Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On kiihottavinta katsella kun vaimo imee vierasta.

Vierailija
25.05.2021 |

Kiihottuuko muut sen katselemisesta kun vaimo imee vierasta kalua? Itse olen päässyt katselemaan tätä pariin otteeseen ja odotettavissa lisää.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni vaimo on ottanut suihin, tosin ilman miestään.

Vierailija
22/38 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä niin tosi! Tähän voisi naisena vastata myös, että aika moni mies on saanut / vongannut suihinottoa ilman vaimoaan. On sattunut omalle kohdalle lukuisia kertoja ja välillä on tapahtunutkin. Kivaa ja jännää aikuisten touhua -  ja ei ehkä niin vakavaa kuitenkaan, että pitäisi meteliä niistä nostella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän se kiihottaa katsella kun jonkun vaimo imee ja mun kalu uppoaa nyyttejä myöten huulien väliin. Se, että naisen äijä tumputtaa siinä vieressä voi vähän häiritä, mutta siinä vaiheessa kun vieraan miehen vaimon edestakaisin pumppaava ahdas suu puristaa paisuvaa kaluani vastustamattomasti ja tunnen kuinka nivusistani lähtevä räjähtävä orgasmi purkautuu suoraan nieluun, ei se runkkarikaan siinä vieressä haittaa. 

Tämä on jo melko lähellä sitä win-win-win tilaa. Vielä, kun kirjoittaja jaksaisi ymmärtää, että seksuaalisuudesta voi nautti niin monin tavoin. Se, että toisen vaimo antaa vieraalle suuta voi olla heidän kahden välillään TODELLA kiihoittavaa ja itseasiassa sinä oletkin se objekti....joka saa siinä samalla oman nautintonsa täysillä.  Tästä, tai tämän ymmärtävistä miehistä, usein on kiinni se, kenet voisi harkita kolmanneksi sänkyyn. Kovin harva vain tuntuu ymmärtävän näistä juuri yhtään mitään, vaan lähes aina tyydytään kummastelemaan tai haukkumaan pariskuntaa/miestä. Olisi sitä seksiä tarjolla vähän jännittävämmissakin muodoissa kuin pimeässä peiton alla, kun vain jaksaisi tämän käsittää. 

Tsemppiä kuitenkin sateeseen kaikille, myös kummastelijoille :)  Elämästä saa kukin nauttia tavallaan.

Hyvin sanottu, ja olen täysin samaa mieltä. Samaan hengenvetoon, luulen, että harvalla miehellä ei myöskään ole mitään vastaan olla seksuaaliobjekti "se nainen kohteli mua pelkkänä seksuaaliobjektina, ei halunnut mitään muuta kuin vain ottaa multa kunnolla suihin välittämättä pätkääkään mun tunteista"

Mä en muuta haluiskaan kuin, että mua kohdeltaisiin pelkkänä seksiobjektina (naisten taholta) m58

Vierailija
24/38 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on kiihottavaa katsella kun oma vaimo imee vierasta, niin voin sanoa, että kun vieras vaimo imee ja nielee spermat on myös kiihottavaa. Sitä en tiedä, miltä tuntuisi, jos naisen oma mies katselisi, mutta ei se varmaan haittaisi jos tuo vieras vaimo olisi oikein taitava suihinottaja.

Vierailija
25/38 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut nähtyä ja katseltua parikin kertaa, kun vaimon huulet ovat vieraan kalun ympärillä. Etenkin se kun vieras murahtelee nautintoaan ja ottaa rouvaa päästä kiinni ja alkaa se rytmikäs liike. Kun tiedän tasan tarkkaan miten hyvälle tuntuu vaimon pehmeät huulet ja vilkas kieli. Kiihottaa katsella!

Vierailija
26/38 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei haloo, tämä on seksipalsta eikä mikään fantasia sivusto.
Joskus kannatais vähän ymmärtää...
Ai huh huh.

Vierailija
27/38 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaa vaimon pomon kotona
Olin katsomassa kun vaimo otti suihin.
Pomon kanssa sovittu vaimo oli luvan perässä naimassa pomonsa kanssa.
Kiihotti kyllä

Vierailija
28/38 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

totta. ja toi otsikon teksti, varmasti myös akuutti ja koskettaa, tietty jotakuta:' jolla itellä ei enää oikein ja kunnolla ota eteen kun ikääkin on se, jo vähäliikaavarmaankin, 'se stressilaiffi ruuhkavuosineen vaatinu veronsa', n.35v:na jo. Eikö?

