätä naisen nieluun. Jos miehen ja hänen vaimo myös nauttii, niin todellakin win-win-win tilanne.
Minua oli pitkään kiihottanut tällaiset ajatukset ja sitten kerran otin asian vaimon kanssa puheeksi. Hän oli aluksi järkyttynyt mutta sitten kun vähän fiilisteli asiaa, niin sanoi, että voisihan se olla kiihottava kokemus. Puhuimme asiasta paljon ja katselimme aisurivideoita netistä ja molemmat mietimme että miltä se sitten ihan tosi tilanteessa tuntuisi, tulisiko mustasukkaisuutta tai ällöttävä olo tms.
Vaimolla oli ehdoton toive, että nuorempaa miestä on saatava. Tinderistä löytyi sopiva 25-vuotias, joka oli enemän kuin halukas. Tapasimme hänet ensin paikallisessa, joimme kaikki yhdet oluet, siirryimme meille ja menimme heti asiaan, vaimo ja jätkä alkoivat suudella sohvalla. Oli sovittu ihan täydestä panosta ja siinä oli aluksi suuseksiä, minä kaivoin kivikovan kalun housuista ja aloin runkata. Menivät sitten makuuhuoneeseen, minä perässä ja katselin kun panivat kolmessa eri asennossa. Kortsulla. Se oli vaimon ehdoton vaatimus. Lopulta jannu laukesi, vaimo ei lauennut, ei edes hakenut orgasmia vaan jännitystä sillä kertaa. Kaikkien mielestä oli hyvä ja kiihottava kokemus. Jätkä lähti. Halusin aivan ehdottomasti tämän jälkeen nuolla vaimoa, nuolin hänelle orgasmin ja sen jälkeen tuikkasin kullin pilluun ja laukesin erittäin nopeasti.
Ollaan tavattu tätä jätkää monta kertaa uudelleenkin ja erästä toista myös. Vaimokin alkanut rentoutumaan niin että saa orgasmin myös näiden nuorten miesten käsittelyssä.
Itse haluaisin salaa, että kaksi miestä panisi vaimoani samanaikaisesti mutta tiedän varmuudella että vaimo ei tähän suostu joten fantasiaksi jääköön, olen onnellinen että vaimo suostui jo tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...ja se vaimo.
Saahan hän siitä oikeasti terveellisen välipalan hyvän mielen lisäksi.
Haluaisiko imeä minun munaa vaimosi