Kokemuksia Modernan rokotteesta
Saan modernan rokotteen. Kaikki tutut on saaneet Pfizerin. Onko tullut sivuvaikutuksia ja mikä laitetaan tehosteeksi?
Kommentit (18)
Namibialainen vaimoni otti eikä tullut ainakaan sivuoireita.
4 ystävääni on saanut ensimmäisen annoksen tätä, kenelläkään ei sivuvaikutuksia eikä muutakaan ongelmaa. Eipä se kai Pfizerista paljoa eroa, juuri luin että molemmat suojaavat myös Intian variantilta. Itse otan mielelläni kumman tahansa, juuri odotan aikaani.
Se on paras rokote näistä kaikista mutta kallein. Suomessa opiskellut ollu kehittämässä
Ite haluaisin just tuon Modernan mutta mitenkäs valkkaat
Vierailija kirjoitti:
Mun asuinmaassa saa itse valita... Eikö Suomessa?
Vierailija kirjoitti:
Se on paras rokote näistä kaikista mutta kallein. Suomessa opiskellut ollu kehittämässä
Miksi se on paras? Olen saamassa sen.
Pistospuolen olkavarsi kaksi vuorokautta erittäin arka. Pistospäivän iltana vilunväristyksiä. Ei muuta.
Heinäkuussa toinen pistos, oletan että sama aine.
Sain Modernan kuusi viikkoa sitten. Seuraavana päivänä pistoskohta oli vähän arka, muuten ei mitään oireita. Olen tosi tyytybäinen, että sain Modernan. Olen 50 v. nainen.
Saimme puolison kanssa Modernan ensimmäisen annoksen pari viikkoa sitten, ei oireita.
Kyllä sen sai aikaa varatessa valita. Otin Modernan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen sai aikaa varatessa valita. Otin Modernan.
Riippuu sit vissiin paikkakunnasta. Ei täällä saanut valita.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata.
Modernan COVID-mRNA koronarokote sisältää tappavaa kemiallista myrkkyä
Julkaistu 24.05.2021 12:42, 23483 lukukertaa
Suomi on tilannut 2 miljoonaa annosta Modernan koronarokotetta. Järkyttävä kysymys kuuluu nyt: Miksi tämä vaarallinen kemiallinen myrkky on Modernan tuottamassa mRNA-COVID-rokotteessa, jota kutsutaan nimellä SM-102.
Vierailija kirjoitti:
Täyttä myrkkyähän nämä kaikki koronarokotteet ovat, niin myös tämä:
Modernan COVID-mRNA koronarokote sisältää tappavaa kemiallista myrkkyä
Julkaistu 24.05.2021 12:42, 23483 lukukertaa
Suomi on tilannut 2 miljoonaa annosta Modernan koronarokotetta. Järkyttävä kysymys kuuluu nyt: Miksi tämä vaarallinen kemiallinen myrkky on Modernan tuottamassa mRNA-COVID-rokotteessa, jota kutsutaan nimellä SM-102.
Neither the National Institute for Occupational Safety and Health (NIOSH), Registry of Toxic Effects of Chemical Substances (RTECS), or the European Chemicals Agency (ECHA) Classification and Labelling Inventory list any hazards associated with SM-102.
Haitat liittyvät kloroformiin, joka on tuossa liuottimena....
Sain Modernan ja pistoskohta oli kipeä lähes kellontarkasti vuorokauden.
2 vrk rokotuksesta olkapää kosketusarka, viikko rokotuksesta alkoi väsymys ja imusolmukkeet turposi kainalo-solisluu alueelta ja nyt 3vko rokotuksesta oireet jatkuvat edelleen. Olisi kiva joltain saada tietoa kauan näiden pitäisi kestää? THL sanoo oireiden aikaväliksi muutamasta tunnista muutamaan vuorokauteen, ulkomaisilta sivuilta löytyy tietoa että oireet kestää useita viikkoja? Mikä lienee sitten se aika jolloin pitää olla huolissaan?
Olen saanut nyt kolme Modernaa, ekan ja toisen väli 12vkoa, toisen ja kolmannen 5kk. Vasta kolmas aiheutti aika voimakkaat oireet, särkyä ja pahoinvuntia ollut nyt 5 päivää, alnoi 2 vrk rokotuksesta.Olen todella harvoin millään tavalla sairaana, mutta nyt on kyllä varsin vetämätön ja huono olo. Oireiden kestosta olen minäkin tietoa etsinyt, tietolähteestä rikppuen muutamasta päivästä muutamaan viikkoon, joskus pidempäänkin.Yleensä oireet alkavat 6 viikon sisään ronotuksesta.
Tehosteena samaa.
Kovin hiljaa Modernasta on oltu.