Vierailija
29/38 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole nähnyt mutta vaimo kävi ottamassa vieraalta suihin autossa. Kotiin palatessa oli kiihottava vieraan sperman tuoksu vielä jäljellä. 

Vierailija
30/38 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin voisin mennä vaimon taa liukkaille...sillä erolla että se on kaverin vaimo....

Itse en omaa vaimoani jaa ne joita jaetaan kutsutaan jollain muulla nimellä ja ei asuta samassa osotteessa

Vierailija kirjoitti:

Kerran olen nähnyt, kun vaimo lutkutti reilu 10v nuoremman nuorukaisen kullia.

Minä menin vaimon taakse, nuolin ensin pillua ja pyllyä ja panin sitten takaapäin pilluun. Pyysin sitten vierasta siirtymään hommiin taakse ja siirryin itse imettäväksi. Vieras testaili vaimolta yön aikana kaikki reiät pariinkin otteeseen. Itse hoitelin jälkiliukkaita.

Vierailija
31/38 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi ja kiihottaisi kyllä jos vaimo ottaisi vieraalta suihin!

Vierailija
32/38 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä olen kerran nähnyt salaa myös kun vaimoni otti suuhun pomoltaan. Multa ei ole ottanut kuin joskus suudellut. Pomolle anto kaikkensa tosin pyllyyn olen nainut nuorempana. Pomo sai useammin kuumaa pillua sohvalla ja pöydältä ja metässä autossa

33/38 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamaan kertaan oon ollut se vieras mies ja aina on kivaa ollut. Tuskin kieltäydyn seuraavastakaan tilaisuudesta. 🥰 

Kaunis ku??inen superherkku turusta. Of sisällöntuottaja ja seksin moniottelija 🥰 kik moniottelija 

Vierailija
34/38 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä enemmän ällöttäisi juuri ex-vaimoksi muuttunut henkilö tämän jälkeen. Mutta tämä on vain minun mielipide, ja jos toisia miehiä kiihottaa kun vaimo tyydyttää suullaan toisia miehiä, niin se ei ole minulta millään tavoin pois. Ja onhan tässä kuviossa aina yksi voittaja, eli se mies joka saa tyydytyksen toisen miehen vaimon suusta.

Kyllähän tässä kaikki ns. "voittaa". Ihmisille, joille seksissä haetaan voittamista ei homman ajatusmaailma todennäköisesti aukea eikä ole tarvettakaan.

Vierailija
35/38 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olsiko ultimaattinen fantasia olisi, jos vaimo olisi prost1tuoitu ja tarjoaisi pelkästään suupalveluja. Voisi katsella ovisilmästä tms. kun vaimo imee erimuotoisia, -.kokoisia ja -värisiä miehiä, ja miehet laukeaisivat urahtaen vaimon kurkkuun toinen toisensa jälkeen jättäen melkoisen lemmenkoktailin hänen vatsaansa.

Tuossa varmaan saisi sopivan ateriankin samalla päivän mittaan. En nyt viitsi omalta koneelta tehdä chatGPT kyselyä kyseessä olevan eliksiirin ravintoainearvoista.

Vierailija
36/38 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä olen myös haaveillut. Vaimoni nauttii kun ottaa suihin ja on siinä todella hyvä. Olen ylpeä hänestä. Haluaisin nähdä kun hän imee vierasta munaa. Hän varmasti nauttisi siitä

Vierailija
37/38 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olis taas aika power trippi katsoa laukeamiseni hetkellä sitä miestä silmiin samaan aikaan kun painaisin kalun syvälle  miehen vaimon nieluun.

Vierailija
38/38 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta, millaisia lapasia te miehet olette. Tuollainen on aivan totaalisen luuserimaista, kun teidän pitäisi suojella vaimojanne muiltamiehiltä, eikä katsella puskista kun heitä panee vieraat miehet tai muuten alistavat. 

Teidän olisi kuulunut kuolla sukupuuttoon jo dinosauriiden aikaan. Mietippä Uros gorillaa joka johtaa laumaansa, niin mitenkä kävisi, jos hän katsoisi muna pystyssä vieressä, kun joku toinen uros naisi tai imettäisi munaansa, johokin  naaraaseen. Ei olisipitkään lauman johtajana.

Mietippä mitä lapsesi ajattelevat isästään, joka alistuu kaikille muille miehille? Ihan v....n vässykkä olet. Menisit johonkin hoitoon!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi